joo, antakaa olla ei tartte enää mitään paskaa lisää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taare-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Taare-

Vieras
miten olotila voi mennä hetkessä alas ja lujaa :'(
miksi en voi elää tervettä elämää pelkäämättä näitä hetkiä milloin tekee mieli mennä lääkejemmalle ottaa se pussi ja vetää kaikki kurkusta alas ja unohtaa koko paska elämä ja antaa vain mennä ja päästä paskasta pois.
jos tässä olisi joku tasavertainen ihminen varmaan hakkaisn ja raapisin sitä henkeni kaupalla, niin paha olo on sisällä juuri nyt. toivoisin että se tappelu johtaisi edes minun kuolemaan kiduttavalla ja hitaalla tavalla vailla helpotusta.
vittu että maailma on paska paikka, en koskaan edes halunnut tänne kärsimään tulla, miksi minut päästettiin tänne

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
:hug: voi ei, muuta en osaa sanoa, elämä on joskus niin persiistä :(

joskus??? joka helvetin päivä saa pelätä milloin on taas se tilanne että ei vana jaksa ja hammasta purren menee huomiseen

http://www.youtube.com/watch?v=oZtvGOCMq04

Samaa tunnen, sen tiedätkin jo.

Ei ole kauaa kun vyötä käsissäni pyörittelin että minne sen ripustan ja siihen menen roikkumaan. Ei löytynyt paikkaa, hyvä niin.

Lääkejemmaa minulla ei ole. Koetan purkaa paskaa oloani täällä vaikka lisääkin paskaa välillä niskaani saan. En välitä.

http://youtube.com/watch?v=xFiWC77uRZA

:hug: Voi sinun kanssasi... Kumpa voisin viedä sinut hetkeksi takaisin sinne teini-iän varhaisvuosille, hetkeksi pois tästä aikuisten elämästä ja ajatuksista, huolista ja murheista.. Ottaa kädestä kiinni ja kävellä pimeässä ja pakkasessa jään yli ilman huolen häivää ja pitää kokonaisen illan taas hauskaa, ilman järjen häiventäkään. :hug:

*en osaa mitään parempaakaan sanoa*

T. Ystäväsi sieltä kaukaa nuoruudesta :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
:hug: Voi sinun kanssasi... Kumpa voisin viedä sinut hetkeksi takaisin sinne teini-iän varhaisvuosille, hetkeksi pois tästä aikuisten elämästä ja ajatuksista, huolista ja murheista.. Ottaa kädestä kiinni ja kävellä pimeässä ja pakkasessa jään yli ilman huolen häivää ja pitää kokonaisen illan taas hauskaa, ilman järjen häiventäkään. :hug:

sait mut itkeen entistä pahemmin :'( miksi ei voi palata tosiaan sinne lumiseen metsään missä ei tarvinnut tälläisiä miettiä hetkeäkään ja kaikki oli hyvää

Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:

sait mut itkeen entistä pahemmin :'( miksi ei voi palata tosiaan sinne lumiseen metsään missä ei tarvinnut tälläisiä miettiä hetkeäkään ja kaikki oli hyvää

Kun minulla on joskus ollut paha olla, olen miettinyt sitä, että onneksi minulla on niin paljon hyviä muistoja, hyviä hetkiä ja mahtavia asioita tapahtunut elämässäni. Kun surin mieheni kuolemaa, olin maailman onnellisin siitä että minulla on poika, joka elää. Kun ikävöin häntä, nautin muistoista jotka kulkevat aina mukanani elämän loppuun asti.. Ja kun joskus on muuten vaan paha olla. yritän muistaa ne hyvät asiat elämästä.. Oli ne miten pieniä asioita tahansa, ne auttavat jaksamaan.. :hug: Niin ja, itku, se voi joskus olla myös erittäin hyvä asia.. Itkeä niin rankasti kuin vain ikinä kykenee, se puhdistaa kummasti. Sen jälkeen minulla ainakin on ollut paljon parempi olo, kuin ennen itkua. Toivottavasti sinun huono olosi väistyy ja saat pian taas nähdä auringon pilkahduksen.

Ainiin. Jos poikasi on nukkumassa kotona. Kurkkaapa, eikö olekin maailman kaunein asia? (Nukkuva lapsi siis). :heart:

mua ahdistaa tää maailma välillä, silloin ajattelen, ettei mun ole pakko ottaa kaikkea vastaan. Suljen pahan pois, ajattelen ettei se koske mua, että voin jättää sen toisille, ja suojata itseni ja perheeni, kun vaan en huomioi kaikkea pahaa mitä tapahtuu. Eihän se aina auta, mut aina on yritettävä.

Taare, enkelin kanssa ehdit kyllä kulkemaan, ota nyt ensin selvää siitä, mitä elämällä on sulle tarjottavana :hug: Mä uskon lujasti, että jotain sillä on sua varten vielä takataskussaan, mutta aikaa se vaatii, että se selviää.

minä, tulisin ja veisin sinut maailmaan, maailmaan ilman murheita ja turhia toiveita, kuljetaan ystävinä, käsi kädessä ilman syyllisyyttä mistään, vain sinä, ystäväni, kuljet rinnallain missä vain kysymättä määränpäätä, tietämättä minne mennä.
kaipaisin sinua aina ilman syytä, rakkauttako? sitäkö tämä on? miksi minä, miksi sinä? enhän edes tunne sinua hyvin, pelkään. menetänkö sinut iäksi? kaipaan sinua, hymyäsi, silmiäsi, sinua. miksi, vaikka olet vielä siinä, en tiedä. rakkauttako?

Yhteistyössä