Joo ei sitten siivota tänään...

ihkuraksupoksu

Aktiivinen jäsen
17.09.2006
4 888
0
36
Ei siinä muuta, mutta mä en oo mikään siivousihminen, ja yleensä henkisesti valmistaudun jo edellisenä päivänä että saan itteni tsempattua "isompaan2 siivoukseen :ashamed: :whistle:

Nuo äijät on maalannu kuukauden päivät kolmen 2-kerroksisen talon parvekkeita, työn piti tiedotteen mukaan alkaa heinäkuun 14, no se alko elokuun alussa. Ja loppua piti kun kooulut alkaa. mutta paljon on vielä hommaa tekemättä... ja menin laittaan parvekkeelle mattoja tuulettumaan, niin eiköhän siihen just silloin tuu maalarisetä että nyt ei voi oikein tuulettaa kun he alkaa maalaamaan.. :kieh:

Ei sitten siivota |O

(hyvähän se on että remontoivat, mutta olo on nyt kuin sormille lyödyllä, mtäs tässä tekis, palstailisko koko päivän :o )

onko teillä oma parveke ja miten ne maalaa ne?ulkopuolelta?
yksi vaihtoehto on että imuroit ne matot ja viet omalle parvekkeelle jos eivät niitä sisältä maalaa ja siivoot niinkuin meinasitkin

Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
onko teillä oma parveke ja miten ne maalaa ne?ulkopuolelta?
yksi vaihtoehto on että imuroit ne matot ja viet omalle parvekkeelle jos eivät niitä sisältä maalaa ja siivoot niinkuin meinasitkin

Joo, siis oma parveke on ja ulkopuolelta maalaavat vaan. Yleensä oonki aina imuroinu ne, ja laittanu reunan yli tuulettumaan, koska muuten on aika hankala alkaa niitä raahaamaan pienemmän kans tuonne alas telineelle, kun ei vielä kävele. Mutta nyt ei siis onnaa...kun ei oo mitään erillistä tuuletustelinettä (ja en uskalla ottaa riskiä että pistän esim. pyykkitelineelle parvekkeelle tuulettumaan, ja sitten ovat maaliroiskeissa)...pitää keksiä jotain vaihtoehtoista toimintaa, ja yrittää tsempata ittensä huomena siivoomaan...
:|

siis meinasin et rullaa ne ja laita sitten ikkunan alle sinne parvekkeelle ja vaikka pussia päälle ja sanot maalareille et siihe malliin maalatte et matot pysyy siistinä, niin minä ainakin tekisin, nimittäin silloin kun minä siivoan, niin minä siivoan :whistle: :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
siis meinasin et rullaa ne ja laita sitten ikkunan alle sinne parvekkeelle ja vaikka pussia päälle ja sanot maalareille et siihe malliin maalatte et matot pysyy siistinä, niin minä ainakin tekisin, nimittäin silloin kun minä siivoan, niin minä siivoan :whistle: :whistle: :D

nyt ne äijät siirsi tellinkejään...tuohon viereisen talon eteen!
|O Eli niiden työtahdin tuntien, mä ehin siivota ennekuin ne kerkiää tänne meiän kohalle...Osan matoista vein jo ulos, nyt äkkiä imuroimaan loput ja siivoomaan että kerkiän :D :whistle:

Yhteistyössä