joo hyvää vappua mullekki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toivoton

Vieras
lopeta lukeminen jos et jaksa valitusta...
että ku voi ottaa päähän! piti olla täällä meillä miehen ja sen 3 kaverin kans, ne tässä otti vähän kaljaa ja yhtäkkiä haluskin lähteä yhen kaverin luokse kellä on jotku helvetin pippalot. no mua sit pyydettiin mukaan (kato ku olin ainut ajokunnossa). no, ensin mietin etten varmaan jaksa lähteä kun väsyttää ja muutenkin tää raskausmaha tuntuu jotenkin olevan nyt niin tiellä ettei huvita olla muualla kun kotona. sanoin sitten että mietin vähän aikaa jos jaksan lähteä. no sit kun sanoin et voin lähteekin, niin ne olijkin sit saanut kyydin jostain ja lähti ja mua ei enää haluttukkaan mukaan, sano vaan että "ei me kauaa olla" jne.. vittu ku tekis mieli heittää koko ukko pihalle ku vituttaa jotenki! aina pitää olla tommonen.

vituttaa vaan kaikki taas vaihteeks ja ketään kavereitakaan oo, nyt sit yksin istun kotona tietokone seurana vaan ja pillitän täällä itsesäälissäni!!!!

Tulisiko telkkarista jotain hyvää leffaa? Tai kirjoita s-postia jollekin vanhalle tutulle, jonka kanssa et ole ollut pitkään aikaan tekemisissä. Tai tee jotain hyvää itsellesi, siis syöävää. Tai miksei vaikka kasvohoito kotikonstein.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
miksi sun ukko meni ja sä olet yksin kotona?
miksi te naiset annatte noin toimia toisen?epäoikeudenmukaista.....näin ne erot alkaa

no jaa a en tiiä miks meni ja kyllä se saa kuulla sit mun mielipiteen (ja osan siitä kuulikin jo). jos taas lusmuaa jossain aamuyöhön asti niin saa kyllä mennä sohvalle nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Golden:
Tulisiko telkkarista jotain hyvää leffaa? Tai kirjoita s-postia jollekin vanhalle tutulle, jonka kanssa et ole ollut pitkään aikaan tekemisissä. Tai tee jotain hyvää itsellesi, siis syöävää. Tai miksei vaikka kasvohoito kotikonstein.

no kaipaisin kyllä jotain seuraa mutta ei nyt tuu ketään vanhaa tuttua mieleen kelle vois kirjotella :( tuntuu ettei oo ollenkaan kavereita enää ja vittu nytki sit pillitän täällä ku on niin jotenki turha olo.

Miehet... ei voi muuta sanoa.

Näytät kyllä miehellesi että noin ei toimita, varsinkin kun olet raskaana!
Voihan sitä toki joskus lähteä johonkin YHTEISESTÄ SOPIMUKSESTA, mutta ei tuolla tavalla.

joo ja soitin sille ja kysyin et millon se meinaa suunnileen tulla kotiin.. niin "en tiiä, soitan sitte sulle"
aaaaaaa meni hermot niin että arvakkaa vaan pillitänkö entistä kauheemmin . tästä ei tuu mitään saakeli. koko vappu ihan p:stä kotosin.
ja kyllä joo mulla on ehkä heikot hermot.

viime viikonloppunaki sen piti tulla jostai jätkien elokuvaillasta ennen klo 12 mutta päättiki ilmestyä kotiin vasta siinä 4 maissa....
mikä vittu sitä risoo, ei tässä kohta muu auta ku lähettää äijä lätkimään, mä en tommosta kohtelua oo ansainnu. onko sillä joku himo nyt mennä ja rellestää vielä "viimeset kerrat" ennenku vauva tulee? vai mikä kettu sitä vaivaa?!?! sen ku tietäs...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo ja soitin sille ja kysyin et millon se meinaa suunnileen tulla kotiin.. niin "en tiiä, soitan sitte sulle"
aaaaaaa meni hermot niin että arvakkaa vaan pillitänkö entistä kauheemmin . tästä ei tuu mitään saakeli. koko vappu ihan p:stä kotosin.
ja kyllä joo mulla on ehkä heikot hermot.

:( älä anna miehesi toiminnan ja oman kiukuttelun pilata sinun vappuasi. Käy vuokraamassa leffa, hae pizzaa tai lähde kävelylle, mussuta suklaata, mene saunaan/vaahtokylpyyn. Vietä ihana ilta! Hyvän ilta takaa sen, ette ole huomenna katkerana miehelle, vaan voitte viettää yhdessä loikoilupäivää kinastelematta aattoillan tapahtumista :)

ei oo autoa, pyörä vaan enkä oikeen haluis kaupungille pyöräillä leffavuokraamoon ku siellä hilluu kaikki pikkuteinit ympäri päissään...

saunaan menisin mielelläni mutta en usko että enää tähän aikaan saa mennä (kerrostalon yhteinen sauna) :(

vaahtokylvyn voisin kyllä ottaa! :)
huvittais soittaa mun serkulle joka asuu kaukana täältä, mutta pelkään että pillahdan itkuun kunnolla taas..... :(

Voi voi. Mä oon sitä mieltä, että on kahdenlaisia miehiä. Niitä, jotka ei ryyppää ja rellestä kun vaimo on raskaana, ja niitä jotka ryyppää kuin viimeistä päivää. Jälkimmäisen ryhmän kyseessä ollessa sanotaan aina että "nyt pitää juhlia ja juoda, kun sitten kun vauva syntyy, ei enää voi". Ja kun vauva syntyy, se sama rällästys jatkuu vaan.
Fiksu ja aikuinen mies ei tarvi ryypiskelylleen tekosyitä, eikä siis kulje ryyppyreissuilla ollessaan parisuhteessa.

Apn mies ei tule muuttumaan vaikka vauva syntyykin. Ja tuskin oli kunnollinen ja raitis ennen kuin ap tuli raskaaksikaan.

Väärä valinta isäksi ja mieheksi, jos raitista ja fiksua seuraa haluaa.

mietin tässä että teenkö ite katoamistempun ja häivyn jonnekin että se sitten saa huomata saapuvansa tyhjään kämppään, vai oonko täällä ja ootan ja annan sen kuulla kunniansa, vai ootanko täällä ja käyttäydyn sitä kohtaan kun se ois ilmaa.

vai mitähän sitä tekis... jaa a.

Alkuperäinen kirjoittaja Elämän totuuksia:
Voi voi. Mä oon sitä mieltä, että on kahdenlaisia miehiä. Niitä, jotka ei ryyppää ja rellestä kun vaimo on raskaana, ja niitä jotka ryyppää kuin viimeistä päivää. Jälkimmäisen ryhmän kyseessä ollessa sanotaan aina että "nyt pitää juhlia ja juoda, kun sitten kun vauva syntyy, ei enää voi". Ja kun vauva syntyy, se sama rällästys jatkuu vaan.
Fiksu ja aikuinen mies ei tarvi ryypiskelylleen tekosyitä, eikä siis kulje ryyppyreissuilla ollessaan parisuhteessa.

Apn mies ei tule muuttumaan vaikka vauva syntyykin. Ja tuskin oli kunnollinen ja raitis ennen kuin ap tuli raskaaksikaan.

valitettavasti peesi tälle :( kokemuksesta tiedän tämän olevan niin totta...

mietin tässä että teenkö ite katoamistempun ja häivyn jonnekin että se sitten saa huomata saapuvansa tyhjään kämppään, vai oonko täällä ja ootan ja annan sen kuulla kunniansa, vai ootanko täällä ja käyttäydyn sitä kohtaan kun se ois ilmaa.

itse kokeilin kaikki nuo, ja myös sen että laitoin ukon pihalle... no kaks viikkoo oli ku enkeli ja taas sama meno jatkuu...

Alkuperäinen kirjoittaja Elämän totuuksia:

Tiiätkö, olet ihan oikeassa. Allekirjoitan teoriasi täysin.

AP: et kai kuvittele, että miehesi muuttuu lapsen synnyttyä? Jos se ei nyt voi sua sen vertaa ajatella, ettei jättäisi sinua yksin vappua viettään, en usko, että pystyy ajattelemaan sinua sittenkään, kun lapsi on syntynyt. Saatikka ajatella sitä lastaan... :(

Olen pahoillani sun puolesta. Mullakin olis tosi paha mieli sun tilanteessa, kun noin selvästi osoitetaan, ettei haluta ottaa mukaan. Ja ukko tuollanen itsekäs paskakasa. :hug:

Minä kannatan tuota ensimmäistä vaihtoehtoa. Lähde pois, pakkaa mukaan paljon tavaraa, äläkä ota ukkoon yhteyttä, älä ilmoita missä olet. Anna sen ukon vähän aikaa raapia päätä asian kanssa. Eihän sitä tiedä, jos se vaikka tulee järkiinsä? (En kyllä ole koskaan nähnyt tuontyyppisten miesten muuttuvan, mutta ihmeitäkin tapahtuu.)

jeps pitää kokeilla. kiitos kaikille tuesta <3
nyt tää sentään suostu vastaamaan puhelimeen, oli nukkumassa yhellä kaverillansa ku ei muka saanut kyytiä kotiin. oli vaan ilmeisesti ollu liian laiska lähtemään.

nyt tää sentään suostu vastaamaan puhelimeen, oli nukkumassa yhellä kaverillansa ku ei muka saanut kyytiä kotiin. oli vaan ilmeisesti ollu liian laiska lähtemään.

Justiinsa. Menit sitten soittamaan idioottimiehelles. Huomaatko, että teidän ihmeellinen riippuvuussuhde vaan jatkuu? Miehes tietää, että voi tehdä ihan mitä tahansa, ja silti sä ootat sitä kiltisti. Olet erittäin varma ja helppo.

OIsit jättänyt soittamatta ja häipynyt jonnekin muutamaksi päiväksi. Ois ehkä ukkokin havatunut huomaamaan, että sä et ookaan niinkuin koirat, vaan sulla on omakin tahto ja ylpeys eikä sua kohdella miten vaan.

No, teidän suhteenne tyypiset on nähty niin monet kerrat. Kiltti vaimo on mahapystyssä kotona, ja ukko menee kuin sinkkumiehet ja sikailee minkä ehtii. Ja vaimokulta on onnellinen kun sika käy kotona syömässä, vaihtamassa puhtaat vaatteet ja panemassa viis minuuttia. Eikä tilanne koskaan muutu.
Onnea valitsemallesi tielle.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:

Justiinsa. Menit sitten soittamaan idioottimiehelles. Huomaatko, että teidän ihmeellinen riippuvuussuhde vaan jatkuu? Miehes tietää, että voi tehdä ihan mitä tahansa, ja silti sä ootat sitä kiltisti. Olet erittäin varma ja helppo.

OIsit jättänyt soittamatta ja häipynyt jonnekin muutamaksi päiväksi. Ois ehkä ukkokin havatunut huomaamaan, että sä et ookaan niinkuin koirat, vaan sulla on omakin tahto ja ylpeys eikä sua kohdella miten vaan.

No, teidän suhteenne tyypiset on nähty niin monet kerrat. Kiltti vaimo on mahapystyssä kotona, ja ukko menee kuin sinkkumiehet ja sikailee minkä ehtii. Ja vaimokulta on onnellinen kun sika käy kotona syömässä, vaihtamassa puhtaat vaatteet ja panemassa viis minuuttia. Eikä tilanne koskaan muutu.

kuule soitin ja kysyin että missä se on, ihan siltä varalta että jos sille oikeastikin olisi käynyt jotain.
sen jälkeen en ole soittanut. nyt tässä olen syönyt aamupalan ja pukenut päälleni jne ja kohta lähden jonnekin.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:

kuule soitin ja kysyin että missä se on, ihan siltä varalta että jos sille oikeastikin olisi käynyt jotain.
sen jälkeen en ole soittanut. nyt tässä olen syönyt aamupalan ja pukenut päälleni jne ja kohta lähden jonnekin.

No niinhän mä sanoin.
Itseään arvostavat naiset ei ois soitelleet ryyppyreissulla olevan luuserin perään. Harvoin niille katoamisretkillään tapahtuu mitään muuta, kuin lisää viinaa ja kännin kaunistamia hoitoja.

Yhteistyössä