H
huono omatunto :/
Vieras
Eilen illalla en saanut unta, nukahdin varmaan joskus yhden aikoihin. Sitten yöllä mies vielä valvotti kuorsauksellaan, nukuin siis todella huonosti. Tyttö herätti 7 aikaan. Olen nukkunut viime yönä pari-kolme tuntia. Olin siis ihan äärettömän väsynyt kun tyttö herätti, ja jotenkin vaistomaisesti sanoin vahingossa että "voi ei, pää kiinni" ja jotain että ole nyt hiljaa ja nuku vielä. On ihan äärettömän huono omatunto tuosta
Enkä todellakaan tarkoittanut mitä sanoin. Toki olisin toivonut että lapsi olisi vielä nukkunut. Siinä sitten kuulostelin, että josko nukahtais vielä. No, mies nousee suutuspäissään sängystä, paukkaa hirveellä rytinällä vessaan, JUURI kun tyttö olis saattanut nukahtaa uudestaan. Ei auta kuin nousta ylös. Mies lähtee mitään sanomatta lenkille. Tulee takas, on kuin maansa myynyt, alkaa raivoamaan että henkisesti pahoinpitelen tyttöä kun sanon noin rumasti. :O No, tiedän että oli rumasti sanottu, mutta se vain tuli. On kai mullakin tunteet?!? Tyttö reilu 1 vee ei siis tajua vielä mitä sanoin. On todella huono omatunto. Mutta onko miehellä oikeus suuttua noin pahasti. Sanoi että ei halua enää olla. Ja tämä on vielä miehen synttäriaamu! Siinä välissä kun kävi lenkillä, syötin tytön, tein juustosarvia ja kunnon aamiaisen, ei kelvannut. Ja nyt sitten haukkuu mua, kun on niin huono syntymäpäivä kun ei saanut edes aamulla nukkua pitempään. :/