miehen tädillä on tänään "epäviralliset" 5kymppiset (uskovainen suku,joten tänään "ryyppybileet" yllätyksenä ja sit myöhemmin "virallinen" juhla)
mua ja miestä ei edes oltu kutsuttu illan juhliin,paikalle oli menossa vaan kaikkein lähimmät. no,homma "paisu" ja sit meidätkin pyydettiin. tarkotus olis viedä juhlakalu ensin aamusta kylpylään (ovat siellä siis nyt) ja siitä sitten siskolleen syömään ja juomaan ja laulaan karaokee.
meille sanotiin et boolia ja ruokaa sit on. oltiin et ok,mut ajattelin koko ajan et koska meidät on kutsuttu vähän jälkijunassa,et tietenkään meille ei ole varattu mitään ruokaa eikä juomaa,et toki otetaan "omat eväät",varsinkin kun mies on töissä,meni aamulla 7-8 aikaan ja tulee joskus illalla kun juhlat on jo täydessä vauhdissa.
mutta,tää mun suuri hämmästykseni johtuu siitä,et eilen meiltä pyydettii 25? KUMMALTAKIN maksua juhlien ruuista ja juomista ja juhlakalun kylpyläreissusta
meillä on ihan oma lahja kun ei kerta sinne kylpylään ehditä! ja se et ruuat ja juomat maksaa 20e per lätty vaik ei olla menossa kun vasta illalla kun muut on jo syöny ja juonu
menisitkö itse mukisematta...?