Jos ei saa orgasmia seksissä niin ei ole mitään järkeä harrastaa seksiä? Ja silloin on seksielämä todella huonoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuitenkin nauttiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuitenkin nauttiva

Vieras
Mä en ymmärrä tuota ajattelutapaa.

Mä en ole koskaan yhdenkään miehen kanssa saanut orgasmia. Olen kyllä ollut todella kiihottunut ja nautin seksistä. Mun mielestä seksistä voi nauttia ilman orgasmiakin. Ehkä joku päivä yllätyn ja saan orgasmin. En kuitenkaan jätä harrastamatta seksiä sen vuoksi, että en saa orgasmia. Seksielämä voi olla hyvää kuitenkin, nautin suuresti seksistä mieheni kanssa enkä halua olla ilman sitä. Mä jopa voin tehdä aloitteen seksiin.

Jotenkin rajoittunut ajattelutapa niillä jotka ajattelevat että ei kannata sitten edes harrastaa seksiä jos ei saa orgasmia. Luulevat ilmeisesti, että ei siitä seksistä sitten voi lainkaan nauttia.

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Sitä en ymmärrä että harrastaa seksiä jos ei siitä nauti :o

Toisaalta on aika karskia evätä myös puolisolta kaikkinainen seksuaalinen kanssakäyminen siksi ettei se ole omaa suosikkihommaa, jos ei varsinaisesti pahaltakaan tunnu.

Näissäkin asioissa varmaan avoin keskustelu ja kompromissit ovat suotavia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että oletko koskaan saanut orgasmia millään muulla tavalla? Sehän se on pääasia, että itse on tyytyväinen!

Kyllä mä yksin saan ja aika helpostikin.

Et saa siitäkään, jos mies nuolee? Ootteko kokeillu silleen, että mies hyväilee sormilla samaan aikaan ku nai?

Kerran olen yhdynnässä saanut, muuten kyllä nautin seksistä tavattomasti. Nykyisen miehen kanssa harrastellaankin sitä vähintään kerran päivässä, normisti pari-kolme kertaa. Saan kyllä orgasmin helposti esim. vibralla.

En minäkään todellakaan saa joka kerta yhdynnässä, mutta mies hoitelee sen homman sitten muuten... Ja nautin kyllä vaikka en joka kerta saisikaan, mutta mies haluaa aina tehdä minulle myös. Viime aikoina olen kuitenkin löytänyt asennon, jossa saan todella helposti. Kun olen itse päällä silleen etunojassa. Toimii hyvin!

en ymmärrä minäkään,pitääkö naisen sitten kieltäytyä kokonaan? sitä voi nauttia monella tapaa..
mulla kesti pitkään ennenkuin aloin saamaan orkkuja silti harrasta ja halusin seksiä usein sain tyydytyksen pelkästään siitä kun mies sai.
minä taas janosin läheisyyttä ja hyväilyä :)

Alkuperäinen kirjoittaja leppis:
Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että oletko koskaan saanut orgasmia millään muulla tavalla? Sehän se on pääasia, että itse on tyytyväinen!

Et saa siitäkään, jos mies nuolee? Ootteko kokeillu silleen, että mies hyväilee sormilla samaan aikaan ku nai?

Usko pois, kokeiltu on. Kiihotun joskus aivan äärimmilleen, mutta en mene ns. rajan yli ja saa orgasmia. Todella lähellä on kuitenkin on ollut.

Luuletko muuten ettei eri keinoja ole koitettu? Kyllä meillä mielikuvitusta riittää.

Usko pois, kokeiltu on. Kiihotun joskus aivan äärimmilleen, mutta en mene ns. rajan yli ja saa orgasmia. Todella lähellä on kuitenkin on ollut.

Luuletko muuten ettei eri keinoja ole koitettu? Kyllä meillä mielikuvitusta riittää.

En voi tietää, mitä olette kokeilleet ja mitä ette. Itselläni meni useita vuosia, ennen kuin annoin mieheni esim. nuolla minua. (Olen varttunut erittäin ahtaassa uskonnollisessa yhteisössä).

Siinä vaiheessa kun se on tosi lähellä niin sun pitää henkisellä tasolla päästää irti,,siis uskalla heittäytyä sen orgasmin vietäväksi.
En mäkään aina saa, mutta seksi on ihanaa muutenkin :)

Oletko ap, kokeillut tätä yksinkertaista kikkaa? Nojaat poski patjaa vastaan, takaapäin siis eli yläruumis kiinni patjassa ja hierot itseäsi samalla kun mies painaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:

Siinä vaiheessa kun se on tosi lähellä niin sun pitää henkisellä tasolla päästää irti,,siis uskalla heittäytyä sen orgasmin vietäväksi.
En mäkään aina saa, mutta seksi on ihanaa muutenkin :)

Peesaan täysin! Vapaudu kontrolloimasta ja anna tunteen viedä ja anna itses 100%:Sti miehelles niin varmasti saat.

Tää on niin tätä. Mies voi olla masentunut eikä jousta, mutta ai junalauta jos nainen ilkeää tehdä saman niin johan älähdetään nottas kyllä pitää vaikka hammasta purren sietää :D
Täällä on jatkuvasti aloituksia siitä ettei miehet pane, ei huvita, muttei ole mitään ongelmaa ja lääkäriin en ainakaa suostu menemään. Miksei tuollaisessa tilanteessa sitten olla sitä mieltä että kyllä sen miehen nyt tulee ottaa dildo kauniisti käteen ja tyydyttää vaimo?

Tää on niin tätä. Mies voi olla masentunut eikä jousta, mutta ai junalauta jos nainen ilkeää tehdä saman niin johan älähdetään nottas kyllä pitää vaikka hammasta purren sietää :D
Täällä on jatkuvasti aloituksia siitä ettei miehet pane, ei huvita, muttei ole mitään ongelmaa ja lääkäriin en ainakaa suostu menemään. Miksei tuollaisessa tilanteessa sitten olla sitä mieltä että kyllä sen miehen nyt tulee ottaa dildo kauniisti käteen ja tyydyttää vaimo?

Kyllä meillä ottaa oikein mielellään vaikka minkä lelun käteen ja duunaa mua. Pitä sitä jopa erittäin kiihottavana puuhana.

Niin, kyllä edelleenkin ajatellaan, että naisella on aika normaalia, ettei kykene nauttia seksistä, kuten mies ja että miehen kuuluu aina haluta ja että pääasiassa kyse on miehen tyydyttämisestä. Nainen nauttii, kun mies saa.

Mäkään en ennen saanut, ikinä ja silti harrastin seksiä, koska se kuitenkin tuntui erittäin hyvältä.
Nykyään mä saan, aina, ja harrastan seksiä aivan erilaisella antaumuksella kuin ennen :)

Mä ymmärrän kolikon molemmat kääntöpuolet :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:

Niin, kyllä edelleenkin ajatellaan, että naisella on aika normaalia, ettei kykene nauttia seksistä, kuten mies ja että miehen kuuluu aina haluta ja että pääasiassa kyse on miehen tyydyttämisestä. Nainen nauttii, kun mies saa.

ei sirkka,nainen joka ei ole orkkua kokennut haluaa myös seksiä saa siitä toisenlaisen ,kyse ei ole vain miehen tyydytyksestä...sun ajatelutapa on aika erikoinen ,seksistä voi nauttia myös ilman orkkua vai kuvitteletko se on vain velvollisuus silloin??

Se, että ei saa pelkässä YHDYNNÄSSÄ, ei tarkoita sitä, että ei nauti seksistä tai että sitä orkkua ei voisi hankkia muilla keinoilla. Luulisi kaikkien tajuavan tuon, ei näköjään.

Mä en ole ikinä, yhdenkään miehen kanssa saanut orgasmia yhdynnässä, siihen vaaditaan aina jotain ekstraa. Silti normaalisti meidän suhteessa mä teen miestä useammin aloitteen seksiin. Kyllä se voi tuntua hyvältä, vaikka huipennukseen ei ainoastaan muna riitäkään. Ja kauhistelkaa vaan, mutta mä voin olla kokonaan ilman orgasmia. En mä pidä sitä pakollisena asiana, saan seksistä paljon irti muutenkin.

:)

Yhteistyössä