Jos ei siivoojia ois, me hukuttais paskaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä on aika turha kitistä siitä ettei kaupan kassoja arvosteta (muka) kun ei tunnuta monia muitakaan, enemmän koulutusta vaativia hommiakaan. Käsi pystyyn kuka on sanonut menevänsä "arvauskeskukseen" ja ettei ne siellä mitään tiedä. Missä on lääkärien arvostus? Aivan. Ei ole yksi eikä kaksi ketjua kun täältäkin saa lukea noita juttuja. Neuvolan tädit ei tiedä mitään. Sossut ovat suorastaan paholaisen kätyreitä. Poliisikin turhan tarkka nipottaja. Ainakin mikäli palstaan on uskominen.

Tärkeintä on mun mielestä se että tykkää itse siitä mitä tekee. Silloin arvostaa itse itseään ja ammattitaitoaan, tekee työnsä hyvin. Kaikkia meitä tarvitaan (ainakin suunnilleen).

Kyllä siivoojat musta tärkeitä on esim. sairaaloissa. Ja oikeastaan joka paikassa tarvitaan siivoajia. Hehän huolehtii mm. leikkaussalien puhtaudesta ja muutenkin tartuntatautien leviämisen ehkäisyssä. Siivoaa yrjöt, sun muut eritteet lattioilta. Välinehuoltajat taas huolehtii instrumenttinen puhtaudesta, millä leikkauksesta yms. tehdään. Mä kannatan koulutetuille siivoojille reipasta palkannousua :)

:flower::hug:

Mun mielestä on aika turha kitistä siitä ettei kaupan kassoja arvosteta (muka) kun ei tunnuta monia muitakaan, enemmän koulutusta vaativia hommiakaan. Käsi pystyyn kuka on sanonut menevänsä "arvauskeskukseen" ja ettei ne siellä mitään tiedä. Missä on lääkärien arvostus? Aivan. Ei ole yksi eikä kaksi ketjua kun täältäkin saa lukea noita juttuja. Neuvolan tädit ei tiedä mitään. Sossut ovat suorastaan paholaisen kätyreitä. Poliisikin turhan tarkka nipottaja. Ainakin mikäli palstaan on uskominen.

Tärkeintä on mun mielestä se että tykkää itse siitä mitä tekee. Silloin arvostaa itse itseään ja ammattitaitoaan, tekee työnsä hyvin. Kaikkia meitä tarvitaan (ainakin suunnilleen).

En mene ikinä arvauskeskukseen. muutenhan voisin yhtähyvin perustaa oman sairaalan ja tilata lääkkeet netistä.

Mutta olin järkyttynyt terveyskeskuksessa siitä, miten ihmiset puivat käytävällä kovaan ääneen, kuinka taas ei tideä, minkämaalainen lääkäri sattuu tulemaan. joku sanoi, että hänen lääkäri on venäläinen, ja että nehän ei edes välitä, jos ihminen on sairas, eikä osaa, kun ei venäjällä osata. Se kaikki kaikui oikein siellä odotushuoneessa, niin, että hoitajat ja ohikulkevat lääkärit kuulivat. Aika törkeää asiakkailta!:O

[QUOTE="Mamma italiana";22359790]edelleenkin olen samaa mieltà ettà siivoojia tarvitaan ja kaikkia ihmisià pitàà kunnioittaa. mutta kerro sinà mikà on se tyòpaikka jossa siivoojat ovat làhes tàrkeimpià tyòntekijòità? siis puhun nyt sen tyòpaikan idean kannalta eikà arvostuksen kannalta[/QUOTE]

Teurastamot

[QUOTE="Mamma italiana";22359907]anteeksi tietàmàttòmyyteni, ihan oikeasti siis.mità laitoshuoltaja sitten tekee?[/QUOTE]

Pääasiassa siivousta erilaisissa kohteissa. Siivooja on ns. vanha ammattinimike. Jota käytetään kuitenkin joissakin työpaikoissa. Laitoshuoltajilla on (yleensä) alan koulutus.

Minä teen ainoastaan siivousta. Sopimukseen ei kuulu muita tehtäviä.

Yhteistyössä