jos et sä soita...(työpaikka asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
hitsin hitsi..vois nyt soittaa sieltä työpaikasta et tervetuloa töihin, sä olet just se jota me ollaan aina etsitty :D

*onneks mä oon niiiiin vaatimaton*

mä en kestä enää huomiseen asti odottaa |O
tänään vielä haastattelee porukkaa, ja tän viikon aikana lupas ilmoitella..

Alkuperäinen kirjoittaja parsakaalenpalanen:
Koita ajatella jotain muuta! Äkkiä se päivä hurahtaa ja on jo huominen.

helpommin sanottu kuin tehty :D

ei tuossa nyt "muuten" mitään, mut työt alkaa jo 2 viikon päästä, ehkä jo aiemmin, ei ole hoitopaikkaa, ei työvaatteita, salmonella pitäis käydä testaamassa yms yms
pääsis sit hoitamaan noi asiat alta pois nyt heti.

puhumattakaan siitä, et mulla on hakupaperit pariin muuhun paikkaan, joissa haku loppuu tänään, olis kiva sit tietää pitääkö mennä vielä haastatteluihin, vai voiko sanoa et pitäkää paikkanne :kieh: :saint:

*yrittää keskittyä johonkin ihan muuhun..*

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja parsakaalenpalanen:
Koita ajatella jotain muuta! Äkkiä se päivä hurahtaa ja on jo huominen.

helpommin sanottu kuin tehty :D

ei tuossa nyt "muuten" mitään, mut työt alkaa jo 2 viikon päästä, ehkä jo aiemmin, ei ole hoitopaikkaa, ei työvaatteita, salmonella pitäis käydä testaamassa yms yms
pääsis sit hoitamaan noi asiat alta pois nyt heti.

puhumattakaan siitä, et mulla on hakupaperit pariin muuhun paikkaan, joissa haku loppuu tänään, olis kiva sit tietää pitääkö mennä vielä haastatteluihin, vai voiko sanoa et pitäkää paikkanne :kieh: :saint:

*yrittää keskittyä johonkin ihan muuhun..*

:hug: Asiat tuppaa järjestymään! Toivotaan, että saat sen paikan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo kun olisi edes päässyt haastatteluun. Argh

no hö, toi on kyllä rasittavaa :hug:

mä olen tässä muutaman kk aikana käyny muutamassa haastattelussa, ja pistänyt useamman hakemuksen menemään, olen siis vielä hoitovapaalla, en työttömänä, ja se vasta ärsyttävää on kun ei tule mitään yhteyden ottoa, ei ennen haastattelua, tai sit jos on haastatteluun päässyt, niin ei edes ilmoiteta sitä et ei päässyt töihin..

Mä hain kanssa yhtä paikkaa mihin haku loppuu tänään. Mä en kestä oottaa ens viikkoon että saan tietää pääsenkö edes haastatteluun. Se työ alkais jo reilu viikon päästä, enkä mä ole vielä edes hoitopaikkaa hakenu kuopukselle....

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Mä hain kanssa yhtä paikkaa mihin haku loppuu tänään. Mä en kestä oottaa ens viikkoon että saan tietää pääsenkö edes haastatteluun. Se työ alkais jo reilu viikon päästä, enkä mä ole vielä edes hoitopaikkaa hakenu kuopukselle....

mä pistin sellaisen tosi selkeän hakemuksen jo, et voi olla että pääsen töihin helmikuun puolessa välissä ja voi olla et tarviin hoitopaikan, ja jos en silloin aloita töitä niin todennäköisesti kuitenkin tässä lähiaikoina :laugh:
on varmaan tosi tyytyväisiä siellä päivähoitotoimistossa kun niin selkeitä hakemuksia saavat :D

d :D b sinnekkin et pääset haastatteluun, ja sit sen jälkeen vielä töihinkin

Yhteistyössä