Jos haluat onnellisen perheen, valitse ei-niin-suosittu-mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Onnellinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse myös karsastan tuota ihmisten rumaksi haukkumista, sillä mielestäni kauneus todellakin on katsojan silmässä, mutta siis sen komeimman uroksen ja rumiluksen välilläkin on miehiä, joita voi vilkuilla;)

Mä en ole oikein ikinä ymmärtänyt tuota miehen "valintaa". Mä olen mieheni kanssa siksi, että ihastuin siihen tulenpalavasti, eikä se tunne vieläkään ole laantunut.

Myönnän, että 16-kesäisenä aloin seurustelemaan siksi, että muutkin niin teki, mutta sen jälkeen suhteet on alkanut henkilökohtaisen kemian pohjalta. Siitä kun sydän väpättää ja olet vaan ihan myyty :)

[QUOTE="Onnellinen";29411017]No en tuohon provoiluun lähde mukaan, mutta oikeasti tällaisiakin vissiin löytyy, jotka näin ajattelee..surullista.[/QUOTE]

Minusta on surullista, että ajattelet nätin naaman tekevän ihmisestä sisäisesti jotenkin huonon. Urakeskeisiä, itsekkäitä, epävarmoja, väkivaltaisia löytyy ihan kaikista ihmisryhmistä.

Olisin voinut ottaa ujon ja ei-niin-kokeneen, "vähemmän" hyvännäköisen miehen... Mutta! Hepä halusivatkin itseään kauniimman naisen. Joten ei se aina niin varmaa ole. Nyt on puolisona aika komea mies, entinen "alfa" mutta sittemmin rauhoittunut. Oikein hyvä mies.
Nuo "harmaammat" jostain syystä aina satuttivat minua, jopa haukkuivat rumaksi. Ennemmin kuin ulkonäköä kannattaa siis tarkastella onko miehellä huono itsetunto. Huono itsetunto tuo parisuhdeongelmia, edesauttaa pettämiseen ja tuo muitakin haasteita. Jos miehen ulkonäkö on saanut naisilta huonoa palautetta, se taas edesauttaa huonoon itsetuntoon... Oravanpyörä siis.

Yhteistyössä