En jaksa ottaa tähän hulvattomaan ketjuun muuten kantaa, mutta pitääkö miehen olla kunnon rintaansa röhistelevä pelle että sitä kehtaa näytellä ystäville ja sukulaisille?! Mua hävettäisi kuvailemasi ehkä kaikista eniten. Järkyttävä ajatustapa jotenkin. Ja miksi miehen pitäisi olla sellainen yleisesti komeana pidetty, että on hyvä itsetunto?
Olen todella ylpeä miehestäni ja suurimmat syyt on se, että hänellä on hyvä itsetunto, siisti niin käytännössä kuin ulkoisestikin, käyttäytyy hyvin, arvostaa minua ja lapsia sekä kaikin puolin hieno työteliäs ja ahkera ihminen. En ole ajatellutkaan, että jostain Becham-ulkonäöstä voisi olla ylpeä. Voi mikä saavutus hei, ihan ylpeäksi vetää.

Olen ajatellut, että ulkonäkö on puhtaasti se asia, mitä MINÄ eli puoliso katselen hyvällä ja kiinnostunut siitä, en näyttelyasia josta pitäisi jotain ylpeyttä tuntea. Enkä nyt varsinkaan sillä ajatuksella ajattele miehen ulkonäköä, pettääkö se helpommin vai ei. :O Siinä on ehkä jotain perää, että siitä luokan pellestä tosiaan useammin varmasti tuleekin pelle, mutta aika karkea yleistys tuokin ja ehkä joku tosiaan tykkää näistäkin, ei siinä mitään. Hienoja lapsellisia ajattelutapoja teille.
Oikeesti mitä vittua, minkä ikäsiä te olette?!