D
dsdsds
Vieras
Lasketaanko siihen vain minun tuloni (opintotuki ja satunnaisia työtuloja) vai myös aviopuolison tulot? Tarkoituksena on siis hankkia vuokra-asunto siltä paikkakunnalta, jolla opiskelen. Olisin osan ajasta siellä viikot.
Pitäisikö minun muuttaa kirjani siihen vuokra-asuntoon, jottan voin saada siihen asumislisää? vai voiko perheellinen saada asumislisää, jos ei asu muun perheen kanssa?
Pitäisikö minun muuttaa kirjani siihen vuokra-asuntoon, jottan voin saada siihen asumislisää? vai voiko perheellinen saada asumislisää, jos ei asu muun perheen kanssa?