Jos ilmoitin tänään aamulla pkotiin,että poika on pois niin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en tiiä..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en tiiä..

Vieras
pitääkö mun huomennakin laittaa viestiä sinne että on edelleen pois? kun laitoin että on ainakin tämän päivän pois...Ollut koko alkuviikon pois..maanantaina laiotin että on pois ainakin ma ja tiistain ja sitten tänään että on vielä tän päivän...mut pitääkö siis huomennakin ilmoittaa että on vielä pois... vai kait ne tajuaa sen?

mietin että en jaksaios joka aamu seittemältä ilmoittaa että ei taaskaan tule, kun ite keuhkonkuumeessa olen niin ajattelin että sais edes yhtenä aamuna vähän pitempään nukkua...

Ei ne nyt tyhmiä ole, tajuaa varmaan jos lapsi ei tule, että lapsi ei tule! Mutta jos olet ilmoittanut vain tämän päivän, on reilua ilmoittaa myös huominen, jos vaikka olisivat johonkin kävelyretkelle tms lähdössä, eivät suotta odota yhtä mukaan. Meillä saa poissaolot ilmoittaa tekstiviestillä, että ei se nyt varmaan ole niin vaikeaa laittaa vaikka heti viesti, että ei tule loppuviikolla ollenkaan.

Ei haittaa vaikka soittaisit myöhemmin päivällä, jos joskus on aamusella unohtanut. Tosin tuo on ainakin tämän päivän pois saa päiväkodin väen varmaan uskomaan, että on sairas myös huomenna kun ei paikalle ilmaannu.

ne nimenomaan on sanonut että viestin voi laittaa jos lapsi pois ei kerkeä soittoihin vastaileen jos ei hengen hätä... no laitan viestin ihan reilusti että on perjantainkin pois... saapahan poikakin olla vaan mun kans:)

Henkilökunnan edustajana suosittelen vaikka tekstarin laittamista nyt. Lukevat sen sitten aamulla ja ei sun tarvii aamulla päivystää että koska vois ilmoittaa. Kyllä se on ihan kiva, että ilmoitetaan jos Nico-Petteri on edelleen sairaana niin ei odotella esim. hiihtoretkelle mukaan.

Paranemisia :)

ai onko:D?? ajattelin että jos joku vienyt sen kotiin...kun joka ryhmässä omat kännykät..no vihtiskö tuota jo nyt laittaa??

No eihän viimenen iltavuorolainen välttämättä mee seuraavana aamuna ekaksi, joten kyllä se puhelin siellä päiväkodissa on. Tai jos työntekijä vaikka sairastuu, ni milläs sen sinne sitten saa. Ei sitä kukaan mukaan ota...paitsi joskus oon vahingossa iltavuorosta lähteny känny taskussa... ja piti sit palata viemään se takas :D Siis voit ihan hyvin laittaa nyt jo :)

ai onko:D?? ajattelin että jos joku vienyt sen kotiin...kun joka ryhmässä omat kännykät..no vihtiskö tuota jo nyt laittaa??

Vaikka joku oliskin vienyt kotiinsa, niin viestin voi mun mielestä aina laittaa. Se on sen puhelimen haltijan tehtävä laittaa puhelin äänettömälle, jos ei halua saada yöllä viestejä.

Laita nyt vaan se viesti, niin saat aamulla rauhassa nukkua.

Mä useimmiten ilmoitan niin että; "lapsi kipeä, tulee kun terve" Näin siksi että yleensä poika viedään pk:tiin viim. puoli ysiksi.

Joten tädit tietävät tuleeko vaiko ei.

Yhteistyössä