A
ap.
Vieras
Tilanne on se, että minulla alkaisi äitiysloma vasta joulun tienoilla mutta jos irtisanon itseni jo nyt enkä löytäisikään uusia töitä tähän väliin enää niin miten paljon se vaikuttaa äitiyspäivärahoihini ? Osaako joku neuvoa? Täytyy kelassa käydä heti, kun ehdn mutta mietin jo etukäteen... yritän toki löytää keikkaa syksyn ajaksi mutta jos en löydäkkään niin tipunko minimi rahoille ? Lainat ym. niskassa niin mietin onko liian suuri riski. Tuntuu etten kerta kaikkiaan jaksa tätä pph:n työtä enää loppuvuotta 