jos ja kun olet lihava!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakkaimpani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rakkaimpani

Aktiivinen jäsen
29.08.2008
4 492
0
36
niin miksi pitää mässätä illalla kaikkea naamaan, syödä pitsoja yms, tottakai joskus saa syyä mutta nämä jotka itse tunnen niin mättää vaan naamaansa kaikkea, ja ihmettelee paisumistaan,, vaikkei jaksaisi liikkua niin pelkällä ruokavalion muutoksella saa pudotettua painoa, mutta miksi ei haluta? ja sitten toinen asia on monia naisia jotka tekee näin. että, ollaan hoikkia, mennään naimisiin, ja sitten kun miehen on saanut koukuun niin pikkuhiljaa lihotaan, kuljetaan tukka sekasin, karvat rehottaa yms, miksi? eikö oo enää syytä huolehtia itsestänsä? ja sitten tullaan sanomaan että kyllä mies rakastaa minua tälläisenä! totta varmasti rakastaa, mutta seksuaalinen vetovoima varmasti vähenee yms, ja ohan se loukkas miestäkin kohtaan ettei huvita olla omaa kultaansa varten kaunis.. samoin jos ies päästää itsensä paisumaan, eikä välitä ulkonäöstänsä enää, niin on se naista kohtaan väärin,, joo paljon tekstia ja aika sekavaakin mutta koittakaa saaha selvää =)

Koska olet kirjautunut niin voit muokata oma viestiäisi ja korjata kirjoitusvirheet.

Mä olen nyt laihduttamassa. Nykyinen miesystävä tapasi mut tällääsenä ylipainoisena ja jaksoi neljä vuotta odottaa, että mut saa. Tuotanko miehelle aivan totaalisen pettymyksen jos tästä nyt laihdun normaalipainoon?

Ruoka on hyvää, ollaan molemmat pyöristytty vuosien aikana. Roskaruoka vieny mennessään. Mulle tullu 40 kg ylimäärästä 6 v aikana, 20 kg lähteny taas pois siitä.

Minusta se on sen toisen arvostamista ja kunnioittamista pitää itsestään huolta. Eli karvat pois, puhtaana ja hoikkana ja kauniina. Siitä näkee että toista arvostaa.

No, mä en kyllä mässää. Mä syön kun tulen töistä kotiin sen yhden ja ainoan kerran päivässä. Liikun olosuhteiden pakosta aikapaljon jo työssänikin ja kun pitää yksin omakotitaloa ni pakko on ulkona puuhastella jne....

Elämäntapojani en ole miehen vuoksi ennen enkä jälkeen muuttanut. Ikinä en ole meikannut,ajanut karvoja tms kenenkään miellyttämiseksi. Mies otti tminut aikoinani semmosena ku sillon olin ja samoilla elämäntavoilla elettiin niinku miehen lähdön jälkeeni olen elänyt.

Painoa vaan on kertynyt elämän varrella kuin huomaamatta itsestään... :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Koska olet kirjautunut niin voit muokata oma viestiäisi ja korjata kirjoitusvirheet.

Mä olen nyt laihduttamassa. Nykyinen miesystävä tapasi mut tällääsenä ylipainoisena ja jaksoi neljä vuotta odottaa, että mut saa. Tuotanko miehelle aivan totaalisen pettymyksen jos tästä nyt laihdun normaalipainoon?

en nyt jaksa korjata, eiköhän siittä selvän saa.. et varmasti tuota, hän saa extraa siinä sivussa kun tiputat painoa =) ja onnea laihdutukseen :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Miks sä vähän väliä kysyt tämmöisiä?

koska näihin ei saa koskaan rehellistä vastausta, niin kysytään, ja koska en voi ymmärtää. :hug:

Mutta jos sä et saa koskaan rehellistä vastausta mielestäs, niin millainen sen vastauksen pitäis olla?

koska näihin ei saa koskaan rehellistä vastausta, niin kysytään, ja koska en voi ymmärtää. :hug:

Mutta jos sä et saa koskaan rehellistä vastausta mielestäs, niin millainen sen vastauksen pitäis olla?

ei, vaan tänne tullaaan aina väittää samaa kakkaa, sis mun mielestä pitääs olla joku järkevä syy miksei pidä itsestään huolta oman itsensä takia+puolisonsa?

Mä en taas ymmärrä miksei ihmisten vastaukset kelpaa sinulle? Siis mitä vikaa sinussa itsessäsi on, kun et vastauksia ymmärrä? Turha sinulle on vastata yhtään enempää, kun mikään ei kelpaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

en nyt jaksa korjata, eiköhän siittä selvän saa.. et varmasti tuota, hän saa extraa siinä sivussa kun tiputat painoa =) ja onnea laihdutukseen :flower:

Niin mutta ainakin oon saanu todeta, että mun mies ei ole pinnallinen paska. Kaikkia kun ei niin haittaa lisääntyneet kilot, repsottavat karvat tms. Kun oikiasti voi rakastaa toista vaikka toiselta syöpä veisi toisen rinnan tai onnettomuus ruhjoisi kasvot. Rakkaus on sellaista.

Ja miksi ylipäänsä vaivata päätään toisten karvoilla tai läskeillä? Ei kai se ap:ltä ole pois. Mun mielestä pitkässä parisuhteessa on ihan muut asiat ne, joilla kunnioitusta ja arvostusta osoitetaan - ja ei, en itse ole läski enkä karvainen torimuija :D

Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:
No, mä en kyllä mässää. Mä syön kun tulen töistä kotiin sen yhden ja ainoan kerran päivässä. Liikun olosuhteiden pakosta aikapaljon jo työssänikin ja kun pitää yksin omakotitaloa ni pakko on ulkona puuhastella jne....

Elämäntapojani en ole miehen vuoksi ennen enkä jälkeen muuttanut. Ikinä en ole meikannut,ajanut karvoja tms kenenkään miellyttämiseksi. Mies otti tminut aikoinani semmosena ku sillon olin ja samoilla elämäntavoilla elettiin niinku miehen lähdön jälkeeni olen elänyt.

Painoa vaan on kertynyt elämän varrella kuin huomaamatta itsestään... :attn: [/qu

miksei sitä voi pudottaa?

mä olen vuoden aikan lihonnut 12kg ja nyt olen ollut laihiksella ja liikun,vaikka olen lihava ei tarkoita sitä etten huolehtisi muuten ulkonäöstä.
mitä mieheen tulee hän on myös lihonnut,eikä se mua haittaa rakastan ihan yhtä paljon kun tavattiin.

Mä olen itseni läskistyttänyt roskaruualla, enkä siksi ole paisumistani koskaan ihmetellyt. Nyt ruokavaliomuutoksella pudonnut 8kg, enkä aio palata takaisin vanhoihin tapoihin.

Mä en tiedä ketään, joka olis päästänyt itsensä repsahtamaan tarkoituksellisesti naimisissa, kun kuvittelee et tulevaisuus on turvattu.

Mä oon aina ollut hoikka, enkä oo koskaan juuri urheillut ja oon voinut syödä mitä haluan ilman että se näkyy missään. Ja tod.näk. jatkan samalla tavalla tulevaisuudessa.. sitä en tiedä mitä teen jos joskus satunkin lihoamaan. Ja syön, koska ruoka ja herkut on mun mielestä hyvää ja saan siitä nautintoa :)

Ja jos mulla olis mies, niin toivoisin että se liikkuis koska nauttis liikkumisesta eikä siks et ajattelis pinnallisesti ulkonäköään koko ajan. Mutta mun miehet onkin ollut samanlaisia kuin minä, että on voinut syödä ilman että se kertyy mielettömästi mihinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Mä en taas ymmärrä miksei ihmisten vastaukset kelpaa sinulle? Siis mitä vikaa sinussa itsessäsi on, kun et vastauksia ymmärrä? Turha sinulle on vastata yhtään enempää, kun mikään ei kelpaa!

no kyllä ne kelpaa, älä hiilly, täällä muut on osannu keskustella kun aikuiset, ja jos sinä et osaa, niin voit poistua. =)

katsos kun se hyvä olo ja onnellisuus ei aina käy käsi kädessä sen kilomäärän kaa. onko vaikee ymmärtää että joku pyöree voi olla tyytyväinen sellasenaan ja joku saattaa tykätä siitä että on pikkasen ylimääräistä..? ihme asioista ihmiset stressaa.. :headwall:

Yhteistyössä