Ä
Äiti
Vieras
Rehellisesti vastattuna en tiedä. Kun odotin kuopusta, tiesimme jo että sairas lapsi on tulossa. En saanut liikkua juuri ollenkaan ja suklaa vei mennessään. Jotta jaksoin ekat kaks vuotta kolmen tunnin yöunilla, söin kaikkea sontaa. Mies ei paljoa lepsen hoitoon osallistunut, ehkä osittain siksikin että "omin" lapsen ja luulin ettei kukaan muu osaa sairasta lastani hoitaa. Vaikka tilanne on vuoden ollut jo parempi, oli mukavampi syödä se keksipaketti kuin lähteä lenkille. Lihoin lähes 30kg tuon kolmen vuoden aikana. Nyt taas muistan että olen muutakin kun lasteni äiti ja ihmetelen ettei mieheni minua jättänyt. 15 kiloa on nyt lähtenyt neljässä kuukaudessa pelkästään jättämällä herkut pois. 20kiloo olis jäljellä ja nyt jo "uskallan" jättää lapsen isälle hoidettavaksi jotta voin jatkaa harrastuksiani. Ja hienoa todella on että myös pystyn harrastamaan. Juoksen ja ratsastan. Itsestä se on kiinni eikä mistään muusta. Mies ei ainakaan tunnusta että olisi vieraissa käynyt mutta kyllä meillä enemmän nyt on seksiä kuin 15 kiloa sitten. Normaalipainon ylärajassa olisin 6 kilon päästä mutta haluan hoikemmaksi kun olen vauhtiin päässyt