Ihme valitusta jostain tyhmästä kapulasta, ettekö osaa muuta kuin valittaa valittamisen ilosta? :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ok, eka kerta kun kiinnitän tuohon kapulaan huomiota on tänään, palstalla. Eikö teillä tosiaan ole MITÄÄN MUUTA?!
Kaupassa käynti on varmaan maailman suurin asia kun täällä vedetään show joka asiasta joka siellä kaupassa tapahtuu.![]()
Tässä on kahta koulukuntaa, olen oppinut. Osa haluaa laittaa kapulan ennen omia ostoksiaan, osa omien ostosten taakse. Ja kun nämä kaksi koulukuntaan kohtaa harmillisesti, on kapuloita liikaa tai liian vähän ja ihmiset kasvattavat sarvia otsiinsa. Ihan turhaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ärtsy;25387551:Täh? Siis tietenkin jokaisen pitää laittaa se kapula omien ostostensa TAAKSE, sillä ethän sinä voi aina tietää ja kytätä onko se edellä menevä jo laittanut kaikki ostoksensa hihnalle....
Mun mielestä sen näkee aika selkeesti, onko edelläolevalla kärryssä/korissa/sylissä vielä tavaraa. Ainakaan Helsingissä ei saa kerätä kaupassa kasseihin ostoksia.
Näin itsekin tekisin. Joskus niissä tosiaan on joku levinny mehu tai yrjö...mä itse olen jättänyt laittamatta hihnalle tavaroita vaikka kapula on laitettu. syy siinä että hihna on sotkuinen tai märkä. ei tuu mieleenkään siihen lapata cittarissa paitaa tai jotain kasviksia. odotan että likainen hihna kelautuu eteenpäin