Jos kirjaudun,voisko joku soittaa mun puhelimeen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Eli jos löytyis joku kiltti joka soittais mun puhelimeen,en ymmärrä mihin sen jätin :D Aamulla viimeksi sitä tarvin ja nyt en löydä sitä mistään ja pitäis soittaa tärkeä puhelu :D

..Että jos paiskaan y-viestillä sitten numeroni?Olisko vapaa ehtoisia?Ei siis tarvi muutakun hälyttää niin kauan että lätkäsen luurin korvaan,se olis merkkinä että löytyi! :D

:D Mäkin meinasin kerran kutsua Scarlettia täältä apuun, kun känny oli hukassa...Sitten muistin, että se on äänettömällä ja ei auttais mitään vaikka siihen kuinka soittais.
Parin päivän päästä se löytyi pesuhuoneesta vaatteiden seasta... Olin tulla hulluks, ku se pirun kapistus oli hukassa! Kauheaa olla ilman puhelinta! |O :D

Mä jouduin kerran mennä naapuriin pyytämään, että voiko soittaa mun luuriin, kun en löydä sitä mistään. Eikä se sitten sisällä ollutkaan, vaan autoon tippunut. =)

Mäkin hävitin kerran mun päivän vanhan luurin. Pistin mesessä viestiä kaverille, että soittaa mun systerille että jäikö luuri siskon autoon. Eipä ollut jäänyt, ja siihen luuriin yritti sit aika moni soittaa.
Satuin illalla katsomaan ulos (kerrostalon ylin kerros) ja näin luurin vilkkuvan kadulla sateessa.
Ihme ettei kukaan ollut pölliny!

Alkuperäinen kirjoittaja archie:
kyllä meilläkin aina välillä kännyä etitään soittelemalla.
Meillä etitään aina... :ashamed:

Kerran veli laitto mesellä viestiä, että soita hänen kännykkään, ku se on hukassa. Minä, että joo mä soitan heti, ku mies soittaa vaan mun kännykkään, että missä se mun kännykkä on.... :D
*nimim.etsin aina kännykkääni, jopa silloin kun puhun siihen :xmas: *

Yhteistyössä