V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Lapset ja äiti lepäilee kipeenä kotona![]()
No mä en kyllä tajua mikä tuossa on niin hauskaa... jos äiti ja lapset on kipeinä kotona niin sitten ne on. Mikä siinä huvittaa...?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Lapset ja äiti lepäilee kipeenä kotona![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Lapset ja äiti lepäilee kipeenä kotona![]()
No mä en kyllä tajua mikä tuossa on niin hauskaa... jos äiti ja lapset on kipeinä kotona niin sitten ne on. Mikä siinä huvittaa...?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kuinkahan meidän olisi pitänyt toimia silloin kun mä sairastuin syöpään toisen kerran jos mies olisi ollut töissä silloin? Mies "onneksi" joutui työttömäksi ja pystyi olemaan vauvan kanssa kotona. Mutta olisko kunta hommannut meille apua tuollaisessa tilanteessa? Kyse kuitenkin useasta kuukaudesta ja lapsi oli alle vuoden tuon alkaessa. Olisihan se ollut rankkaa miehelle käydä töissä, hoitaa lapsi ja siinä välillä sitten hoitaa muakin, kun kotona olin. Musta ei ollut lasta hoitamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kuinkahan meidän olisi pitänyt toimia silloin kun mä sairastuin syöpään toisen kerran jos mies olisi ollut töissä silloin? Mies "onneksi" joutui työttömäksi ja pystyi olemaan vauvan kanssa kotona. Mutta olisko kunta hommannut meille apua tuollaisessa tilanteessa? Kyse kuitenkin useasta kuukaudesta ja lapsi oli alle vuoden tuon alkaessa. Olisihan se ollut rankkaa miehelle käydä töissä, hoitaa lapsi ja siinä välillä sitten hoitaa muakin, kun kotona olin. Musta ei ollut lasta hoitamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Kipeänä kotiäiti keittää pannun kahvia, napsii päivän mittaan muutaman buranan ja auttaa lapsille videon päälle ja kääriytyy vilttiin ja palstailee plussalla. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Jos mä oon töistä pois siks et oon sairaana niin ei kukaan muukaan meille tuu lasta hoitamaan sen vuoks et mä oon kipeenä.
Alkuperäinen kirjoittaja täh:Jos tästä huolimatta päätät pitää lapsen kotona, se on sinun päätöksesi ja itseaiheutettu ongelma. Kotiäidillä ei ole tuota mahdollisuutta antaa lasta vieraanhoitoon ja hänelle tilanne on pakonsanelema.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:ei kai sitä ihan flunssan takia mutta minä olin kipeä(jalka ja käsi paketissa, vauva jota piti kantaa ja isommat lapset) ja mies kyllä sai saikkua, ja jos ei olisi saanut niin kuka tuon vauvan sitten olisi hoitanut? ja sitten, mitä jos yh(jolla ei oikeasti ole ketään mummoa tai naapuria joka voisi auttaa) sairastuu niin ettei kykene lapsia hoitamaan? kyllähän sitä pari flunssapäivää pärjää aina jotenkin mutta jos on oikeasti niin sairas ettei pysty?