V
vierailija
Vieras
Olen nuori ja terve, mutta mitä tahansa voi koska vaan tapahtua. Alakouluikäiset lapseni ovat joka toinen viikonloppu isällään, joka pärjää tuon ajan lasten kanssa. Hänellä on kuitenkin mt-taustaa sekä päihdetaustaa, hän saattaa lapsettomina viikonloppuina elää hyvinkin railakasta elämää. Mikään ei käytännössä ole viitannut siihen, että hän olisi riskiksi lapsille omina viikonloppuinaan kuitenkaan. Mutta teoriassa kyllä, eli toki olen varpaillani.
Kysymykseni koskeekin sitä, jos minulle kävisi jotain, onko mitään tehtävissä, ettei lapset menisi isälleen? En halua olla ilkeä eksä, mutta en luota siihen että lapset voisivat olla siellä täyspäiväisesti. Isälle tätä en viitsi tietenkään sanoa, kyllähän tuo pahalta kuulostaa, eikä hän tuolla tiedolla nyt tekisi mitään niin miksi siitä sanoisin. Toki jos jotain kävisi, isälle toivottavasti yhteiskunta tukea tarjoaisi ja varmaan automaattisesti lastensuojelu olisi mukana. En kuitenkaan tiedä, osaisiko lasten isä itse ajoissa apua hakea vai pitäisikö kulisseja yllä.
Tiedän miten naurettavalta tämä kuulostaa, mutta mietin vain
Onko mitään "testamenttia" lasten osalta tehtävissä? Haluaisin vain vaikuttaa asuaan vielä kun voin. Yhteishuoltajuus meillä on ja asiat muuten vihdoin toimineet.
Kysymykseni koskeekin sitä, jos minulle kävisi jotain, onko mitään tehtävissä, ettei lapset menisi isälleen? En halua olla ilkeä eksä, mutta en luota siihen että lapset voisivat olla siellä täyspäiväisesti. Isälle tätä en viitsi tietenkään sanoa, kyllähän tuo pahalta kuulostaa, eikä hän tuolla tiedolla nyt tekisi mitään niin miksi siitä sanoisin. Toki jos jotain kävisi, isälle toivottavasti yhteiskunta tukea tarjoaisi ja varmaan automaattisesti lastensuojelu olisi mukana. En kuitenkaan tiedä, osaisiko lasten isä itse ajoissa apua hakea vai pitäisikö kulisseja yllä.
Tiedän miten naurettavalta tämä kuulostaa, mutta mietin vain