Jos kuolisitte ja lapset jäisi isänsä hoitoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fanny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
NO ei sieltä haudasta enää mitään tunteita tunne.
Tottakai mieheni on hyvä isä ja luotan kyllä hänen hoivaan yhteiset lapsemme. Ei hän ole sen parempi tai huonompi vanhempi kuin minäkään.

Meillä isä on täysin kaikessa yhdenvertainen. Ainoo homma mitä ei oo voinut tehdä on ollut tuo imettäminen. Kaiken tietää, lasten lääkkeistä lähtien. Ei olis lapsilla mitään hätää jos mulle sattuis jotain. Siis tuon hoidon, rakkauden ja huollon puolesta. Onneksi näin. Olisi kamalaa jos puoliso olis täysi käsi ja joutus opetteleen kaiken.

En olisi. Olen luvannut jäädä kummittelemaan, kunnes lapset antavat luvan lähteä.

Äijä on mahtavan hyvä puoliso, mutta yh-isänä hän olisi todella surkea. :whistle: Tietenkin sopiva äitipuoli olisi helpotus. :D

lapset ei suostuisi edes menemään isänsä luokse asumaan vaanjöisi mielummin isäpuolensa tykö. En tiedä onko edes mahdollista ja voiko niin tehdä, mut toivoisin, että jäisi tosiaan nykyisen miehen kanssa asumaan. Lapset on onneksi jo teini-ikäisiä joten kai heidänkin sannsa jotain painaa missä haluaisivat asua.

No tarttis jotenkin vaan toivoa, että toi esikkokin voisi jotenkin päätyä kuopuksen isälle eikä millään ilveellä omalleen. Tarttis varmaan tehdä jo jotkut "viimeinen toive" -paperit, että esikoinen ei koskaan menisi omalle isälleen :(

Jos nyt ajattelen että kuolisin, ni en voi ajatella levollisin mielin..... Miehellä on turhan lyhyet päreet, jos päreitä ollenkaan.. mä hoidan meillä lapset... mies joskus harvoin ottaa mukaan puuhinsa...

Joten ei olisi kyllä hänestä yh-isäksi...

Kaikki maallinen onnistuu mieheltäni ihan yhtä hyvin kuin minultakin - toiset asiat jopa paremmin. Luultavasti lapsi saisi kaikinpuolin lempeämmän kasvatuksen kuin jos minä jäisin yksin lapsen kanssa. Mun mies on niin ihanan pitkämielinen ja empaattinen. Osaa ajatella maailmaa pienen pojan näkökulmasta.

Hyvää kumppania toivoisin kuitenkin miehelle rinnalle ja lapselle äidin- ja naisenmalliksi. Pojat on niin haavoittuvaisia ilman äitiä. Työssä näen tätä.

joutusin takuulla haudankin takaa pitämään lapsistani huolen ;) Heidän isän lastenhoito kykyyn en luota tippaakaan... Avuton, saamaton ja ei vaan osaa lapsia kohdella/käsitellä oikein!

Yhteistyössä