jos kuulist että joku rakastaa sinua???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
siis joku muu kuin oma miehesi, mitä tekisit tai miten reagoiset jos miehesi kanssa kuitenkin kaikki ok ja menee hyvin?
Sain pariviikoa sitten kuulla että nuoruuden ystävälläni on ollut kuulemma minua kohtaan tunteita jo 8 vuotta ja hän kuulemma rakastaa minua eikä pääse tunteesta eroon, mitettii vain minua päivät ja yöt. Kummallikin meillä on perhe, minulla ei ole suurempia tunteita häntä kohtaa mutta kyllä veti hieman sanattomaksi kun kuulin asian.

No ole otettu, mutta ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella. Älä ihmeessä lähde pois nykyisestä suhteestasi tuon takia, jos olet tyytväinen siihen eikä sinulla kait suurempia tunteita tätä ystävääsi kohtaan... Anna toisen ruikuttaa. Ei sille mitään voi, jos elämä vie poispäin toisesta! Itsekin olen rakastanut mieheni kaveria siitä asti, kun olen hänet nähnyt ekan kerran 1997 vuonna ja hän tietää tunteeni. Silti emme ole mitään ikinä tehneet pilataksemme ystävyytemme taikka minun 96 vuodesta asti kestäneen suhteeni. Miehen kaverilla mennyt kahdesti jo sinä aikana poikki, mutta nyt on taas ihana tyttöystävä rinnalla ja olen onnellinen hänen puolestaan.

Kunnia olla jonkun rakastettu, mutta ajattele nyt järjellä! =)
Tsemppiä.

Alkuperäinen kirjoittaja NUPPU:
No ole otettu, mutta ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella. Älä ihmeessä lähde pois nykyisestä suhteestasi tuon takia, jos olet tyytväinen siihen eikä sinulla kait suurempia tunteita tätä ystävääsi kohtaan... Anna toisen ruikuttaa. Ei sille mitään voi, jos elämä vie poispäin toisesta! Itsekin olen rakastanut mieheni kaveria siitä asti, kun olen hänet nähnyt ekan kerran 1997 vuonna ja hän tietää tunteeni. Silti emme ole mitään ikinä tehneet pilataksemme ystävyytemme taikka minun 96 vuodesta asti kestäneen suhteeni. Miehen kaverilla mennyt kahdesti jo sinä aikana poikki, mutta nyt on taas ihana tyttöystävä rinnalla ja olen onnellinen hänen puolestaan.

Kunnia olla jonkun rakastettu, mutta ajattele nyt järjellä! =)
Tsemppiä.

Että olen onnellinen siis oman mieheni kanssa ja meillä on yksi tyttö ja tällä hetkellä toista yritetään clomeilla saada. =) Tätä en lähde siksi pilamaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Pitäisin aika säälittävänä tapauksena.

Pidät itseäsi niin säälittävänä, etteivät sinuun voi rakastua muut kuin ainoastaan säälittävät tapaukset?

Mitä säälittävää siinä on, jos joku tykkää susta ja pyörittelee mielessään itse keksimiään katteettomia myönteisiä mielikuvia sinusta? Eiköhän tykkääminen siinä vaiheessa viimeistään loppuisi, jos sellainen henkilö tutustuisi sinuun kunnolla. :xmas:

Olisin kauhuissani, jos joku perheellinen mies ilmoittaisi moisen asian. En todellakaan haluaisi olla mahdollisesti aiheuttamassa eroa tms. muutakaan sekoilua (siis siksi että toisella on tunteita)
Olisin tosiaan aika kauhuissani ja sanoisin todella suoraan, että kannattaa unohtaa moiset hullutukset ja keskittyä vaan siihen omaan kumppaniinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisin kauhuissani, jos joku perheellinen mies ilmoittaisi moisen asian. En todellakaan haluaisi olla mahdollisesti aiheuttamassa eroa tms. muutakaan sekoilua (siis siksi että toisella on tunteita)
Olisin tosiaan aika kauhuissani ja sanoisin todella suoraan, että kannattaa unohtaa moiset hullutukset ja keskittyä vaan siihen omaan kumppaniinsa.

Miksi olisit kauhuissasi? Miten se asia muka olisi sinun syysi?

Yhteistyössä