Jos lapsi ei saa nähdä vanhempiaan edes pienessä hiprakassa niin pitääkö olla aina selvinpäin kun ei ole hoitajaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyn vaan.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23806650]Mä en vaan voi käsittää tota että "on pakko juoda, koska se on kivaa". Ei elämä aina ole kivaa! Ja ilman juomistakin voi olla kivaa. Ihan oikeesti toi kuulostaa alkavalta päihdeongelmalta.[/QUOTE]

Miten ihmiset onnistuu lukemaan tästä ketjusta sellaisia asioita, joita ei ole edes sanottu? Kaipa jotkut näkee harhoja ihan ilman mitään...

Mä en ole ennen törmännyt tällaiseen aiheeseen tällä palstalla, joten en ole voinut kuvitella, kuinka mustavalkoisia ihmiset ovat. Tiedänpähän ensi kerralla olla avaamatta ketjua, saatika kommentoida siihen. Ihan yhtä tyhjän kanssa. Jos ottaa edes pari, niin joidenkin palstalaisten mielestä on samantien alkkis. Jep jep. Mä palaan nyt sitten takaisin mun oikeaan elämään, jossa kaikki on kai joidenkin palstalaisten mielestä sitten alkkiksia.

[QUOTE="vieras";23806369]Pakko juoda koska se on kivaa? Eli on pakko olla aina kivaa ja pitää juoda että olis kivaa? Kuulostaa päihderiippuvuudelta.[/QUOTE]

En sanonut, ettei mulla muuten voisi olla kivaa. Voin kyllä pitää hauskaa ilman alkoholiakin. Joku kysyi, että miksi jotkut ottaa ja vastasin siihen. Jos vedän koomat parisen(2-4) kertaa vuodessa, niin ei siinä mun mielestä ole mitään pahaa. Lapset ei luonnollisesti silloin ole mukana, vaan luotettavalla hoitajalla muualla. Eihän mulla tietenkään ole tarkoitus vetää ihan läsäreitä, mutta noh, siihen se lipsahtaa. :D

Yhteistyössä