Jos löytäsit 10 000 ? kadulta..

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja huldat:
Miten uskaltaistte, mistä tietäisitte että rahoja voi käyttää turvallisesti? Voisi olla vaikka väärennettyjä.......

No... sittenhän ei tuu tappioo. Jos niistä on luvattu kolmen tonnin palkkio, niin eiköhän sekin sit maksettaisi niistä "vääristä" rahoista....

no jos löydät 10 000? tuskin siinä lappua kyljessä että näistä luvataan 3000? palkkiota? Jos löytäisin tuollaisen tupon rahaa niin en tosiaan uskaltaisi käyttää kun pelkäisin että ne olis väärennettyjä tai esim merkattuja. Kyllä veisin poliisille vaikka en lehdestä näkisikään löytöpalkkiosta mitään tietoa.
olen aikoinaan vienyt 100 mk:nkin, kerran vein lompakon jossa oli 500mk, omistaja antoi rahat minulle, oli onnellinen kun sai passin ja kaikki kortit itselleen.

En siis itse uskaltaisi tuollaista summaa pitää

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Miten uskaltaistte, mistä tietäisitte että rahoja voi käyttää turvallisesti? Voisi olla vaikka väärennettyjä.......

No... sittenhän ei tuu tappioo. Jos niistä on luvattu kolmen tonnin palkkio, niin eiköhän sekin sit maksettaisi niistä "vääristä" rahoista....

no jos löydät 10 000? tuskin siinä lappua kyljessä että näistä luvataan 3000? palkkiota? Jos löytäisin tuollaisen tupon rahaa niin en tosiaan uskaltaisi käyttää kun pelkäisin että ne olis väärennettyjä tai esim merkattuja. Kyllä veisin poliisille vaikka en lehdestä näkisikään löytöpalkkiosta mitään tietoa.
olen aikoinaan vienyt 100 mk:nkin, kerran vein lompakon jossa oli 500mk, omistaja antoi rahat minulle, oli onnellinen kun sai passin ja kaikki kortit itselleen.

En siis itse uskaltaisi tuollaista summaa pitää

Lue hyvä ihminen aloitus....

En uskaltaisi pitää. Tiedä mitkä verikoirat saisi peräänsä. Ja saahan siitä kivan löytöpalkkion kumminki

Mut uskotteko, että ikinä ei Nilsiän katujen varsia ole näin hyvin siivottu kuin parhaillaan! *kuvittelee palsta mamman kömpivän ojassa unikkopaitaan, crockseihin ja vyölaukkuun sonnustautuneena pylly pystyssä etsivän tuohta

siis sveitsin frangeja... ja mikähän pankki vaihtaisi ne euroiksi kyselemättä mitään, varsinkin kun lehdessäkin on ilmoitus ko. rahojen katoamisesta.. tarvis varmaan lähteä sveitsiin shoppailemaan.. ehkäpä palauttaisin rahat ja ottaisin 3000 euroa puhtain mielin.

Ottaisin sen 3 tonnia... Ilmaista, rehellistä rahaa.

Eihän kyseessä ole minun rahani.

Jos pitäisin 10 tonnin toisen rahaa, joutuisin ostamaan sillä äkkiä kaikkea harkitsematonta, sillä ostetut jutut olisivat minun omiani... :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja umpirehellinen:
Varmaan jaatte toosaanne ja kuvittelette ettette koskaan jää kiinni. Säälittää teidän kumppanit.

Sähän se säälittävä oot ku sait toosan vedettyä mukaan tähänkin alotukseen. Vai mistä moinen mieleyhtymä ;)

No jos pettää rahojen omistajaa niin pettää varmasti miestäänkin. Blondeilla varmaan hankalaa ymmärtää.

Löysin ison ostarin kärryistä viime viikolla halppiskaupan kassin. Siis ulkoa, siitä kärrykatoksesta, joku unohtanut. Katselin ympärilleni, etsin unohtajaa, mutta ketään ei näkyny mailla halmeilla. Kassissa oli IP-lehti ja jotain pikkutavaraa, heitin sen omien ostosten mukaan.

Omatunto kolkutteli HETI ja kun pakkailin autoon omia kasseja, näin että mies kävelee kohti katosta ja pyörittelee päätään ja kiroo. Oli ihan pakko lähtee sen pussin kanssa kysymään, mahtoko jäädä teiltä tämmönen. Tavaroiden arvo oli maks. 8 euroa, ja olisin varmaan menettänyt yöuneni niidenkin takia :D

Eli siis kyllä, toimittaisin poliisille tuollaisen summan. Miettiköön ne sitten, mitä siellä sveitsin frangitkin tekee joukossa...

Yhteistyössä