Ö
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Mä kyl pitäisin rahat
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja huldat:Miten uskaltaistte, mistä tietäisitte että rahoja voi käyttää turvallisesti? Voisi olla vaikka väärennettyjä.......
No... sittenhän ei tuu tappioo. Jos niistä on luvattu kolmen tonnin palkkio, niin eiköhän sekin sit maksettaisi niistä "vääristä" rahoista....
Alkuperäinen kirjoittaja huldat:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja huldat:Miten uskaltaistte, mistä tietäisitte että rahoja voi käyttää turvallisesti? Voisi olla vaikka väärennettyjä.......
No... sittenhän ei tuu tappioo. Jos niistä on luvattu kolmen tonnin palkkio, niin eiköhän sekin sit maksettaisi niistä "vääristä" rahoista....
no jos löydät 10 000? tuskin siinä lappua kyljessä että näistä luvataan 3000? palkkiota? Jos löytäisin tuollaisen tupon rahaa niin en tosiaan uskaltaisi käyttää kun pelkäisin että ne olis väärennettyjä tai esim merkattuja. Kyllä veisin poliisille vaikka en lehdestä näkisikään löytöpalkkiosta mitään tietoa.
olen aikoinaan vienyt 100 mk:nkin, kerran vein lompakon jossa oli 500mk, omistaja antoi rahat minulle, oli onnellinen kun sai passin ja kaikki kortit itselleen.
En siis itse uskaltaisi tuollaista summaa pitää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja umpirehellinen:Varmaan jaatte toosaanne ja kuvittelette ettette koskaan jää kiinni. Säälittää teidän kumppanit.
Sähän se säälittävä oot ku sait toosan vedettyä mukaan tähänkin alotukseen. Vai mistä moinen mieleyhtymä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja umpirehellinen:Varmaan jaatte toosaanne ja kuvittelette ettette koskaan jää kiinni. Säälittää teidän kumppanit.