Jos lukee että maksuhäiriömerkintä poistuu 17.10.2014 niin näkyykö se siis vielä sinä päivänä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mietteliäs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Juupa juu";30328868]Ja voin van kuvitella miten on katalogeja tuijotettu viimeinen vuosi että pääsee ostamaan taas velaksi jotain mihin ei oikeasti ole varaa.[/QUOTE]

ei ole tarvinnut koskaan ostaa luotolle, ottaa pikavippiä, avata luottokorttia yms :) Ainoa velka on opintolaina :) jota ei vielä tarvitse edes lyhentää :)
 
Nyt muistan taas miksi tää mamma palstan käyttö on jäänytki vähemmälle. Eihän täällä saa vastauksia koskaan, vaan aina tulee juuri näitä "irvailuja"
 
[QUOTE="mietteliäs";30328889]ei ole tarvinnut koskaan ostaa luotolle, ottaa pikavippiä, avata luottokorttia yms :) Ainoa velka on opintolaina :) jota ei vielä tarvitse edes lyhentää :)[/QUOTE]

Ja miten se että et ole pystynyt maksamaan opintolainaa on kenenkään muun vika? Paljon kk erä 50€ :)
 
Mun käsittääkseni se todella on kadonnut limoitettuna päivänä. Hyvää työnhakua aapeelle! :)

Ja palstamammoille; ajatelkaahan, sinne voi sit kadota vaikka kaksisataatonnia velkaa ihan noin vaan, hupsispupsis.

Kyllä käy kateeksi, kun miettii että velkautunut saattoi ostaa koko rahalla vaikka muumimukeja! Ja nyt sillä on yhä ne mukit muttei velkaa. :S Voi tätä maailman vääryyttä!
 
Juu, opintolainaahan aletaan maksamaan vasta tietyn ajan jälkeen opintojen päätyttyä :D Tiesitkös Juupa Juu ? :D Ja se päivä ei ole vielä tullut :D

Ja joo, jos nyt haluat tietää enemmänkin niin kyseessä oli vainajalta minulle periytyneet velat :D joita ei 18 v työtön opiskelija pystynyt maksamaan :D Nyt ne on kuitenkin maksettu ja merkintä tuli otettua silloin vähän niiinkuin tahallaan, mutta ei tosiaan omista hölmöilyistä. Ja nyt puhutaan tästä ainokaisesta, täälläkkin palstalla tosiaan juuri on niitä mammoja joilla merkintöjä on kasapäin ja odotellaan vaa velkojen vanhentumista et saa lisää :/

Meillä täällä tosiaan on vaa tilanne se et jos sulla on merkintä, sulla on merkintä ihan sama mistä se on tullut, kärsi1 :D tämä on koettu, mutta kohta sekin on ohi
 
eli siis muotoilin asian väärin :D Onhan tuo toki omaa hölmöyttä :D Toisaalta se on kuitenkin erilaista hölmöyttä kuin ottaa vippiä vipin perää ja ostaa osamaksuilla enemmän kuin on rahkeita maksaa pois
 
Perin mökin, josta oli vielä vähän velkaa, en saanut maksettua niinkuin piti, mutta en halunnut luopuakkaan siitä.
Nyt asia kunnossa, velat maksettu, mökki oma ja maksuhäiriömerkintä ollut kohta kaksi vuotta :)

Kannatti kärsiä :) Oli oma hölmöily tai ei :) Ja Juupa Juu, sulla ei kerran ollut vastausta ni annat vain itsestäs juuri katkeraa kuvaa koko aika et kuulutkin näihin joille ei tiedot koskaan takaisin tulekkaan .

Kiitos TiiBii:lle
 
[QUOTE="mietteliäs";30329141]Perin mökin, josta oli vielä vähän velkaa, en saanut maksettua niinkuin piti, mutta en halunnut luopuakkaan siitä.
Nyt asia kunnossa, velat maksettu, mökki oma ja maksuhäiriömerkintä ollut kohta kaksi vuotta :)

Kannatti kärsiä :) Oli oma hölmöily tai ei :) Ja Juupa Juu, sulla ei kerran ollut vastausta ni annat vain itsestäs juuri katkeraa kuvaa koko aika et kuulutkin näihin joille ei tiedot koskaan takaisin tulekkaan .

Kiitos TiiBii:lle[/QUOTE]

Heh, sori mutta meni metsään kuulun siihen parhaiten tienaavien joukkoon Suomessa ;) Kuullut vaan miljoona kertaa aiemminkin selityksiä joiden taustalla on ajatus ettei mun tarvitsisi vaan ottaa omista toimistaan vastuuta.. SUlla sentään on ollut hyvä syy!
 
Agressiivista tyyliäni! Monesti vaan näissä aloituksissa sitten huomataan että velat jotka eivät ole omia syitä ovat parhaimmissa tapauksissa tehty pikavipeillä elämisellä-
 
Tiedän mistä puhut :) Pahoittelut takaisin hyökkäyksestä :) Mutta tosiaan on huomannut että tälläkin palstalla saa äkkiä vaan pelkkää haukkua jos jotain kysyy..
Ja niinkuin sanoin ikinä en ole moiseen vippeilyyn sortunut :) ja itse luokittelen itseni näihin huonompi tuloisiin, lähärin palkalla mennään :) Kohta toivottavasti tulot paranee :)

Se on vaan niinkuin jo sanoin, harmi, ettei ole erittelyä noissa mukana. Itselläkin on ollut tosiaan ref merkintä tuolla merkinnän perässä jo se kaksi vuotta eli sain vuoden lyhyempänäkin vielä tuon merkinnän, kun velka tuli hoidettua :) Kuitenkin merkintä vaikuttaa kaikkeen, asumiseen ja siihen työpaikkaankin.
 
[QUOTE="mietteliäs";30329141]Perin mökin, josta oli vielä vähän velkaa, en saanut maksettua niinkuin piti, mutta en halunnut luopuakkaan siitä.
Nyt asia kunnossa, velat maksettu, mökki oma ja maksuhäiriömerkintä ollut kohta kaksi vuotta :)[/QUOTE]

Pankki lunastaa ja myy mökin jos et pysty lyhentämään lainaa mutta tästä tule maksuhäiriömerkintää.
 

Yhteistyössä