Juu, opintolainaahan aletaan maksamaan vasta tietyn ajan jälkeen opintojen päätyttyä

Tiesitkös Juupa Juu ?

Ja se päivä ei ole vielä tullut
Ja joo, jos nyt haluat tietää enemmänkin niin kyseessä oli vainajalta minulle periytyneet velat

joita ei 18 v työtön opiskelija pystynyt maksamaan

Nyt ne on kuitenkin maksettu ja merkintä tuli otettua silloin vähän niiinkuin tahallaan, mutta ei tosiaan omista hölmöilyistä. Ja nyt puhutaan tästä ainokaisesta, täälläkkin palstalla tosiaan juuri on niitä mammoja joilla merkintöjä on kasapäin ja odotellaan vaa velkojen vanhentumista et saa lisää :/
Meillä täällä tosiaan on vaa tilanne se et jos sulla on merkintä, sulla on merkintä ihan sama mistä se on tullut, kärsi1

tämä on koettu, mutta kohta sekin on ohi