Jos miehenne haluaisi lähteä Ukrainaan sotimaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mikäs olis teidän näkemyksenne jos miehenne haluaisi lähteä Ukrainaan sotimaan? Kuitenkin jonkun verran tuonne suomalaisiakin mennyt. Mitä sanoisitte?

Mieheni yksi kaveri lähti ja mies leikillään tuollaista heitti.

Minulla ei ole miestä joten en pysty osallistumaan varsinaiseen puheenaiheeseen.
Toivotaan, että Venäjällä alkaa sisäinen valtataistelu. Sellaisesta jo kirjoitettiin jossain jutussa. Kun hyökkääjät tappelevat keskenään omassa maassaan, rauha palaa Ukrainaan.
Nyt trollit saavat viimeistään pultit tämän aamun jutuistani.

Minulla ei ole miestä joten en pysty osallistumaan varsinaiseen puheenaiheeseen.
Toivotaan, että Venäjällä alkaa sisäinen valtataistelu. Sellaisesta jo kirjoitettiin jossain jutussa. Kun hyökkääjät tappelevat keskenään omassa maassaan, rauha palaa Ukrainaan.
Venäjän sisällisota saisi miljoonat venäläiset muuttamaan ulkomaille, Suomeenkin.

Toisekseen ydinasevaltion ajautuminen sisällisotaan ei kuulosta kovin mukavalta ajatukselta...

Ei ne sinne noin vanhoja ottaisi ja on tuolla tekemistä kotonakin

Yhteistyössä