Jos miehenne menee vaikka polttareihin, kertooko hän etukäteen mitä siellä on tarkoitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tehdä? Tai jos käy kavereidensa kanssa jossain, niin jutteleeko teidän kanssanne illan tapahtumista, nauraa hauskoille jutuille? Meillä mies ei yleensä oikein sano mitään, ja suuttuu jos kysyn. Itse tykkään kertoa mitä on tapahtunut, jos olen kavereideni kanssa ollut jossain. Ihan kuin mies häpeäisi minua, kun ei muutenkaan halua mennä yhdessä mihinkään.

En sano et sulla olis tää tilanne, mut itellä mies käyttäyty just noin (jos kyselin jotain, hermostui heti). Myöhemmin sittens elvisikin että aikamoista menoa oli ollut, eli musta jos salattavaa ei ole niin kai ne jutut voi kertoa. Toki ihmiskohtaiset erot pitää ottaa huomioon. (jotkut haluavat omaa tilaa ja ahdistuvat tavallisistakin kyselyistä)

Etukäteissuunnitelmat yleensä jaetaan, illan tapahtumat käydään yleensä pintapuolisesti läpi. Ei mua niin hirveästi kiinnosta, mistä ovat puhelleet tai mitä tehneet, eikä miestäkään mun baari-iltani.

Meillä on ihan sama mistä mieheltä kysyy, aina on vastaus "ei paljon mitään", "ei mitään"

Eli jos näkee kaeriaan, isäänsä tai muuta meidän tuttua ja kysyn mistä puhuivat, niin vastaus on "ei juuri mistään". vaikka olisivat nähneet tunninkin....
Sama jos on ollut jossain, mitään ei saa irti.

Tää kuuluu miesten juttuun, ne ei osaa kertoa ja raportoida niinkuin naiset. Kävin katsomassa "luolamiehen" teatterissa ja siinä tää asia tuli myös ilmi. Eli vaikka miehet ois kylässä kaverillaan 3 tuntia ja sit vaimo kysyy, et mistä puhuitte, niin mies sanoo ettei mistään :D

Yhteistyössä