Jos miehesi lähteeä vapaa-ajanviettoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja njaahas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

njaahas

Vieras
Jos miehesi lähtee pidemmäksi aikaa jonnekin reissuun tai edes pariksi yöksi niin ilmoitteleeko hän teille kuulumisistaan?

Mieheni on ollut jo viikon reissussa ja viikon päästä hän sitten tulee kotiin, mutta miksi hyvänyöntoivotuksia tai "täällä menee hyvin" viestejä tai soittoja ei kuulu? Itse lähetin kahtena iltana viestiä, mutta sitten ajattelin että annanpa miehenikin välillä lähettää viestiä....no eipä ole kuulunut koko miehestä mitään.

Olenkohan hälle yhden tekevää. On ollut muutenkin ennen reissua hyvin äreä

Mun mies käy yksikseen yleensä vaan prätkäreissuissa. Ja silloin olen pyytänyt, että edes kerran päivässä laittaa viestin, että kaikki ok. Yleensä hän kyllä soittaa päivittäin ja laittaa iltaisin hyvä yöt viestin. Yhteydenpito on hänen puolelta, koska hän voi sen sitten hoita silloin, kun on ajossa tauko tai muuten sopiva hetki.

Työreissuilta soittelee aina kun tylsää.
Vapaa-ajan reissuilta, en edes muista, että onko koskaan soittanut, ellei ole oikeasti jotain asiaa asiaa. En mäkään juurikaan soittele tai kysele. Tai edes kaipaa sellaista.

Voi mennä ihan hyvin 2-3 päivää ettei viestitellä mitään. Ei oikeestaan ikinä ees soitella, Facebookissa lähinnä kirjotellaan.
Pitäis kyllä muuttaa tapoja..

Mies ilmoittelee kun on pässsyt perille. Yleensä soittaa myös, ennenkuin menee mökille, jotta tiedän ettei häneen saa usempaan päivään yhteyttä ja jos Norjaan menee soittelee ennen sitä, muuten ei. Eli voi olla pari viikkoa poissa ja soittaa vain pari kertaa.

No ainakin tiedän minne mieheni sanoi lähtevänsä. Olisiko järkevä ajatus keskustella asiasta sitten kun mies vihdoin rantautuu kotiin? Haluaisin siis keskustella miehen kanssa siitä, miksi hän ei ole pitänyt minuun mitään yhteyttä.

työreissuilla soittaa jos ehtii ( on siis 24h/vrk töissä kun on reissussa), mutta yleensä parin päivän välein jotain ilmoittaa. vapaa-ajanreissuilla eli ts. kalastusreissuilla tuppaa ilmeisesti unohtumaan soittelu/viestittely. viikon reissulla saattaa pari kertaa soittaa tai laittaa viestiä.

itse jos olen reissussa, en välttämättä joka päivä myöskään ilmoittele tai kysele kuulumisia. yleensä on niin paljon touhua ja tekemistä että ei oikein tule sopivaa saumaa soitella.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26573228:
No ainakin tiedän minne mieheni sanoi lähtevänsä. Olisiko järkevä ajatus keskustella asiasta sitten kun mies vihdoin rantautuu kotiin? Haluaisin siis keskustella miehen kanssa siitä, miksi hän ei ole pitänyt minuun mitään yhteyttä.

Miksi et ole tyytyväinen että miehelläsi on niin kivaa ettei tarvii koko ajan olla kaipaamassa. Varsinkin jos ei sulla mitään asiaa ole.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26573228:

minä vedin aikanaan hirmuisia pultteja tuosta soittelemattomuudesta. otin sen tosi isona loukkauksena että ei ole yhtään meistä huolissaan eikä soittele. mutta vuosien varrella tähänkin on tottunut ja tilanne on ihan ok, että ilmoittelee vain silloin tällöin.
se on kyllä tosi inhottavaa jos itse ei saa yhteyttä mieheen vaikka olisi tärkeää saada. siitä saatan suuttua edelleenkin.
mutta kannattaahan teidän keskustella asiasta, liekö se mitään sitten auttaa.

Aina pidetään yhteyttä, kun toinen on poissa paikkakunnalta. Esim. jos toinen lähtee vaikka Helsinkiin, ilmoitetaan kun päästään perille, pari kertaa päivässä jotain tilannepäivitystä, iltaisin hyvät yöt (ne me yleensä soitetaan). Ja kun lähtee takaisin kotiin, ilmoitetaan kun lähdetään liikkeelle. Mulle on ainakin todella tärkeää tietää, koska mies on lähtenyt ajamaan kotiinpäin. Jos ei mies ole neljässä tunnissa päässyt Helsingistä Turkuun, kaikki ei ole hyvin.

Mulla ei ole syytä mitenkään vakoilla miestäni eikä hänkään vahdi mua. Nuo viesteilyt ovatkin enimmäkseen vaan sitä, että toinen tietää kaiken olevan ok.

Hmmm, ehkä alan tosiaan ylhäisessä yksinäisyydessäni nyt tekemään vääriä johtopäätöksiä soittelemattomuudesta. Viime aikoina mies on kyllä ollut täällä kotonakin melko ärhäkkä, vaikka aihetta ei oikeastaan erilaisiin räyhäyksiin oikeasti ole ollutkaan (ainakaan minun mielestäni).

Voihan se kyllä niinkin olla, että hänellä vaan on niin mukavaa reissullaan, että ei siinä sitten tule näpyteltyä minulle mitään viestejä.

meillä on tapana soitella useastikin päivän aikana ja jutella. Kumpikin soittaa.. joskus jopa niin, että yritetään soittaa samaan aikaan :D Ollaan vaan niin totuttu puimaan asioita ja kokemuksia yhdessä. Ollaan kai tylsiä... : /

Meillä tosin minä olen yleensä se joka on reissussa....

Uusimmat

Yhteistyössä