Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mies varmasti suunnittelee tuikkaavansa sua kakkoseen.
Alkuperäinen kirjoittaja petettykö?:no niin, mies saatu kotiin ja asioita alettu selvittelee pikkuhiljaa. Te ehkä pidätte mua hulluna,ehkä olenkin, mutta kuten aikasemmin sanoin, vaatisi paljon että yhdessä voitaisiin jatkaa. ja aika paljo on jo se,että mies kertoi mulle kaiken. Se oli mulle niinku ensimmäinen ja tärkein askel. Toinen on että hän itse ymmärtää ettei voi perheenisänä olla tuollaisena, ja aikoo lähteä hoitoon.
Tää vaatii aikaa ja paljon paljon asioiden puhumista,terapiaa myös yhdessä. Mutta mä toivon,mä todella toivon että tää kannattaa.
Ja vielä muuten tuosta pettämisestä,mä en ehkä ikinä voi tietää mikä on totta,mun on vain päätettävä haluanko uskoa.tänään ehkä uskon,huomenna voi taas tuntua että en usko.mieleen se jää kummittelemaan varmasti pitkäksi aikaa.
tänään kun nähtiin ekaa kertaa tän ryykelin jälkee,nii kyllä mua jännitti,en osannu ollenkaa ajatella mihin suuntaan kaikki menee.
mutta rakastan ja toivon...
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mies varmasti suunnittelee tuikkaavansa sua kakkoseen.