V
vierailijaa jo ikä painaa
Vieras
Hih, sattuipa sopivasti, tämä ketju on kuin mulle tehty, sillä samoja harmituksen (lue: vitutuksen) aiheita tässäkin huushollissa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No tämähän on yleisin riidanaihe parisuhteissa.Hih, sattuipa sopivasti, tämä ketju on kuin mulle tehty, sillä samoja harmituksen (lue: vitutuksen) aiheita tässäkin huushollissa![]()
Joo no mutt emmä tota laske kehottamiseks...ehkä tää on enemmänkin murre juttuja...mulle kehottaminen on enemmänkin käskemistä tai pomottamista?Ongelma on siinä, että se pyytäminen on helppo unohtaa. Sen sijaan toimii jo paljon paremmin, että oikeasti kertoo sille toiselle, miten vähättelevältä tuntuu, kun toinen hyödyntää siivoojana.
Jokainen haluaa arvostusta. Ja jos se rakkain ihminen kohtelee kuin ilmaista piikaa, ei suhteella ole onnen edellytyksiä.
No tämähän on yleisin riidanaihe parisuhteissa.
Jostain syystä monet parit ajautuvat siihen, että vuosikausia ollaan pattitilanteessa: mies lusmuilee ja emäntä nalkuttaa.
Se on oikeasti sama kuin lasten kanssa. Jos haluaa muutoksia, pitää yrittää rakentavaa keskustelua. Ja jos ei toimi, asetetaan sanktio, joka myös pidetään.
On tuo kokannut ja siivonnut. Ei tehoa.
Se on se ongelma, että hänen mielestään on turha siivota välillä pöytä (5 ateriaa päivässä = 5 siivousta) vaan hän siivoaisi vasta illalla kaikki....![]()
Ärsyttävää.No näinhän se on. Mä tiesin jo alussa, että mies ei laita ruokaa ja se on - no aika ok, mut nyt se alkanut lepsuilla muissakin asioissa. Emme ole enää ihan nuoria ja lapset kuitenkin alakouluikäisiä ja teemme molemmat pitkää työpäivää.. mut jotenkin tuntuu, että mun pitäisi vain jaksaa ja toinen ei tajua, miten uupunut olen.. Sit kun otan asioita esiin, niin olen jo valmiiksi ärsyyntynyt ja toinen vain tokaisee "älä rupea riehumaan"..
Kun siis vain yritän esittää asioita, jotka kismittää.
Rakastan lapsiani yli kaiken, joten en voi sanoa, että tähän suhteeseen lähteminen kaduttaa, mut mut..
Mutta mun tyylissä on se hyvä puoli että mä en vingu pitkään.
Ai no joo...sitten..![]()
Niin, sä ootkin niin kiihkee luonteeltas!Mutta mun tyylissä on se hyvä puoli että mä en vingu pitkään.
En nyyhki miehelle "mikset sä auta mua" enkä murehdi sitä, vaan toimin:isken rätin kouraan ja sanon että nyt se pöydänpyyhkiminen.
Jos tartten omaa aikaa ja mun mies on vapaa joku ilta, lykkään lapset miehelle ja sanon että heippa.
Jos vaatteita on löytynyt useammista sanomisista huolimatta lattialta, mies on löytänyt ne pihalta. Kerran pistin Fiskarsit viuhumaan, kun 10 kertaa sanoin että nyt se retale pois takankulmalta eikä niin tapahtunut.
Julmaa, mutta tehosi.
Muksuille sanoin äsken että 10 sek, ja jos ei siinä ajassa tulla iltapalalle niin putiikki=keittiö menee kiinni. Kuului rip rap ja tulivat nopeasti.
Ehei...teen nuo hommat kylmän viileästi. Rauhallisesti yleensä.Niin, sä ootkin niin kiihkee luonteeltas!![]()
ai niinku mihin piippuun..Kovat piippuun vaan...
No voi vittu nyt taas, mikä kommentti.Pitääkin olla tyhmiä miehiä.
Jos tahtoo siivouspalvelut mutta ei seksiä niin on hemmetin paljon halvempaa palkata viikkosiivoaja kuin mennä naimisiin.
On tuo kokannut ja siivonnut. Ei tehoa.
Se on se ongelma, että hänen mielestään on turha siivota välillä pöytä (5 ateriaa päivässä = 5 siivousta) vaan hän siivoaisi vasta illalla kaikki....![]()
Porukan esimies, riittää. Muiden kopmmentit saa lähteä eikä kukaan huomaa edes sitä.No voi vittu nyt taas, mikä kommentti.
Ei mikään ihme, että niin iso osuus parisuhteista kaatuu, kun porukka on tätä tasoa.
Mikäs kommentissani oli vialla?No voi vittu nyt taas, mikä kommentti.
Ei mikään ihme, että niin iso osuus parisuhteista kaatuu, kun porukka on tätä tasoa.
Pysy asiassa. Mitä rattaitten vaihtamisella on tekemistä seksin tai siivoamisen kanssa?Mikäs kommentissani oli vialla?
Jos tahdon itselleni naisystävän tai vaimon niin yritän parhaani löytääkseni sellaisen.
Jos en muuta tahdo kuin siivouspalvelut pari kertaa kuussa niin soitan siivousfirmaan.
Jos sinulla olisi mies jota ei juuri muu kiinnosta kuin vaihtaa renkaat pari kertaa vuodessa niin äkkiä hoksaisit, että lähimmällä huoltoasemalla paikallisen urheiluseuran reippaat nuorukaiset vaihtaa ne kympillä joten miksi kattelisit äijää vuoden ympäri jos se ei muuta tee?
No ensinnäkin, vaihdan itse renkaat, en siihen miestä tarvitse.Mikäs kommentissani oli vialla?
Jos tahdon itselleni naisystävän tai vaimon niin yritän parhaani löytääkseni sellaisen.
Jos en muuta tahdo kuin siivouspalvelut pari kertaa kuussa niin soitan siivousfirmaan.
Jos sinulla olisi mies jota ei juuri muu kiinnosta kuin vaihtaa renkaat pari kertaa vuodessa niin äkkiä hoksaisit, että lähimmällä huoltoasemalla paikallisen urheiluseuran reippaat nuorukaiset vaihtaa ne kympillä joten miksi kattelisit äijää vuoden ympäri jos se ei muuta tee?
Ak n juopottelun vuoksi hänen rouva lähti.No ensinnäkin, vaihdan itse renkaat, en siihen miestä tarvitse.
Toiseksi lauseesi:
"Jos tahtoo siivouspalvelut mutta ei seksiä niin on hemmetin paljon halvempaa palkata viikkosiivoaja kuin mennä naimisiin." viittaa siihen, että puolisoja otettaisiin vain siivoamaan ja seksiin. Typerältä se kuulostaa. Ei voi mitään.
Itse kehottaisin valitsemaan puolison ihan muilla syillä, joten en ihmettele, että niin moni liitto kariutuu, jos nuo ovat kriteerit.
Mihin sinä miestä tarvitset?No ensinnäkin, vaihdan itse renkaat, en siihen miestä tarvitse.
Toiseksi lauseesi:
"Jos tahtoo siivouspalvelut mutta ei seksiä niin on hemmetin paljon halvempaa palkata viikkosiivoaja kuin mennä naimisiin." viittaa siihen, että puolisoja otettaisiin vain siivoamaan ja seksiin. Typerältä se kuulostaa. Ei voi mitään.
Itse kehottaisin valitsemaan puolison ihan muilla syillä, joten en ihmettele, että niin moni liitto kariutuu, jos nuo ovat kriteerit.
No omien sanojesi mukaan sinä tarvitset/haluat puolison tiskaamaan, tai vain seksiin. Kommentoin sitä, että jos näistä lähtökohdista suhdetta rakentaa, ei usein riitä pitkälle.Mihin sinä miestä tarvitset?
Joka kaipaa parisuhdetta niin kait kaipaa sellaista jossa on hyvä olla.
Jos kaipaa vain renkaanvaihtajaa tai tiskaajaa niin ne kandee mielummin ostaa.
Sille en voi mitään jos luet tahallasi tai tahtomattasi väärin.No omien sanojesi mukaan sinä tarvitset/haluat puolison tiskaamaan, tai vain seksiin. Kommentoin sitä, että jos näistä lähtökohdista suhdetta rakentaa, ei usein riitä pitkälle.