Niin, enkä minä voi minkä sille, jos epäselvästi kirjoitat jotain, mitä et sitten tarkoitakkaan.Sille en voi mitään jos luet tahallasi tai tahtomattasi väärin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin, enkä minä voi minkä sille, jos epäselvästi kirjoitat jotain, mitä et sitten tarkoitakkaan.Sille en voi mitään jos luet tahallasi tai tahtomattasi väärin.
Mikäs kommentissani oli vialla?
Jos tahdon itselleni naisystävän tai vaimon niin yritän parhaani löytääkseni sellaisen.
Jos en muuta tahdo kuin siivouspalvelut pari kertaa kuussa niin soitan siivousfirmaan.
Jos sinulla olisi mies jota ei juuri muu kiinnosta kuin vaihtaa renkaat pari kertaa vuodessa niin äkkiä hoksaisit, että lähimmällä huoltoasemalla paikallisen urheiluseuran reippaat nuorukaiset vaihtaa ne kympillä joten miksi kattelisit äijää vuoden ympäri jos se ei muuta tee?
No ensinnäkin, vaihdan itse renkaat, en siihen miestä tarvitse.
Toiseksi lauseesi:
"Jos tahtoo siivouspalvelut mutta ei seksiä niin on hemmetin paljon halvempaa palkata viikkosiivoaja kuin mennä naimisiin." viittaa siihen, että puolisoja otettaisiin vain siivoamaan ja seksiin. Typerältä se kuulostaa. Ei voi mitään.
Itse kehottaisin valitsemaan puolison ihan muilla syillä, joten en ihmettele, että niin moni liitto kariutuu, jos nuo ovat kriteerit.
Kannattaa varmaan puhua miehelle eikä itkeä asiaa netissä jos ei ymmärrä niin voivoi.
Jos et sinä ymmärrä puhumisen tärkeyttä niin voivoi.
Meil muija ei hoitanu hommiaan vaa inisi..
Lueppa kirjoituksesi, ja mieti miksi vielä ole tuossa "suhteessa".No vittu kun puhuttu on sata kertaa, itketty on uupumuksesta kun ei enää jaksa, huudettu on.
Ainoa miten sen saa tekee on huutamalla sille täysillä että nyt helvetti sä täytät sen tiskikoneen ja HETI, mutta silloinkin pitää olla oikeasti raivoissaan.
Et sinänsä kun riittäiskin puhuminen tai edes pyyntö.. Mutta ei mee kaaliin
Lueppa kirjoituksesi, ja mieti miksi vielä ole tuossa "suhteessa".
Eihän se mies tyhmä ole kun nautti sohvalla olostaan emännän raataessa jos emäntä näin antaa tapahtua. Henkilökohtaisesti en moista katselisi. Tulis äijälle äkkilähtö jos ei omaa osuuttaan hoitaisi.
Ulkoruokintaan sitten - ruokapöytä sinne joksikin aikaa. Syöt itse samalla kun sen ruoan teet ja häivyt iloisena lenkille tai kirjastoonOn tuo kokannut ja siivonnut. Ei tehoa.
Se on se ongelma, että hänen mielestään on turha siivota välillä pöytä (5 ateriaa päivässä = 5 siivousta) vaan hän siivoaisi vasta illalla kaikki....![]()
Muuttuiko mikään sen jälkeen? Mitä teit itse?Hih, sattuipa sopivasti, tämä ketju on kuin mulle tehty, sillä samoja harmituksen (lue: vitutuksen) aiheita tässäkin huushollissa![]()
Minkä takia kannattaa riidellä siivoamisesta? Siis ihan oikeasti! Siivoojan saa 34€/h ja tuosta hinnasta saa vielä kotitalousvähennyksen pois. Normaali 100 neliöinen omakotitalo tulee siivotuksi kolmessa tunnissa. Siinä on kuurattu vessat ja mopattu lattiat. Tuon tasoisen siivouksen kun ostaa joka toinen viikko, niin sitä ihminen köyhtyy 200€ ennen verovähennyksiä. Jos pariskunnalla on yhteinen taloustili, niin se vaatii siis vain satasen kuussa kummaltakin sinne lisää. Satasen kuussa! Jos oikeasti perherauha maksaa tuon, niin käsi pystyy kellä siihen ei ole varaa. Aika paljon turhempaan sitä meinaan tulee tuhlattua.
No en ainakaan halua ketään kotiini siivoamaan vaikka kuinka halvalla saisi, mut se toinen tiskikone tulee, jos ei systeemi toimi. Se tietää sen oikeen hyvin. Pelotteluako? Eikun oikeesti haluaisin nähdä, miten pienestä asiasta voi lopulta olla kyse:Tän asian muuten tajuamalla säästettäisiin aika monta avioliittoa. Ihmiset käyttää isojakin rahoja ties mihin, mutta jos perherauhan saa ostettua pauttiarallaa tuolla summalla, niin kannattaisi miettiä niitä prioriteetteja uudestaan.
No meillä. Mies voi kyl tyhjentää tiskikoneen. Ja laskut maksaa kyselemättä. Mutta muuten ei juur kotitöitä tee, eikä edes osaa kokata.
Mä tykkään siivota ja touhuta lasten kanssa, joten ei ole ongelma, kunhan vaan rahaa tuo.
Seksi kyl sujuu hyvin, ja ollaan läheisiä.
No en ainakaan halua ketään kotiini siivoamaan vaikka kuinka halvalla saisi, mut se toinen tiskikone tulee, jos ei systeemi toimi. Se tietää sen oikeen hyvin. Pelotteluako? Eikun oikeesti haluaisin nähdä, miten pienestä asiasta voi lopulta olla kyse:
http://sisustusjasepustus.indiedays.com/2017/04/11/kaksi-astianpesukonetta/
Itse en tarttis sitä ensimmäistäkään, en mikroakaan, mut onhan tuo tiskikone aika kätevä, jos osaa käyttää. Kuinka moni mies pesee sen mikrokuvun käytön jälkeen?
Nythän sulla on kaikki hyvin kun sun kelvoton mies on lähtenyt ulkomaille, ja on "aikuistunut" niin että on päässyt töihin (minkä estit siltä täällä, olis ollut loistotyöpaikka tiedoissa ) Eikö nyt ole ihanaa kun niin surkeasta miehestä olet päässyt eroon? Nythän sulla vasta elämä alkaa kun olet niin mukava ihminen