Jos mies ja lapset asuvat minun vuokraamassani asunnossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolia

Vieras
Niin voinko irtisanoa sen ja muuttaa lasten kanssa toiselle paikkakunnalle, missä sukulaiset asuvat? Mies on kiristänyt minua kuukausitolkulla, kun on töissä yrityksessäni ja hallitsee suurinta osaa yritykseni omaisuudesta, toisella paikkakunnalla. Nyt haluan lopettaa yritykseni(sieltä on hävinnyt rahaa), mutta mies sanoo että jättää omaisuuteni sinne toiselle paikkakunnalle. Auttakaa!

Koknaisuuteen voi vaikuttaa se oletteko avioliitossa ja se, asutko itse ko asunnossa. Periaatteessa on käsittääkseni niin, että jos olette avioliitossa tai avioliiton omaisessa suhteessa keskenänne, on aivan sama kumpi vuokraospimuksen on tehnyt - olette siitä yhteistvastuullisesti vastuussa. Toisin sanoen, voit muuttaa pois asunnosta ja ilmoittaa sen vuokranantajalle. Niin kauan kuin olet kirjoilla tuossa asunnossa, vastaat myös siitä johtuvista kuluista eli vuokrasta. Tarjoa vuokrantantajalle ja miehelle mahdollisuutta jaktaa vuokrsopimusta keskenään.

Ensisjassa hanki asianajaja, joka selvittää asumiseen, yritykseen, mahdolliseen avioliittoon ja lapsiin liittyvär asiat.

ja asun ko. asunnossa itse, ja vuokrasopimus on nimissäni, mutta mies on tehnyt sähkösopimuksen ko. asuntoon, kaikki maksut ovat menneet tililtäni, johon mieskin on tilittänyt tuloja tuosta varastosta. Mieheni on näemmä täyshuijari-sika, joka on vedättänyt minua tullen-mennen.

Yhteistyössä