Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vuorotyöläinen:mitäs itse tykkäisit jos sut herätettäis klo3 aamuyöllä kun sulla o n kello5.30 soimassa ja meet seiskaan töihin? ja ihan vaan kun on tylsää...
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja vuorotyöläinen:mitäs itse tykkäisit jos sut herätettäis klo3 aamuyöllä kun sulla o n kello5.30 soimassa ja meet seiskaan töihin? ja ihan vaan kun on tylsää...
täytynee tarkentaa että teen itse samaa duunia ja myös öisin.. harmittaa vaan kun se on nyt 2 yötä putkeen töissä ja sitte mä meen huomenna yöks töihin niin ei taas oo yhteistä aikaa.. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja vuorotyöläinen:mitäs itse tykkäisit jos sut herätettäis klo3 aamuyöllä kun sulla o n kello5.30 soimassa ja meet seiskaan töihin? ja ihan vaan kun on tylsää...
täytynee tarkentaa että teen itse samaa duunia ja myös öisin.. harmittaa vaan kun se on nyt 2 yötä putkeen töissä ja sitte mä meen huomenna yöks töihin niin ei taas oo yhteistä aikaa.. :snotty:
Sitten neuvoisin tekemään niinkuin toivoisit itsellesi tehtävän.
Alkuperäinen kirjoittaja neitonen:Herätä hellästi puolen tunnin päästä, pusu poskelle ja sillai. tai teet nyt ruokaa ja kaikkea hyvää ja herätät sitten kun ovat valmiit.
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja vuorotyöläinen:mitäs itse tykkäisit jos sut herätettäis klo3 aamuyöllä kun sulla o n kello5.30 soimassa ja meet seiskaan töihin? ja ihan vaan kun on tylsää...
Alkuperäinen kirjoittaja vuorotyöpariskunnan toinen osapuoli:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja vuorotyöläinen:mitäs itse tykkäisit jos sut herätettäis klo3 aamuyöllä kun sulla o n kello5.30 soimassa ja meet seiskaan töihin? ja ihan vaan kun on tylsää...
no älä sit ite nuku ollenkaan jos kerran haluat yhteistä aikaa! siis jos miehes on hereillä, niin niinä hetkinä et nuku, vaikka kuinka väsyttäis.
siis et TODELLAKAAN mee herättämään!