jos mies on menossa yöks töihin niin jokos sen sais herättää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
:snotty: mulla on halipula ja tylsää :snotty:
sillä alkais vuoro seittemältä mutta se yleensä laittaa herätyskellon soimaan joskus kuuden kieppeillä.... :snotty:

Anna nukkua, unenlaatu ei ole päivällä yhtä hyvä kuin yöllä. Terveysriskit yötyöläisillä muutenkin aika kivat ilman että tahallisesti vielä muutenkin monelle vaikeaksi kokemaa päivällä nukkumista vaikeutettaisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vuorotyöläinen:
mitäs itse tykkäisit jos sut herätettäis klo3 aamuyöllä kun sulla o n kello5.30 soimassa ja meet seiskaan töihin? ja ihan vaan kun on tylsää...

täytynee tarkentaa että teen itse samaa duunia ja myös öisin.. harmittaa vaan kun se on nyt 2 yötä putkeen töissä ja sitte mä meen huomenna yöks töihin niin ei taas oo yhteistä aikaa.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
mitäs itse tykkäisit jos sut herätettäis klo3 aamuyöllä kun sulla o n kello5.30 soimassa ja meet seiskaan töihin? ja ihan vaan kun on tylsää...

täytynee tarkentaa että teen itse samaa duunia ja myös öisin.. harmittaa vaan kun se on nyt 2 yötä putkeen töissä ja sitte mä meen huomenna yöks töihin niin ei taas oo yhteistä aikaa.. :snotty:

Sitten neuvoisin tekemään niinkuin toivoisit itsellesi tehtävän.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sitten neuvoisin tekemään niinkuin toivoisit itsellesi tehtävän.

no sitten mä olisin herättänyt sen jo kahdelta :D

Alkuperäinen kirjoittaja neitonen:
Herätä hellästi puolen tunnin päästä, pusu poskelle ja sillai. tai teet nyt ruokaa ja kaikkea hyvää ja herätät sitten kun ovat valmiit.

näin mä vähän kyllä aattelin :) käytiin pojan kanssa kauapssa ostamassa sille tuoretta ananastakin kun se siitä tykkää niin sitä sitten jälkkäriksi

no älä sit ite nuku ollenkaan jos kerran haluat yhteistä aikaa! siis jos miehes on hereillä, niin niinä hetkinä et nuku, vaikka kuinka väsyttäis.

siis et TODELLAKAAN mee herättämään!

Alkuperäinen kirjoittaja vuorotyöpariskunnan toinen osapuoli:

no älä sit ite nuku ollenkaan jos kerran haluat yhteistä aikaa! siis jos miehes on hereillä, niin niinä hetkinä et nuku, vaikka kuinka väsyttäis.

siis et TODELLAKAAN mee herättämään!

mies on töissä kun mä nukun, tulee aamulla ja menee nukkumaan.. sitten iltapäivällä kun se herää niin mä lähden yöksi töihin..
eli meillä nukkuu yöt aina se kumpi on lapsen kanssa kotona, ja yöt ollaan hereillä vain jos ollaan töissä..
eli vaikka mä nyt valvoisin ens yön niin yhtään sen enempää ei yhteistä aikaa ole..

Meillä mies oli viime yön töissä, tekee 12 tuntista vuoroa eli töissä 18.-06.00 + matkat 2x45 min. Nukkumaan meni siis aamulla seiskan aikaan ja heräs ite n puol 2 aikaan ja puolen tunnin kuluttua taas lähtee...

Yhteistyössä