Jos mies saisi päättää, niin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhden miehen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Meillä kävis toi verho homma ja lasten vaatteet...Meinas vähän naurattaa kun ukko tuli esikoisen kans mua ja vauvaa hakeen ja pojalla oli yökkäribody päällä..Kun se tuli laatikosta ekana vastaan... :D

meillä oli kuumalla ilmalla jotkut fleese housut ja joku ihm paita. joo mun vika ei sais säilyttää hölmöjä vaatteita kapissa

No todellakin, tarvis ite huomata laittaa piiloon semmoset mitä ei ihan aina käytetä. Ne kumminkin aina päälle osuu, meillä ainakin jos mies pukee poikaa..

Meillä kävis toi verho homma ja lasten vaatteet...Meinas vähän naurattaa kun ukko tuli esikoisen kans mua ja vauvaa hakeen ja pojalla oli yökkäribody päällä..Kun se tuli laatikosta ekana vastaan... :D

meillä oli kuumalla ilmalla jotkut fleese housut ja joku ihm paita. joo mun vika ei sais säilyttää hölmöjä vaatteita kapissa

No todellakin, tarvis ite huomata laittaa piiloon semmoset mitä ei ihan aina käytetä. Ne kumminkin aina päälle osuu, meillä ainakin jos mies pukee poikaa..

Meillä menee ukolla tyttöjen vaatteet sekaisin, vaikka ne on eri kaapeissa ja toisella kokoa 62-68cm ja toisella 80-86cm :whistle: ;) :o

Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:

Meillä menee ukolla tyttöjen vaatteet sekaisin, vaikka ne on eri kaapeissa ja toisella kokoa 62-68cm ja toisella 80-86cm :whistle: ;) :o

Mä odotan sitä päivää, että ukko koittaa tytön vaatteita pojalle laittaa..En ihmettelis yhtään ;) Onneks ne ei vaan taida siinä vaiheessa pojalle mahtua..Vaikka pienikokonen onkin.

Mä odotan sitä päivää, että ukko koittaa tytön vaatteita pojalle laittaa..En ihmettelis yhtään ;) Onneks ne ei vaan taida siinä vaiheessa pojalle mahtua..Vaikka pienikokonen onkin.

No mun mies on kyllä niin taitava että oli saanu tuolle pikkulikalle jollain keinoin ahdettua 50cm bodyn, vaikka tyttö on jo 64cm pitkä :whistle: :o

No mun mies on kyllä niin taitava että oli saanu tuolle pikkulikalle jollain keinoin ahdettua 50cm bodyn, vaikka tyttö on jo 64cm pitkä :whistle: :o

:laugh: Voi jestas..Mut tekevälle sattuu.. =)

väärin: Mihin nyt lakanoita tarvitaan, pelkkä petari, tyyny + täkki riittää ihan hyvin! Verhotkin ovat ihan turhat, koska säleverhot/rullaverhot on ikkunassa.
kesällä lapset pystyy kulkeen nakuna, paitsi silloin ku anoppi on käymässä. paitsi ne lapset joilla kasvaa karvoja outoihin paikkoihin.
se peskööt, tiskatkoot, pyykätkööt joita sotkut haittaavat
jos vessapaperia ei ole, se pyyhe kelpaa ihan hyvin takamuksen putsaamiseen, tai jos sitä ei ole ni mullaksihan toi paska muuttuu kohta ja rapisee itsekseen maahan. paskaraitu kalsareissa on vain miehekästä!
naisilta pitäisi ommella suu kiinni, ja jättää pillin mentävä reikä jotta pysyvät hengissä. samoin alapäätä voisi kursia miehen mielen mukaiseksi, rinnoista puhumattakaan. säästöä syntyy kn silikonit pysyy pystyssä ilman rintsikoita (turhanaikaisia ja tiellä olevia vehkeitä)
jääkaappi on tarkoitettu kaljan, makkaran ja lihapiirakoiden säilyttämiseen.
miten jotkut voivat ostaa/juoda ison limsapullollisen, miettii mäyräkoiraa kantava mies.
miehen tuliaiset, itselle mäyräkoira ja lapsille karkkipussi. sama sit kuinka paljon lapsia on jakamassa sitä. akka ny ei tarvi mitään, sille riittää ihan hyvin että mies saapui kotia
telkkari on pyhitetty miehelle, samoin vessa jossa oltava läjä akuankkoja ja texwillereitä.
kaukosäädin on miehen omaisuutta, ja jos sitä ei ole naisen/lapsien on hoidettava kaukosäätely miehen mielen mukaisesti.
miehen ostokset eivät ole koskaan turhia tai liian kalliita! nainen taas törsää rahaa jonninjoutaviin kuten rintsikkoihin, deudorantteihin ja kampaamoon. Jokaisessa taloudessa on sakset, ja niillä pystyy hiukset leikkomaan. miehet ovat tässäkin suhteessa naisia taloudellisempia, koska he kaljuuntuvat eikä hiuksia tarvi leikata. säästyneet rahat voi käyttää yllämainittuihin harrastuksiin

Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
- lakanat vaihdettaisiin kerran vuodessa - vaikkapa joulun kunniaksi. lakanoiksi kelpaisivat vallan mainiosti anopin vanhat verhot.LAKANAT PITÄISI VAIHTAA NOIN JOKA KOLMAS PÄIVÄ EIVÄTKÄ SAA MISSÄÄN HELKUTIN NIMESSÄ OLLA ERI PARIA.BURANAT SAA KAIVAA HETI ESIIN JOS EI SATU LÖYTYMÄÄN TYYNYNLIINALLE SAMAA PARIA.PETAUSPATJAN LAKANA PITÄÄ LAITTAA PATJOJENKIN ALLE VAIKKA EIVÄT OIKEIN RIITTÄISIKÄÄN.

- samat pyyhkeet saisivat olla käytössä, kunnes olisivat niin rikki etteivät enää naulassa pysyisi. sitten voisi ostaa uudet.PYYHKEITÄ EI SAISI PESTÄ KUIN KERRAN VUODESSA,KOSKA NIIHINHÄN PYYHITÄÄN VAIN PUHTAANA.UUSIA EI OSTETA.

- ikkunoissa olisi edelleen ne samat verhot, jotka miehellä oli kotona asuessaan omassa huoneessaan - siis ne missä luki skate forever ja kuviona oli pieniä skeittailevia hahmoja.TARVITSEEKO IKKUNASSA OLLA VERHOT?

- pesukone myytäisiin tarpeettomana - likaiset vaatteethan ovat tähänkin asti peseytyneet itsekseen ja viikanneet itse itsensä komeroon.PESUKONE PITÄÄ OLLA VAIKKA EI YMMÄRRETÄ MITEN HIRVEÄ MÄÄRÄ SITÄ PYYKKIÄ TULEEKAAN 4HENKISESSÄ PERHEESSÄ.....

- kaikenlainen siivoaminen lopetettaisi täysin turhana toimintana - kohtahan joku kuitenkin taas sotkee. tällä logiikalla kaatuneita kahveja ei tarvitse pyyhkiä lattialta eikä pöntöstä pestä paskaviiruja pois.MITEN VOI OLLA TÄLLÄNEN SOTKU NIIN USEIN 4HENKISESSÄ PERHEESSÄ JOSSA LASET KOTIHOIDOSSA.

- lapsille ei tarvitsisi kaapeista löytyä muuta päällepantavaa kuin kumpparit ja yöpuku. helpot pukea ja riisua eikä lapsilla kuitenkaan juuri muuta ole koskaan päällään kun mies on hoitanut heidän pukemisensa.MITES TÄÄ PUKEMINEN NYT ON NIIN HANKALAA JOHAN TÄÄ PUKU OSTETTIINKIN 2VUOTTA SITTEN..??

- kaupasta tuotaisi kotiin sipsejä, olutta, makkaraa, lihapiirakoita, pitsaa, karkkia ja 1 (yksi) purkki maitoa.HITTO MITÄ MUN PITIKÄÄN TAAS TUODA???JA SE MUISTILAPPUKI JÄI KOTIIN..

- telkkariohjelmien tarjonnan voisi pistää uuteen uskoon. täysin turhina voisi karsia: uutiset, ajankohtaisohjelmat, dokumentit, lasten ohjelmat, luonto-ohjelmat, visailut, sarjat ja elokuvat. sen sijaan urheilun tarjontaa voisi lisätä reilusti.EI VÄLIÄ KUNHAN SAA KATTOO PIMP MY RIDEN...

- suun käyttäminen muuhun kuin syömiseen ja juomiseen tulisi kieltää suomen perustuslaissa. kaikenlainen keskustelu, juttelu ja ajatustenvaihto (pussailusta nyt puhumattakaan) tulisi kriminalisoida.
EI VÄLIÄ KUNHAN SAA TARVPEEKS USEIN SUUHOIDON... ;)

:D Onneks ei ihan kaikki kohdat päde...

ellukka1, pakko sanoa sulle että kaikille palstalaisille on jo varmaan tullut selväksi että sulla on virheetön ja täydellinen mies -kaikilla osa-alueilla.

meillä kans ois vähän sama juttu, tai oikeastaan meillä ois varmaan sisustuksessa kaikki jotian mustaa ja kromia jos se sais päättä, poika tosissaan kulkis kumppareissa ja kalsareissa eikä mitään yöpukua tartte vaihtaa päälle pojalle eheeiiiii, kaupasta tosiaan voi ostaa se räkäläpän ja siihen sienisalaattia, ai mitä pojalle, no sellanen kaupan hampurilainen ja pillimehu tietysti. lapsen kanssa harrastaminen on sitä että pistää pojalle puuha peten ja käy ite nukkumaan siihen viereen. :D mutta oikeesti, silti mie pidän sitä parhaimpana isänä ja miehenä mitä olla voi

Yhteistyössä