Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon miettinyt, että kuinkahan paljon täällä käy väkeä, jotka ei kommentoi ja seuraa vaan sivusta.
Varmaan jonkun verran. Itsekin enää lähinnä lueskelen ja sitäkin enää satunnaisesti. Ei ole oikein enää mitään asiaa kenellekään, mutta jokin kumma näissä ketjuissa on vielä houkuttanut. Taidan nyt kuitenkin poistua ja ihan lopullisesti. Joitakin vuosia (on-off) näissä menikin. Mukavaa syksyä kaikille!

🧩'Varmaan jonkun verran. Itsekin enää lähinnä lueskelen ja sitäkin enää satunnaisesti. Ei ole oikein enää mitään asiaa kenellekään, mutta jokin kumma näissä ketjuissa on vielä houkuttanut. Taidan nyt kuitenkin poistua ja ihan lopullisesti. Joitakin vuosia (on-off) näissä menikin. Mukavaa syksyä kaikille!'

/ E liittyy joukkoon..
kera puuttuvan palasen.. /
.
🧩Hyvän tahdon
huomenet ~
.
Keneltä tämä viesti -
kuka tekemässä
lähtöä? (⁠ノ゚⁠0゚⁠)⁠ノ⁠~
.
Naaburgerin palsta
ryki tiltissä illalla noin
40 min ennen sulk.
.
Kaivatulleni
sydämen
kaihokaipuuta 3 ×
rekkalastillisen
verran. (⁠๑⁠♡⁠⌓⁠♡⁠๑⁠)
.
Poistuvalle ihmiselle
luja etävoimahali.
Ethän luovu toivosta
milloinkaan?
Lupaathan?
Pidä huolta itsestäsi.
.
OgE

/ E liittyy joukkoon..
kera puuttuvan palasen.. /
.
🧩Hyvän tahdon
huomenet ~
.
Keneltä tämä viesti -
kuka tekemässä
lähtöä? (⁠ノ゚⁠0゚⁠)⁠ノ⁠~
.
Naaburgerin palsta
ryki tiltissä illalla noin
40 min ennen sulk.
.
Kaivatulleni
sydämen
kaihokaipuuta 3 ×
rekkalastillisen
verran. (⁠๑⁠♡⁠⌓⁠♡⁠๑⁠)
.
Poistuvalle ihmiselle
luja etävoimahali.
Ethän luovu toivosta
milloinkaan?
Lupaathan?
Pidä huolta itsestäsi.
.
OgE
Huomenta ja hyvää viikonloppua Oge!

Olen matkalla johonkin ihme katkeroitumiseen. En halua. Olen tyytymätön itseeni, ulkonäkööni, savutuksiini, energiatasooni. On pakko vähentää puhelimen kanssa vietettyä aikaa. Kiitos kaikesta vielä kerran, ja enköhän tänne ainakin jossain väleissä tipu kuitenkin 😅.

🌿 #583:
Kuvailemasi
synkätkin
itsereflektiot ovat
tavallisia
jokaikisellä pallon
tallaajalla teinistä
kasikymppiseen.
Ne palvelevat
tarkoitustaan.
🌿
'Empiirisen
tutkimukseni'
perusteella etenkin
runsaasti
vesielementtiä
[Kuu-, Pluto-,
Neptunus-tyypit]
syntymäkartallaan
kantavat ovat tähän
taipuvaisia. Heillä
tunne-elämä on
herkkää, ailahtelevaa
ja intensiivistä, ellei
vahva Saturnus ole
tasaamassa ja
vakauttamassa.
🌿
Älä suotta
syyllistä näistä
tuntemuksista
itseäsi.
Meiltä kaikilta
vaaditaan paljon,
mikään ei riitä;
kilpailumentaliteetti
jyrää pienen
inehmon alleen.
Äkkiäkös
riittämättömyyden
kokemus valtaa
mielemme.
Etenkin naiset,
jotka yhdistävät
uran, äitiyden sekä
kodin metatyöt: he
kokevat jatkuvasti
suurta painetta
harteillaan.
🌿
Kaiken tämän lisäksi
tulisi olla hoikka ja
huoliteltu.. miehelle
yhä vetovoimainen
ja haluttava. On siinä
tottamaar
vaatimuslistaa
läkähtymiseen saakka.
🌿
Sitten kun esikoinen
lähtee kotoa, alkaakin
jo horisontissa
siintää huoli omista
vääjäämättä
ikääntymistä
vanhemmista,
pahimpana
dementian pelko.

°°E

En mä ajatellut kauheasti purra 😊 tai en tietty varmaksi voi sanoa. Voihan se olla että iskee hepuli enkä voi vastustaa. Mut oot paljon vahvempi kuin minä niin en ehtisi kuitenkaan purra kovin paljoa ennen selätystä. Mut joo mä otan kyllä ihan kaiken irti tästä ajatuksestani, että itseä vahvempaa saa kiusata miten haluaa 😁😘
Oon tosi pitkään halunnut tehdä geenitestin koska tuo on niin mielenkiintoista mut oon sen verran foliopää etten haluu lähettää näytettä mihinkään. Tosin tiedän sukuhistorian+historian tutkimuksen perusteella että oma isälinja on niitä ihan kaukoidästä muinoin tulleita. Tää on aihe mistä olisi höpöteltävää vaikka kuinka, ehkä hillitsen itseni. Edes jossakin. Oon jo sanonut sua mozzarellaksi ja miettinyt maistamistasi niin onneksi jonkinlaisen puhefiltterin löysin 😁
-🧚‍♀️
😂

Noh saat hunajapupu-keijukaiseni 🍯🐰🧚🏻‍♀️ aluksi luvan purra mun rasvatonta lihaksikasta pakaraani, ja sen jälkeen seuraa määrätietoinen selätys ja sitten mmmmmmm……. 🥰😘

Lhm:n isälinja on ihan varmuudella tullut lännestä, kauan luolakauden jälkeen meistä tuli viikinkejä ⚔️🪎🪎, Y-DNA paljastaa linjat.

Tekikö joku sukusi mies sen Y-testin, he on sitten idän ”niiloja”, me läntisiä ”iivareita”. Ota vaan folio pois ja tee testi, niin tekee ne kaikkein huipuimmat tutkijatkin. Ei tarvitse olla huolissaan.

Se on katsos niin että kirkonkirjoihin on kirjoitettu mitä on käsketty kirjoittaa ja siellä on paljon feelua kun on haluttu pimittää jotain. Mutta testit paljastaa ihan armotta tosiasiat.

🧌

Aww 💖 mut hei me voidaan jakaa hänet 😄 en voi ihan kokonaan omia häntä kun hän taisi kaivata jotain blondia naista ja jos se sattuisit olemaan sinä niin en tietenkään mitenkään voisi tunkea väliinne. Tälleen nettipalstaillen on vähän vaikea olla mustasukkainenkaan niin pussaa sä häntä toiselle poskelle ja mä toiselle? 😊
-🧚‍♀️
Luoliksella on kahdet polvet niin voitte kumpikin istua samaan aikaan ja kahdet kainalot joissa pidän teitä kiinni niin ettette putoaa.

Hyvä idis siis olla näin 😘🧌😘

Yhteistyössä