Jos mies sanoo profiilissaan etsivänsä hoikkaa tai normaalipainoista naista ja mä olen pulska, niin.. neuvokaas nyt ?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minkä helvetin takia naiset käyttää näitä kiertoilmaisuja ja ottavat itsestään kuvia ihmeellisistä kuvakulmista joista ei voi päätellä vartalosta eikä aina naamastakaan mitään? Kuvittelevatko ne että sitten oikeasti tavatessa mies on jo niin ihastuksesta sokaistunut ettei näe millainen nainen oikeasti on? Onko se kiva saada huomiota miehiltä ja sitten pettyä kun tosielämässä ei kenenkään kanssa tapahdu mitään kun odotukset ovat aina olleet liian korkealla?

Itseä sinkkumiehenä ärsyttää tuollainen aivan suunnattomasti. Joo, tiedän kokemuksesta että nämä "sopivan pehmeät" ja "minussa on enemmän mitä rakastaa" - tyypit ovat lihavia mutta silti en jaksa arvuutella että minkänäköinen ja kokoinen kaveri siellä profiilin takana OIKEASTI on. Saa niissä kuvissa näyttää hyvältä eikä tarvitse ottaa alastonkuvaa heti heränneenä mutta älkää nyt jumaliste feikatko omaa olemustanne jos on edes pieninkään aikomus tavata tosielämässä myöhemmin.

Evät kaikki miehet hoikkia naisia välttämättä halua. Lopettakaa se feikkaaminen ja pelleily, totuus paljastuu kuitenkin ennen pitkää. Ei tarvitse mainostaa olevansa ylipainoinen, riittää että laittaa rehellisen kuvan ja mitat eikä mitään muuta. Sitten ei tarvitse tehdä tällaisia aloituksiakaan ja kysellä vinkkejä että miten nyt paljastaa todellinen itsensä sille vastapuolelle.

[QUOTE="Aloittaja";27393933]No hän vastasi mulle: "en mä ole koskaan kenenkään ulkonäköä arvostellut. Sisin on kuitenkin tärkein. Kyllä mä sut haluan nähdä"...

Toivottavasti nyt tulee sitten paikalle katsomaan MINUA, eikä toteamaan kokoani..[/QUOTE]

Varmaankin tulee tekemään molempia ja miettii sitten, kumpi on tärkeämpää :)

[QUOTE="vieras";27393887]Sano, että lihoit reissussa (15 kiloo kolmessa päivässä tms. ja ihmettelet asiaa itsekin).[/QUOTE]:laugh: Mistä tällaisia vinkkejä oikein tulee?

[QUOTE="Vieras";27393426]Eli homma meni näin:

Kirjauduin nettideittihommaan ja bongasin miehen, joka asuu samalla paikkakunnalla.
en lukenut sitä profiilia niin kovin tarkkaan, sillä asuinkunta ja samanlaiset harrastukset herättivät mielenkiintoni.
Tulimme heti hyvin juttuun. Tosi hyvin. Sitten huomasin, että miehellä lukee yhtenä kriteerinä "etsin hoikkaa, urheilullista tai normaalivrartaloista naista".. No mä olen pulska.
Mulla lukee kyllä profiilissa "sopivan pehmeä", eli mies on kyllä sen nähnyt.
No nyt mies ehdotti viikonlopuksi treffejä.
Miten mä siis saisin sanottua hänelle koostani? Olisi se helkkarin noloa, jos hän ei pitäisi yhtään ulkonäötäni ja olisi kovin vaivaantunut.

Olen nyt ulkomailla ja tulen vasta pe-la yönä takaisin. Kuvaa en oikein mistään saa lähetettyä.

Haluaisin vaan, että hän saa etukäteen tietää, mitä on odotettavissa.

Mikään jenkkiläski en ole. Kokoa 42-44 ja 170cm ja esim. vyötärö ihan hoikka. Mutta kookas rakenteeltani ja pyöreyttäkin on. Liikunnallinen mä olen kyllä.

En halua kuitenkaan sellaista "yhyyy oon läski" vaikuteltaa, vaan vaikuttaa suht. itsevarmalta. Mitä muuten olenkin.[/QUOTE]

Miksi vastaat henkilölle, joka ei halua läskiä, jota itse olet? Oletko vähän thymä, ja epätoivoinen? Voisitko syödä vähemmän?

Alkuperäinen kirjoittaja Mies Etelä-Suomesta;27393938:
Minkä helvetin takia naiset käyttää näitä kiertoilmaisuja ja ottavat itsestään kuvia ihmeellisistä kuvakulmista joista ei voi päätellä vartalosta eikä aina naamastakaan mitään? Kuvittelevatko ne että sitten oikeasti tavatessa mies on jo niin ihastuksesta sokaistunut ettei näe millainen nainen oikeasti on? Onko se kiva saada huomiota miehiltä ja sitten pettyä kun tosielämässä ei kenenkään kanssa tapahdu mitään kun odotukset ovat aina olleet liian korkealla?

Itseä sinkkumiehenä ärsyttää tuollainen aivan suunnattomasti. Joo, tiedän kokemuksesta että nämä "sopivan pehmeät" ja "minussa on enemmän mitä rakastaa" - tyypit ovat lihavia mutta silti en jaksa arvuutella että minkänäköinen ja kokoinen kaveri siellä profiilin takana OIKEASTI on. Saa niissä kuvissa näyttää hyvältä eikä tarvitse ottaa alastonkuvaa heti heränneenä mutta älkää nyt jumaliste feikatko omaa olemustanne jos on edes pieninkään aikomus tavata tosielämässä myöhemmin.

Evät kaikki miehet hoikkia naisia välttämättä halua. Lopettakaa se feikkaaminen ja pelleily, totuus paljastuu kuitenkin ennen pitkää. Ei tarvitse mainostaa olevansa ylipainoinen, riittää että laittaa rehellisen kuvan ja mitat eikä mitään muuta. Sitten ei tarvitse tehdä tällaisia aloituksiakaan ja kysellä vinkkejä että miten nyt paljastaa todellinen itsensä sille vastapuolelle.

No, kato, ko, naiset vaan on käskejä, suurinosa. Eivät osaa syödä. Läskit ällöttää, mut läskejäkin panettaa. Ja aina löytyy epätoivoisia miehiä. Hyi, stana.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies Etelä-Suomesta;27393938:

Arvaas mikä minua sinkkunaisena ärsyttää..? Miehet valehtelevat pituutensa, kaunistelevat painoansa, huijaavat ikänsä... Ja lähettelevät pari vuotta vanhoja kuvia. Treffeillä totuus pamahtaa päin kasvoja: mies EI voi olla 180 cm., jos minä olen 178 korkokengillä, ja mies onkin minua todella paljon lyhyempi... Tai kalju paistaa, ja kuvassa kaikki oli toisin...
Että kyllä kuule miehetkin osaavat...

Olen itsekkin ollut noissa nettideittisivustoilla ja huomannut seuraavaa; monet miehet ottaa yhteyttä siellä naisten profiileihin jotka ovat aivan erilaisia kuin mitä heidän itsensä profiileissa lukee ihannenaisen kohdalla.

Olen tuota vähän kummastellut kun itse olin aina sitä mieltä ( ja olisin edelleen jos olisin jossain deittisivustolla ), että kun lueskelen miesten profiileja ja jos siellä ihannenaisen kriteerien kohdalla lukee jotain joka ei käy minuun niin en ota siihen mieheen yhteyttä.

Jostain lukenutkin että miehet ilmeisesti eivät ajattele noista samoin kuin naiset; ajattelevat että ne ihannekumppanin kriteerit on vain jotain sinne päin.. Itsellä on kyllä aina tullut tarkkaan mietittyä mitä siihenkin kohtaan laittaa.

Tai voihan se olla monilla miehillä ajatus että kunhan vain jonkun sais ja se ihannekumppani sitten jos oikein hyvä tuuri käy.

En tarkoittanut tuolla viimeisellä sitten tätä alkuperäistä kirjoittajaa.. :)

[QUOTE="vieras";27396313]Olen itsekkin ollut noissa nettideittisivustoilla ja huomannut seuraavaa; monet miehet ottaa yhteyttä siellä naisten profiileihin jotka ovat aivan erilaisia kuin mitä heidän itsensä profiileissa lukee ihannenaisen kohdalla.

Olen tuota vähän kummastellut kun itse olin aina sitä mieltä ( ja olisin edelleen jos olisin jossain deittisivustolla ), että kun lueskelen miesten profiileja ja jos siellä ihannenaisen kriteerien kohdalla lukee jotain joka ei käy minuun niin en ota siihen mieheen yhteyttä.

Jostain lukenutkin että miehet ilmeisesti eivät ajattele noista samoin kuin naiset; ajattelevat että ne ihannekumppanin kriteerit on vain jotain sinne päin.. Itsellä on kyllä aina tullut tarkkaan mietittyä mitä siihenkin kohtaan laittaa.

Tai voihan se olla monilla miehillä ajatus että kunhan vain jonkun sais ja se ihannekumppani sitten jos oikein hyvä tuuri käy.

En tarkoittanut tuolla viimeisellä sitten tätä alkuperäistä kirjoittajaa.. :)[/QUOTE]

Tällain ne läskit perustelee itselleen. Hyi vittu.

Jos kriteerinä on hoikka, urheilullinen ym. se EI tarkoita ylipainoista.

En itsekään naisena olisi koskaan hyväksynyt että esim. minun pituiseni mies olisi yrittänyt saada suosioni jotenkin piilottellemalla lyhyyttään. Jotkut asiat vain ovat tärkeitä. Mutta sittenhän aloittaja näkee, onko miehellä oikeasti merkitystä niilä asioilla jotka hän on luetellut...

Yhteistyössä