Ja mielepiteita voi tulla vaikka kuinka paljon,kun jotain mun pitää päätä ja ajttella etenpäin mitä sitten :ashamed: .... :hug:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mä ymmärrän ja ymmärrän ja ymmärrän että mun kannatta itse sen harkita ja mietiä,mutta jos te olisitte ollet mun tilantessa ,kertokaa miten te olisitte toimineet se mua kiinosta kun oma päätä ei enää ole :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mä ymmärrän ja ymmärrän ja ymmärrän että mun kannatta itse sen harkita ja mietiä,mutta jos te olisitte ollet mun tilantessa ,kertokaa miten te olisitte toimineet se mua kiinosta kun oma päätä ei enää ole :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mä ymmärrän ja ymmärrän ja ymmärrän että mun kannatta itse sen harkita ja mietiä,mutta jos te olisitte ollet mun tilantessa ,kertokaa miten te olisitte toimineet se mua kiinosta kun oma päätä ei enää ole :ashamed:
Siinä on ihan oikeesti vielä sekin, että me ei voida tietää mitä teillä on tapahtunut. MISSÄÄN NIMESSÄ EN VÄITÄ ETTÄ OLISIT VALEHDELLUT! Vaan tarkoitan sitä, että jos kaksi ihmistä on vihaisia toisilleen, tässä tapauksessa mies ja vaimo, niin yleensä se miehen tarina eroaa pikkuisen siitä vaimon tarinasta. Vaikka molemmat puhuisi totta. Katsotte asiaa eri kantilta ja molempien pitää ymmärtää se.
Mun 2 naispuolista kaveria joutui kerran riitoihin. Ne kumpikin puhui mulle oman versionsa tapahtumista. JA se mitä "maija sanoi liisan sanoneen" vastasi täysin sitä mitä "liisa" kertoi "maijalle" sanoneensa, ja päinvastoin. Mutta ne ymmärsi toistensa tarkoitukset eri tavalla ja soppa oli valmis!
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mä ymmärrän ja ymmärrän ja ymmärrän että mun kannatta itse sen harkita ja mietiä,mutta jos te olisitte ollet mun tilantessa ,kertokaa miten te olisitte toimineet se mua kiinosta kun oma päätä ei enää ole :ashamed:
Siinä on ihan oikeesti vielä sekin, että me ei voida tietää mitä teillä on tapahtunut. MISSÄÄN NIMESSÄ EN VÄITÄ ETTÄ OLISIT VALEHDELLUT! Vaan tarkoitan sitä, että jos kaksi ihmistä on vihaisia toisilleen, tässä tapauksessa mies ja vaimo, niin yleensä se miehen tarina eroaa pikkuisen siitä vaimon tarinasta. Vaikka molemmat puhuisi totta. Katsotte asiaa eri kantilta ja molempien pitää ymmärtää se.
Mun 2 naispuolista kaveria joutui kerran riitoihin. Ne kumpikin puhui mulle oman versionsa tapahtumista. JA se mitä "maija sanoi liisan sanoneen" vastasi täysin sitä mitä "liisa" kertoi "maijalle" sanoneensa, ja päinvastoin. Mutta ne ymmärsi toistensa tarkoitukset eri tavalla ja soppa oli valmis!
Mä oikeasti kerroin nyt totta,hänkin voi tulla konelle ja hän voi sanoa että asiat on niin,mä en ole valehdellut tippakaan,kerroin kaikki miten olisi,kun haluan oikeasti tehdä jo jotain oman parisuhden kanssa ja ajtusmaailman kanssa,mä kerroinki että ensimäinen kerta kun silloin tuli riita mä sanoin hänelle mee vittuun kun oli jo täynnä ette hän kuntelee eikä jaksa mitä tehdä,hän suttui ja lähti sitten yöks
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Muuten on vähän paha sanoa muuta kun että henkistäkään saati fyysistä väkivaltaa ei nykyään naisen tartte länsimaissa sietää
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Sun miehesi ei välttämättä edes muista noita pois lähtemisiä tai YHTÄ kertaa kännissä firman juhlissa, vaikka ne on sulle tosi isoja asioita... Hän ei ole välttämättä tarkoittanut niillä sinua mitenkään loukata, olet vaan ottanut ne liian raskaasti.
Ei se auta, että jää menneitä kaivelemaan vaan se merkitsee miten miehesi käyttäytyy NYT ja kohtelee sinua.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miten ihminen voikin olla noin negatiivinen!!! Sulla on varmaan tosi paha olla :/
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Sun miehesi ei välttämättä edes muista noita pois lähtemisiä tai YHTÄ kertaa kännissä firman juhlissa, vaikka ne on sulle tosi isoja asioita... Hän ei ole välttämättä tarkoittanut niillä sinua mitenkään loukata, olet vaan ottanut ne liian raskaasti.
Ei se auta, että jää menneitä kaivelemaan vaan se merkitsee miten miehesi käyttäytyy NYT ja kohtelee sinua.
Mua vaan jäi vaivamaan jos se vaikutta lapseen :ashamed: kun sairastuin ahdistukseen ja syytän taas hänet ja ahdistuneisuus oli sen takia vaan kun pelkäsin miten stressi vaikuttaa,anteeks että taas samasta aihe,mutta haluan käsitellä niitä loppuksi,lupan en enää tulee näiden aiheiden takia tänne kyselemään,kun tiedän miten outoa se nytkin on,mutta ne asita on mun sisällä enkä paljon mitään voi
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Ehkä hän on nyt hyvää,en voi ainakaan mitään pahaa sanoa,mua vaan vaiva se mitä ennen oli,jos en olisi raskaana silloin mä en olisi muistanut edes nä jutut,mä olen perfektioniisti kans ja se sanoi mun lääkäri,mä en kestää sellaista ja kun vielä raskaus on hirmun tärkeä asia minulle,voitte mua pitää tyhmänä mutta oikeasti se on se mitä minusta tuntu
Alkuperäinen kirjoittaja Mustana:Mulle ei aukene tää raskausjuttu. Sun miehes siis oli "luvatta" poissa kun olit raskaana ja epäilet nyt sen stressin aiheuttaneen vauvalle jotakin, vai?
Alkuperäinen kirjoittaja hh:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mä ymmärrän ja ymmärrän ja ymmärrän että mun kannatta itse sen harkita ja mietiä,mutta jos te olisitte ollet mun tilantessa ,kertokaa miten te olisitte toimineet se mua kiinosta kun oma päätä ei enää ole :ashamed:
Molemmissa tapauksissa antaisin anteeksi. Miehesi on toiminut parhaan kykynsä ja ymmärryksensä mukaan. Mitä olen teksteistäsi ymmärtänyt, sinulla on ihan hyvä mies. Elämässä sattuu ja tapahtuu. Ei kannata jäädä märehtimään, mutta on hyvä käydä asiat läpi ihan pohjamutia myöden ja sitten siirtää ne ö- mappiin. *halaus*
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Ei tarvi koulutusta vaan miten te olisitte toimineet =) sen haluan tietä ja löytä itselle sopiva vastaus siihen
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Mustana:Mulle ei aukene tää raskausjuttu. Sun miehes siis oli "luvatta" poissa kun olit raskaana ja epäilet nyt sen stressin aiheuttaneen vauvalle jotakin, vai?
Joo :/ Mulla alkoi myös ahdistuneisuus kolme viikkoa ennen synnytystä ja se oli aika kova kun stressaasin stressistä,luin vain kaikenlaista jo silloin ja raskaana herkänä otin liian vakavasti