M
mä
Vieras
Eiköhän mies sinun ja perheesi parasta ajatellut, kun vilpillä sai sinut hoitoon? Vai olitko silloin täysin tasapainoinen, ja mies vaan keksi huijata huvin ja urheilun vuoksi sinut osastolle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja savanna:Se, että miehesi ei ole tukenut sinua raskausaikana, voi johtua siitä, että hänkin on saattanut olla masentunut ja veto poissa, ihan niinkuin sinäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja savanna:Se, että miehesi ei ole tukenut sinua raskausaikana, voi johtua siitä, että hänkin on saattanut olla masentunut ja veto poissa, ihan niinkuin sinäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja lissu:Alkuperäinen kirjoittaja savanna:Se, että miehesi ei ole tukenut sinua raskausaikana, voi johtua siitä, että hänkin on saattanut olla masentunut ja veto poissa, ihan niinkuin sinäkin.
Siis mitä hittoa, miten sun nimi tuli tohon lähettäjän kohdalle!Minä kirjoitin tuon
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja lissu:Alkuperäinen kirjoittaja savanna:Se, että miehesi ei ole tukenut sinua raskausaikana, voi johtua siitä, että hänkin on saattanut olla masentunut ja veto poissa, ihan niinkuin sinäkin.
Siis mitä hittoa, miten sun nimi tuli tohon lähettäjän kohdalle!Minä kirjoitin tuon
![]()
Ehk me ollaan hulluja:ashamed: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Vaikka mä annan anteeksi mutta rakaus on kaadonut jo,jos hän taas joku virhe tee tai mä huomaan siitä tai hän sano tyhmä vaikka,mä en enää voi sen sietä niin kuin ennen,puhummattakaan jos sano hullu,mä voin lyödäkin,kun tollaista hänen suusta on jotain iso mulle,kun laitoin kerran tonne
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:hän sanoi että on töissä eikä jaksanut,just niin mulle oli pitänyt stressaata ja etsiä kämppä pari kerta,kun jokaisessa raskaudessa muutenkin ei riitä happea,en pystyy edes bussissa olla niin tukala olo,tuntu että mä tein kaikki ja hän ei välitänyt yhtään mistään ja se ahdistus ennen synnytystä... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja savanna:Se, että miehesi ei ole tukenut sinua raskausaikana, voi johtua siitä, että hänkin on saattanut olla masentunut ja veto poissa, ihan niinkuin sinäkin.
Voi olla,sen takia purkan tänne,kun joku muu osaa paremmin vastata kuin mä,ehkä ne ongelmat mitä meillä silloin oli,miehet kantaa ne sisällä,en tiedä
Alkuperäinen kirjoittaja lissu:Tiedätkö, mä en usko että muiden mielipiteet auttaa. Kysymys on siitä, PYSTYTKÖ sinä antamaan anteeksi miehellesi. Anteeksianto ei suinkaan tarkoita sitä, että hyväksyisit ne teot, joilla hän sinua satutti, vaan sitä, että hyväksyt miehesi virheineen. Se, että kannat katkeruutta mukanasi on raskas taakka sinulle, eikä hyödytä ketään. Anteeksianto on taitolaji, mutta joka sen osaa, nauttii elämästä huomattavasti enemmän kuin sellainen, joka raahaa murheita ja katkeruuttaan mukanaan. Ihmiset tekevät virheitä, sinäkin. Kaikki me toivomme anteeksiantoa.
Jos ja kun koet olevasi valmis antamaan anteeksi, teet sen ennenkaikkea itsesi tähden. Ja se tarkoittaa myös sitä, että päästät irti noista menneistä, ja katsot tulevaisuuteen. Jos miehesi on vähääkään fiksu, hän on kyllä jo ottanut opikseen eikä taatusti tule toistamaan samoja virheitä, vaikka antaisitkin anteeksi. MUTTA: uusia virheitä tulee, se on inhimillistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ezmeralda:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Vaikka mä annan anteeksi mutta rakaus on kaadonut jo,jos hän taas joku virhe tee tai mä huomaan siitä tai hän sano tyhmä vaikka,mä en enää voi sen sietä niin kuin ennen,puhummattakaan jos sano hullu,mä voin lyödäkin,kun tollaista hänen suusta on jotain iso mulle,kun laitoin kerran tonne
No jos mies tuollaista puhuu niin kannattaa jo harkita eroa..
Eikä lyöminenkään ole hyväksyttävää!!!!!!!!!!
Molemmat terapiaan ja ajatelkaa vähän lapsiakin.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:1. Hiukan vaikea olisi hyväksyä, mutta jos hän tarkoitti kuitenkin hyvää ja oli varmasti tosi huolissaan, niin voisin antaa anteeksi
2. Tottahan toki antaisin. Noi kaikki sun kertomasi jutut on ihan normaalia parisuhteessa. Joskus menee hermo ja joku ratkaisee tilanteen niin, että lähtee vähäksi aikaa pois. Toki yöksi on aikas pitkä aika... varsinkaan jos ei ilmoita mihin menee. Jos noi on teidän ainoat "kriisit", niin tosi hyvä tilanne on.
Sun miehes tuo teillä rahat taloon ja sä voit tuhlailla ja ostella niillä kaikkea kivaa. En lähtis kovin pahasti miestä haukkumaan saamattomaksi... Ei se oikein tähän suomalaisen naisen tasa-arvoiseen ajatteluun mahdu, että miehen rahoja levitellään maailmalle miten sattuu ja sitten vielä haukutaan sitä...
Alkuperäinen kirjoittaja Ezmeralda:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Vaikka mä annan anteeksi mutta rakaus on kaadonut jo,jos hän taas joku virhe tee tai mä huomaan siitä tai hän sano tyhmä vaikka,mä en enää voi sen sietä niin kuin ennen,puhummattakaan jos sano hullu,mä voin lyödäkin,kun tollaista hänen suusta on jotain iso mulle,kun laitoin kerran tonne
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Ezmeralda:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Vaikka mä annan anteeksi mutta rakaus on kaadonut jo,jos hän taas joku virhe tee tai mä huomaan siitä tai hän sano tyhmä vaikka,mä en enää voi sen sietä niin kuin ennen,puhummattakaan jos sano hullu,mä voin lyödäkin,kun tollaista hänen suusta on jotain iso mulle,kun laitoin kerran tonne
Eiks savanna tarkottanut, että hän itse voi lyödä, vai miten on?
Niin mä voin jos kuulen sanan hulluAlkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Ezmeralda:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Vaikka mä annan anteeksi mutta rakaus on kaadonut jo,jos hän taas joku virhe tee tai mä huomaan siitä tai hän sano tyhmä vaikka,mä en enää voi sen sietä niin kuin ennen,puhummattakaan jos sano hullu,mä voin lyödäkin,kun tollaista hänen suusta on jotain iso mulle,kun laitoin kerran tonne
Eiks savanna tarkottanut, että hän itse voi lyödä, vai miten on?
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Ezmeralda:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Vaikka mä annan anteeksi mutta rakaus on kaadonut jo,jos hän taas joku virhe tee tai mä huomaan siitä tai hän sano tyhmä vaikka,mä en enää voi sen sietä niin kuin ennen,puhummattakaan jos sano hullu,mä voin lyödäkin,kun tollaista hänen suusta on jotain iso mulle,kun laitoin kerran tonne
Jos riita niin hän voi sanoa,niin minäkin,mutta en vaan sietä enää hänen susta tollaiset sanat enää,muuten ei hän noin vaan sano
Alkuperäinen kirjoittaja Ezmeralda:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Ezmeralda:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Vaikka mä annan anteeksi mutta rakaus on kaadonut jo,jos hän taas joku virhe tee tai mä huomaan siitä tai hän sano tyhmä vaikka,mä en enää voi sen sietä niin kuin ennen,puhummattakaan jos sano hullu,mä voin lyödäkin,kun tollaista hänen suusta on jotain iso mulle,kun laitoin kerran tonne
Jos riita niin hän voi sanoa,niin minäkin,mutta en vaan sietä enää hänen susta tollaiset sanat enää,muuten ei hän noin vaan sano
Tuota juuri tarkoitin aiemmassa tekstissäni,että teidän on puhuttava asia kunnolla läpi niin että se ei enää kummittele. En välittäisi täällä kertoa omasta tapauksesta mutta voin laitta yyveetä.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mä ymmärrän ja ymmärrän ja ymmärrän että mun kannatta itse sen harkita ja mietiä,mutta jos te olisitte ollet mun tilantessa ,kertokaa miten te olisitte toimineet se mua kiinosta kun oma päätä ei enää ole :ashamed: