Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja akka:Ei mua vituta yhtään,mulla on hyvä päivä.Kunhan ihmettelen miten joku viitsii suoltaa keksittyä elämää ja raportoida siitä tänne jatkuvasti.
Tosin saahan siinä aivojumppaa kun pitää pohtia mitä milloinkin on kirjoittanut ettei käry kävis.
Alkuperäinen kirjoittaja d:Meepäs murusesi viereen ja katsele tuota pientä ihmettäsi hetki, niin eiköhän se siitä helpota. =) Sä olet kokenut paljon peetä, mut sä olet myös saanut paljon. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja mää:Jos itse edes kauppaan uskalla niin miten pienen vauvan kanssa uskallat olla? esim. kantaa sitä?
En mie kanna ko ihan lyhyitä matkoja, esim nostan vaunuista sängylle tms... Siksipä mie en yksin olekkaan vaavin kans ko sillon ko se varmasti nukkuu. :/
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja mää:Jos itse edes kauppaan uskalla niin miten pienen vauvan kanssa uskallat olla? esim. kantaa sitä?
En mie kanna ko ihan lyhyitä matkoja, esim nostan vaunuista sängylle tms... Siksipä mie en yksin olekkaan vaavin kans ko sillon ko se varmasti nukkuu. :/
Onko sulla siis aina joku aikuinen siellä seurana kun miehesi on töissä?
Voimia sinulle ja teidän perheelle. Jatkuvat kivut ja vaivat voi tehdä elämästä helvetin.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja mää:Jos itse edes kauppaan uskalla niin miten pienen vauvan kanssa uskallat olla? esim. kantaa sitä?
Onko sulla siis aina joku aikuinen siellä seurana kun miehesi on töissä?
Voimia sinulle ja teidän perheelle. Jatkuvat kivut ja vaivat voi tehdä elämästä helvetin.
Mie meen yleensä tuohon veljen tykö sillon ko mies on töissä. Tai sitte minun sisko tullee tänne meille. Tai kaveri jolla on pari kuukautta vanhempi vauva...
Alkuperäinen kirjoittaja FireQueen:tuo otsikko olisi voinut olla miun suustani !nyt ei enää polvia säre, mutta joka hemmetin lihasta kyllä ja täytyy myöntää, että välillä miettii onko sitä reuma vai syöpä... tuohon päälle vielä migreeni ja atopia :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:En usko, että läheiset sua riippakivenä pitää. Kaiken kokemasi jälkeen auttavat varmasti ihan mielellään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Janni:Alkuperäinen kirjoittaja Estu:En usko, että läheiset sua riippakivenä pitää. Kaiken kokemasi jälkeen auttavat varmasti ihan mielellään![]()
Näin mäkin uskon.![]()
Itse sitä vaan tulee itseään pidettyä riippakivenä![]()
Eli tiedän kyllä tunteen :/
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:mikä sulla on, miksi kaatuilet?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:mikä sulla on, miksi kaatuilet?![]()
Multa leikattiin aivokasvain ja vaikka se ite kasvain ei olekkaan ennää sielä painamassa niin mennee jonku aikaa että vaivat paranee...
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja akka:Alkuperäinen kirjoittaja kyssä:Mitäs vauvalle kuuluu? Sie et siitä ikuna mittään puhu.
Ei puhu ei,ei ole kuvaa näyttänyt.Mielikuvitus on kiva lahja ihmisellä,sen avulla sitä voi kehitellä päiviensä ratoksi vaikka minkälaisen elämän.
Kuvia on kyllä ollu. Jooh, poistu tästä ketjusta kerta niin vituttaa. Pelastat ainaki oman päiväs.
Alkuperäinen kirjoittaja perfektionisti:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja akka:Alkuperäinen kirjoittaja kyssä:Mitäs vauvalle kuuluu? Sie et siitä ikuna mittään puhu.
Ei puhu ei,ei ole kuvaa näyttänyt.Mielikuvitus on kiva lahja ihmisellä,sen avulla sitä voi kehitellä päiviensä ratoksi vaikka minkälaisen elämän.
Kuvia on kyllä ollu. Jooh, poistu tästä ketjusta kerta niin vituttaa. Pelastat ainaki oman päiväs.
Mä en ole nähnyt sun murun kuvaa. Toivotaan parempaa oloa huomiselle. Ole vain ja anna muiden touhuta.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:mikä sulla on, miksi kaatuilet?![]()
Multa leikattiin aivokasvain ja vaikka se ite kasvain ei olekkaan ennää sielä painamassa niin mennee jonku aikaa että vaivat paranee...