Jos mulle jotain sattuisi niin lapsemme olisivat heitteillä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valitusta, älä lue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

valitusta, älä lue

Vieras
Ja lapsilla on isä..
isä joka
- ei laita ruokaa
- ei huolehdi edes valmiiksi tehtyä ruokaa lapsille
- ei ulkoile lasten kanssa
- ei tee MITÄÄN kotitöitä
- ei leiki lasten kanssa
- ei saa edes pestyä lapsia suihkussa

Kaiken lisäksi ei puhu mitään kanssani, ei arvosta, ei anna minun nukkua yövuoron jälkeen, en pääse harrastuksiin, en pääse ystäviä tapaamaan, ei välitä perheen yhteisestä rytmistä, ei ulkoile edes koko perheen voimalla, ei ota lapsia koskaan mukaan mihinkään.
Nyt näyttää ettei enää maksakaan mistään.

Kiitos ja anteeksi. Pakko purkaa johonkin.

Oliski vauva jonka sais tavoille opetettua mut tota paskaa ei enää saa kuriin.
En usko et mies talosta luopuu, myy siis osuuttaan (tuskin olisi mulla edes varaa) mut en minäkää halua lähteä lasten kanssa mihinkään vuokrarivariin kun on tätä kotia itse hartaasti laittanut.
Kyllä menee v*tuiksi.

Lapset on onneks ihania, fiksuja ja heidän kanssaan on helppo lähteä esim kyläilemään kun kotona ahdistaa. Ja töissä on mahtavaa :)

Ihan samalta kuulostaisi munkin arki, jos olisin antanut sen jatkua, mutta en antanut. Superpaljon helpompi keskenään lasten kanssa. Lasten isä kyllä näyttää ilmaantuvan meille aina sunnuntaisin makoilemaan tai istuskelemaan sohvalle. Ja mua vituttaa.

Kyllä kai ne kaikki miehet ihmisiä on, yritä kovemmin saada kontakti ja asioihin muutosta! Mies kuitenkin kustantaa teidän elintason, vaikka muissa asioissa onkin saamaton. Jos oikeasti on homma noin pielessä, niin minusta on tekopyhää asunnon (rahan) takia jäädä suhteeseen. Etkö pystyisi itse ottamaan vastuuta itsesi elätyksestä ja elintasosta?

Siis nimenomaan mieshän ei maksa mitään! Mitä nyt joskus tuo maitopurkin ja itselleen jotain lenkkiä ja lihapiirakkaa vaikka minunkin tekemää ruokaa olisi.

Kun saisi jotenkin alkuun erohomman.. Tuntuu et ei ehdi ees miettiä laina-asioita ja erotteluja. Pienet lapset, työtä kolmessa vuorossa. Ja tosiaan kaikki arki mun vastuulla.

lisäys raha-asioista. Mä maksan lainanlyh. lasten hoitomaksut, ruuat ja sähkö+ vesilaskut. Mies hoitaa vain oman puhelinlaskunsa, netin ja autonsa käytöstä.

Sitäkin suuremmalla syyllä velat jakoon välittömästi. Sun miehelläsi ei ole paljon sanomista kämppään, jollei ole vara lunastaa sun osuuttasi. Vuokrakämppään valitettavasti alkuun on pakko muuttaa tai sitten kestät tuota.

Talo vai elämä. Talo vai elämä.

rahatvai.jpg

• Tykkää
Reactions: Irski
Jos sinä nyt jo maksat yksiksesi kaiken, niin miksi ei olisi varaa olla itsekseen. Mitä kohtaa en nyt ymmärrä? Suosittelen oman elämänlaadun parantamiseksi ja loppuelämän katkeruuden välttämiseksi todellakin elämää pelkästään lapsi-ikäisten lasten kera. Ja jos tähän päädyt (toivon todellakin niin), niin lastenvalvojan luona kannattaa sopia sitten selvät pelisäännöt lasten ja isän tapaamisille. Ihan kokemuksesta tästä mainitsen.

• Tykkää
Reactions: dechs
Ps. Tuo miehen osallisuus teidän perheessä ei kovin helposti tule muuttumaan. Näin ainakin kuvittelisin ja oman kokemuksen perusteella uskallan vihjaista... Ellei mies sitten jostakin syystä koe totaalista "herätystä".

Ihan samalta kuulostaisi munkin arki, jos olisin antanut sen jatkua, mutta antanut. Superpaljon helpompi keskenään lasten kanssa. Lasten isä kyllä näyttää ilmaantuvan meille aina sunnuntaisin makoilemaan tai istuskelemaan sohvalle. Ja mua vituttaa.

Siis munhan täytyy ostaa mies ulos talosta, maksaa hälle jotain? Ja se summa lisätään koko lainaan?
Ja saanko mä sen ulos.. en varmasti..

Ei varmasti tule mies muuttumaan. Kyllä tämä on nähty.
Mutta oma moka, mitäs menin sellasen pösilön kans yksiin. V*tuttaa vaan aika rankasti.

Niin, onko täällä palstalla kaunista ja nuorta naista, joka viitsisi käydä ap:n miehen hurmaamassa? Ap:han voisi vaikka maksaa tälle naiselle jotain tästä hyvästä. Minulla kävi niin, että mies ihastui ja rakastui kauniiseen nuoreen naiseen ja lähti yhteisestä talostamme jättäen lapset minulle. Ei edes halunnut ositusta talosta, niin ruusunpunaisilla pilvillä käveli :D

Halvemmaksi ap:lle tulisi jollekin naiselle maksaa vaivanpalkkaa siitä, että ap:n mies rakastuu häneen ja muuttaa vähin äänin pois kuin alkaa mies ostamaan ulos talosta.

Alkuperäinen kirjoittaja valitusta:
Siis munhan täytyy ostaa mies ulos talosta, maksaa hälle jotain? Ja se summa lisätään koko lainaan?
Ja saanko mä sen ulos.. en varmasti..

Ei varmasti tule mies muuttumaan. Kyllä tämä on nähty.
Mutta oma moka, mitäs menin sellasen pösilön kans yksiin. V*tuttaa vaan aika rankasti.

No sun tilanteessa ainakin selvittäisin pankin kanssa, oisko lainaa mahdollista saada lisää (esim. talo panttina, kun oot/te kuitenkin lainaa jo ehtineet lyhentää) niin että laina-aika pitenee, mutta kk-erä ei nouse (paljoa). Ja jos se ei onnistu tai ukko ei suostu häipymään, lähtisin lasten kanssa itse. Eihän tollaisessa elämässä ole mitään järkeä.

Yhteistyössä