Jos näet tutun miehen kaupungilla naisen seurassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aprikoosi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Aprikoosi"

Vieras
...onko ensimmäinen ajatus että mies pettää vaimoaan? Eikö varattu saa liikkua ihmisten ilmoilla muiden vastakkaista sukupuolta olevien kuin oman vaimon/miehen kanssa?

(Tämäkin on Värikäs Elämäni -aloitus. Aloitus perustuu blogiin jätettyyn anonyymikommenttiin: "Kuulin sellaisen juorun että miehesi oli liikkunut jonkun naisen kanssa porin keskustassa. Toivottavasti miehesi ei ole sua pettänyt :/")

Arvelisin tämän olevan ystävä. Ihan kuten jos vaimoni liikkuisi kaupungilla kahden jonkun miespuolisen kanssa. Jos näkisitte tutun liikkuvan kaupungilla samaa sukupuolta olevan kanssa, niin tuskin epäilisitte häntä silloin biseksuaaliksi?

Eri sukupuolta olevat voivat olla ihan vain ystäviä. Toki rajoittaisin käytöstäni vaimoni pyynnöstä, jos hän katsoisi sen tarpeelliseksi. En vain näe syytä miksi en voisi kävellä kahden eri sukupuolta olevan ystäväni kanssa tai vaikka käydä lounaalla/kahvilla heidän kanssaan.

Mitä ihmettä?! :O :D Ettäkö varattu ihminen ei saisi kulkea julkisesti vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa ilman, että aletaan epäillä pettäjäksi?!

:laugh:

• Tykkää
Reactions: Data
Olin aikoinaan hyvän miespuolisen kaverini (tunnettu jostain 16 -vuotiaasta asti) kanssa kaupungilla ja hän oli aikeissa ostaa puolisollee synttärilahjan tyyliin *piipahdetaan hakemassa se lahja*

Juteltiin niitä näitä enkä katsonut kovin tarkaan mihin liikeeseen astuimme sisälle. Mies oli valinnut puolisolleen rintsikat, jotka kävi hakemassa... esittää asian myyjälle, myyjä katsoo minuun *hänellekö ne tulee*... myyjän ilme oli ikimuistoinen kun mies sanoo ei, vaan... :D

Mulle tultiin kerran töihin kertomaan. Että "näin tuon sinun miehen vasta kaupungilla ajelemassa, sillä oli joku blondi kyydissä..."Olin vähän ihmeissäni, että tällainen vaivaudutaan tulemaan toiselle ihan töihin kertomaan.

[QUOTE="vieras";26606420]Olin aikoinaan hyvän miespuolisen kaverini (tunnettu jostain 16 -vuotiaasta asti) kanssa kaupungilla ja hän oli aikeissa ostaa puolisollee synttärilahjan tyyliin *piipahdetaan hakemassa se lahja*

Juteltiin niitä näitä enkä katsonut kovin tarkaan mihin liikeeseen astuimme sisälle. Mies oli valinnut puolisolleen rintsikat, jotka kävi hakemassa... esittää asian myyjälle, myyjä katsoo minuun *hänellekö ne tulee*... myyjän ilme oli ikimuistoinen kun mies sanoo ei, vaan... :D[/QUOTE]

Ei olisi kaukaa haettua ottaa naispuolista ystävää makutuomariksi lahjaa valittaessa. Varsinkin jos hän tuntisi molemmat.

Haha, en tosiaan. Mulla on ollut hauskoja hetkiä kun olen liikenteessä VELJENI kanssa ja hänen (hieman pimeän) tyttöystävänsä kavereita on tullut vastaan. Eräs tuli kysymään veljeltäni kenen muijan kanssa oikeen on liikenteessä ja kun kuuli että olen sisko, sanoi että mietti meidät nähdessään jo miten kertoo tälle tyttöystävälle että veljeni pettää häntä.:D Jotkut vaan on typeriä eikä tajua että mies ja nainen voi olla vain kavereita ja voi olla jopa siskoja tai muita läheisiä.

Enpä oo asiaa tullu ees ajatelleeks kun oon ollut lahja ostoksilla miespuolisten kavereitteni kanssa jne..

Mä en ihan kyllä ekana aattelis noin, eiks ne salarakkaat pidetä yleensä SALASSA eikä tallustella niitten kans kaupungilla.. :p

Miehelleni hänen idiootti kaverinsa kertoi töissä, kun oli nähnyt minut kaupungilla, että mä petän häntä vammaisen miehen kanssa, oman miehen ollessa raatamassa. Oli kuulemma nähnyt minun työntävän pyörätuolissa miestä "niin läheisesti". No tuo "vammainen mies" on rakas veljeni. Mieheni vastasi kaverilleen että hän on täysin tietoinen meidän suhteestamme ja on vaan iloinen kun me saamme viettää aikaa yhdessä. :D

• Tykkää
Reactions: Data
Seurustelin jo tulevan mieheni kanssa ja yksi puolituttu tunsi jotenkuten meidät molemmat. Kerran kävelin veljeni kanssa kaupungilla, tämä tuttu tuli vastaan ja tietenkin tervehdin. Hieman ihmettelin, kun vastaukseksi sain vain kulmien kurtistelua. Kuulin sitten yhteiseltä ystävältämme, että minä kuulemma petän poikakaveriani.

Arvelisin tämän olevan ystävä. Ihan kuten jos vaimoni liikkuisi kaupungilla kahden jonkun miespuolisen kanssa. Jos näkisitte tutun liikkuvan kaupungilla samaa sukupuolta olevan kanssa, niin tuskin epäilisitte häntä silloin biseksuaaliksi?

Eri sukupuolta olevat voivat olla ihan vain ystäviä. Toki rajoittaisin käytöstäni vaimoni pyynnöstä, jos hän katsoisi sen tarpeelliseksi. En vain näe syytä miksi en voisi kävellä kahden eri sukupuolta olevan ystäväni kanssa tai vaikka käydä lounaalla/kahvilla heidän kanssaan.
peesaan :D itse olen bi seksuaali mutta vakituisessa suhteessa miehen kanssa,eli jos nyt naispuolisen kaverin kans kävelen niin varmaan petän? :D kyllä mä kertoisin tutulle jos näkisin selvää suutelua! halauksista tai poski pusuista en vetäisi johtopäätöksiä

Yhteistyössä