H
höhhh
Vieras
Ystäväni lapsen ristiäiset oli vasta, hänen lapsen nimekseen tuli sama kuin hänen serkun lapsen joka sai nimen kolme kuukautta aiemmin. Ystäväni serkku katkaisi välit tähän ystävääni, loukkaantui niin kovasti tuosta kun ystäväni lapsi sai saman nimen. Nimi on siis Inna, joka on nyt vieläpä suosiossa ja itsekkin tiedän jo neljä Innaa jotka kastettu reilun vuoden sisällä. Ystäväni puhui siis jo raskauden alussa että Inna on aika varma nimi jos tyttö tulee, tuolloin siis serkkunsa lapsi ei ollut edes syntynyt vielä (ei siis mitenkään matkinut serkkua tässä).
Itse tiesin jo ennen raskauttani minkä nimen lapselle haluan, enkä olisi kyllä muuttanut sitä vaikka olisi lähipiiriin tullut aiemmin. Nyt odotan toista lasta ja hänelle myös on nimet valittuna (ei tiedetä vielä kumpi on tulossa).
Minun mielestä olisi hassua jos pitäisi varata nimi ja kuuluttaa kaikille siinä vaiheessa kun sen nimen keksii/löytää.
Itse tiesin jo ennen raskauttani minkä nimen lapselle haluan, enkä olisi kyllä muuttanut sitä vaikka olisi lähipiiriin tullut aiemmin. Nyt odotan toista lasta ja hänelle myös on nimet valittuna (ei tiedetä vielä kumpi on tulossa).
Minun mielestä olisi hassua jos pitäisi varata nimi ja kuuluttaa kaikille siinä vaiheessa kun sen nimen keksii/löytää.