Jos ois pakko, niin mihin realityohjelmaan näistä menisit mieluiten ja mihin et?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 887
19 183
113
a) Selviytyjät
b) Napakymppi
c) Temptation Island
d) Huvila ja Huussi (oletetaan että raha ei ole ongelma)
e) Haluatko miljonääriksi?
f) Poliisit- sarja, jos olisit poliisi
g) Wipe out
h) Leijonan luola
i) Maajussille morsian
j) Unelmien poikamies/poikamiestyttö

Mä oon aina aatellu että voisin pärjätä Haluatko Miljonääriksi -kisassa. Huvila ja Huussi ois kans kiva.

Yllätys ei liene se että Temppareihin ei mua ja miestä sais niiden bimbojen pariin...ja Selviytyjissä mä varmaan itkeskelisin verensokerit alhaalla, kaipaisin ruokaa ja olisin ihan masiksessa, en tajuis annettua tehtävää (ui poijun luo, laita sininen köysi siihen, sit ota sieltä viestikapula ja ui takas jajajaja), en jaksais rehkiä, ja sit joku kieroilis mut ulos. :D

Mä en ymmärrä kuka pystyy menemään Napakymppiin. Kaikista Suomen miehistä on valikoitunu 3 tai herra x, ja sit juontaja olettaa että kauheesti tykästyis just siihen.

Huvila ja huussi ois täydellinen jos saisi ne rahatkin tosiaan jostain vain.

Selviytyjiin voisin mennä.

Mutta en muihin.
Juu ei mullakaan ole yhtäkkistä mökinremontointirahaa.

Ja siis, en menis oikeesti mihinkään. Eh haluis koko kansan pällisteltäväksi.

a) Selviytyjät
b) Napakymppi
c) Temptation Island
d) Huvila ja Huussi (oletetaan että raha ei ole ongelma)
e) Haluatko miljonääriksi?
f) Poliisit- sarja, jos olisit poliisi
g) Wipe out
h) Leijonan luola
i) Maajussille morsian
j) Unelmien poikamies/poikamiestyttö

Mä oon aina aatellu että voisin pärjätä Haluatko Miljonääriksi -kisassa. Huvila ja Huussi ois kans kiva.

Yllätys ei liene se että Temppareihin ei mua ja miestä sais niiden bimbojen pariin...ja Selviytyjissä mä varmaan itkeskelisin verensokerit alhaalla, kaipaisin ruokaa ja olisin ihan masiksessa, en tajuis annettua tehtävää (ui poijun luo, laita sininen köysi siihen, sit ota sieltä viestikapula ja ui takas jajajaja), en jaksais rehkiä, ja sit joku kieroilis mut ulos. :D

Mä en ymmärrä kuka pystyy menemään Napakymppiin. Kaikista Suomen miehistä on valikoitunu 3 tai herra x, ja sit juontaja olettaa että kauheesti tykästyis just siihen.

Haluaisin temppareihin ja maajussiin koska niissä saa pesää.

Mut meidäthän pitäisi oikeasta pudottaa jonnekin autiolle saarelle missä ei oo mitään herkkuja ja missä joutuu juoksemaan paistinsa kiinni ja venyttelemään vartin ennenko saa edes aamukahvia.

Haluatko miljonääriksi. Jos olisi mökki, niin sitten Huvila ja huussi. Muihin en menisi ollenkaan.

• Tykkää
Reactions: Echo
Siis tu-tu-tuollaista :poop::poop:skaako ihmiset katsoo?!!!! :X3:

Yhtäkään noista en ole katsonut läpi, joitain ehkä minuutteja, suurta osaa en sekuntiakaan

Vähän kyllä säälittää sellainen joutenolija ja vähään tyytyvä ihminen, joka noita katsoo :cautious:

Alkuperäistä Napakymppiä kyllä silloin nuoruudessa, annan itselleni anteeksi :coffee:

Muutin otsikkoa.
Mä en menis oikeesti siis mihinkään realityyn ikinä.

• Tykkää
Reactions: r u u s a
Haluatko miljonääriksi (todellakin haluan) olen joskus harkinnut.
Samoin huvilaan ja huussiin hakemista.

Selviytyjätkin olisi ihan mielenkiintoinen kokemus, mutta liian pitkä aika poissa kotoa :p

• Tykkää
Huvila ja huussiin Jos olisi rahaa. Haluatko miljonääriksi olisi kanssa kiva mutta pelottaa että menisin ihan lukkoon ja tippuisin jo toisessa tai kolmannessa kysymyksessä. Sitten hävettäisi :notworthy:

• Tykkää
Mut meidäthän pitäisi oikeasta pudottaa jonnekin autiolle saarelle missä ei oo mitään herkkuja ja missä joutuu juoksemaan paistinsa kiinni ja venyttelemään vartin ennenko saa edes aamukahvia.
Loistava painonhallintaidea!
Tv-formaatti "Kipitä ruokasi edestä."

Tää pitäis sisällyttää kotiarkeenkin. (y)

Siis tu-tu-tuollaista :poop::poop:skaako ihmiset katsoo?!!!! :X3:

Yhtäkään noista en ole katsonut läpi, joitain ehkä minuutteja, suurta osaa en sekuntiakaan

Vähän kyllä säälittää sellainen joutenolija ja vähään tyytyvä ihminen, joka noita katsoo :cautious:

Alkuperäistä Napakymppiä kyllä silloin nuoruudessa, annan itselleni anteeksi :coffee:
Puhuinko nyt että jokainen katsoo kaikkia noita? Sen takia laitoin noi, koska realityyn on taviksillakin mahdollisuus päästä.
Olisi huomattavasti vaikeempi päästä tv-ohjelmista vaikka Linnan Juhliin tai elokuvaan.

Mä itse katson telkkaria ehkä kerran viikossa.

Mitä kaikkia noista ap katsoo? Esim. c on aika moraalitonta uskovaiselle...
En mitään noista, en seuraa sarjoja. Katson viikonloppuisin ehkä 1 leffan.

Temppareita katsoin 1 jakson ja kun osallistujien yhteenlaskettu ÄO oli saman verran kuin siellä majapaikassa olevalla palmulla, niin se katsomiskerta riitti.

Yhteistyössä