V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Sun häpyhuulet.
Vähän oot väsyny muija.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Sun häpyhuulet.
Vähän oot väsyny muija.
Ei sullakaan hyvin mee, jos omaa nimeäs nyt oottelet siellä kieli pitkällä.
Alkuperäinen kirjoittaja no on se perk..:ootpa kärtty narttu.sua ei ilmeisesti kukaan kehu koskaan
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja no on se perk..:ootpa kärtty narttu.sua ei ilmeisesti kukaan kehu koskaan
Lunatikilla on mummotauti.
Alkuperäinen kirjoittaja no on se perk..:no siltä tuntuu.tainnu impeytyä takas
Alkuperäinen kirjoittaja no on se perk..:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Sun häpyhuulet.
Vähän oot väsyny muija.
ootpa kärtty narttu.sua ei ilmeisesti kukaan kehu koskaan
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Ne joilla on photoshop
B)
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja no on se perk..:no siltä tuntuu.tainnu impeytyä takas
Emmä usko, että se tuosta pahoillaankaan olisi.Takaisin impeytymisestä meinaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Kyllä tästä geestä pointsit vetää himaan nasuttaja, tumpula ja fjonga.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja no on se perk..:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Sun häpyhuulet.
Vähän oot väsyny muija.
ootpa kärtty narttu.sua ei ilmeisesti kukaan kehu koskaan
Mulla on mummotauti, Vili on oikeessa.
Mutta mikäs tauti sulla on, kun haluat että joku tulee kehumaan sinua palstan kauneimmaksi? Sutturatauti?
Laitas nyt se kuvasi tähän, löydän siitä vikoja kyllä. Et sinä mikään catherine zeta-jones liene.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja no on se perk..:mä en ole ap.mua vituttaa vaan tollaset kärtyt akat jotka naukuu heti kun jotain kysyy.ja itse asiassa olen kaunis,joten vedä v.ittu päähän ja pakene vuorille
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Ne joilla on photoshop
B)