Jos olet toinen nainen, salasuhdetta ei kannata paljastaa miehen vaimolle!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tottakai on, mutta en mä miehestä puhunut vaan siitä mikä sun osuus on tässä ja miten sinä ajauduit myös tekemään väärin. Miksi mä olisin miestä alkanut tässä haukkumaan kun ei se tässä ole. Toki mies teki väärin, ja vielä enemmän väärin pelastamalla itsensä noin. Mutta ei se vähennä sitä että ole sitä mieltä että sinä myös olet syyllinen. Eri asia on jos iskemään tulee mies joka kaikin keinoin peittää olevansa parisuhteessa, ja et todella mitään siitä tiedä.

Tietysti mäkin olen syyllinen tai se, joka on tehnyt tässä väärin. Sitä en ole kertaakaan kieltänyt. En kai mä muuten olisi edes potenut mitään syyllisyydentuskia.
 
[QUOTE="vieras";27940788]Tietysti mäkin olen syyllinen tai se, joka on tehnyt tässä väärin. Sitä en ole kertaakaan kieltänyt. En kai mä muuten olisi edes potenut mitään syyllisyydentuskia.[/QUOTE]

Sä olet todella ristiriitainen...

Sinkkuna en ole velvollinen vahtimaan muiden parisuhdetilanteita. Varatuilla on vastuu siitä, että pysyy uskollisena omalle kumppanilleen. Tieten tahtoen en tietenkään mene iskettämään ketään varattuja.

Totta kai tiesin heidän olevan naimisissa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27940801:
Tässä ketjussa on ainesta. :popcorn:

Miksi ap alkujaan muuten ajattelit, että olisi ok että sinä kerrot miehen vaimolle?

En ole ap. mutta mitä väliä kuka sen kertoi, eikö ole pääasia, että asia tuli kerrottua. Tietenkin ideaalia olisi miehen tunnustus, mutta sitä yleensä saa odottaa.

Joo, suhdetta ei olisi pitänyt aloittaakaan, mutta tehty mikä tehty. Hienoa jos omatunto alkoi kolottamaan ja ap. päätti kertoa vaimolle. Eikö ole tärkeää, että vaimo saa tietää miehen olevan pettäjä vaikka suhde olisikin jo ohi ?

Niin eri tavalla näistä asioista maanpäällä voidaan ajatella.. olen luullut tämänkin olevan itsestään selvyys, mutta aina sitä uutta oppii...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27940801:
Tässä ketjussa on ainesta. :popcorn:

Miksi ap alkujaan muuten ajattelit, että olisi ok että sinä kerrot miehen vaimolle?

En ajatellut asiaa mitenkään monimutkaisesti tai siltä kantilta, että kenen olisi ok asiasta vaimolle kertoa. Syyllisyys tuntui kamalalta ja päätin kertoa asiasta vaimolle. Toki siinäkin oli itsekäs syy mukana: saada helpotusta syyllisyydentunteeseen -> "teen edes jotain oikein jos tunnustan vaimolle", mutta halusin myös, että vaimo saa tietää mitä hänen miehensä puuhaa vaimon selän takana, jolloin vaimolla on mahdollisuus päättää mitä avioliitolle tekee (haluaako jatkaa vai ei, mutta ainakin tietää totuuden).
 
[QUOTE="vieras";27940859]En mennyt tieten tahtoen tuota miestä iskemään. Tiesin hänen olevan naimisissa. Mitä ristiriitaa tuossa mielestäsi on?[/QUOTE]

Tieten tahtoen päädyit kuitenkin sänkyyn, vaikka tiesit että on naimisissa. Turha on termeillä leikkiä, sitä itseänsä se joka tapauksessa on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja täh;27940856:
En ole ap. mutta mitä väliä kuka sen kertoi, eikö ole pääasia, että asia tuli kerrottua..
Sillä on ap:n tilanteessa väliä. Hän kertoi - ja sitten odotti että vaimo suhtautuu häneen jotenkin mukavasti. Siksi kysyin, että mitä hän oikein odotti sieltä vaimon suunnalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27940896:
Sillä on ap:n tilanteessa väliä. Hän kertoi - ja sitten odotti että vaimo suhtautuu häneen jotenkin mukavasti. Siksi kysyin, että mitä hän oikein odotti sieltä vaimon suunnalta.

Olisi muuten mukava tietää kumpi hiivutti suhteen. Että mahtaisiko kertomisen taustalla olla jotain muutakin kuin vain syyllisyyden lievittämistä.
 
[QUOTE="niinpä";27940904]Minä en siis todellakaan voi keksiä muuta syytä ap:n tunnustukselle, kuin että mies ei enää halunnut jatkaa suhdetta ja ap halusi kostaa.[/QUOTE]

Niin, tässähän se tulikin. :)
 
[QUOTE="vieras";27940878]En ajatellut asiaa mitenkään monimutkaisesti tai siltä kantilta, että kenen olisi ok asiasta vaimolle kertoa. Syyllisyys tuntui kamalalta ja päätin kertoa asiasta vaimolle. Toki siinäkin oli itsekäs syy mukana: saada helpotusta syyllisyydentunteeseen -> "teen edes jotain oikein jos tunnustan vaimolle", mutta halusin myös, että vaimo saa tietää mitä hänen miehensä puuhaa vaimon selän takana, jolloin vaimolla on mahdollisuus päättää mitä avioliitolle tekee (haluaako jatkaa vai ei, mutta ainakin tietää totuuden).[/QUOTE]

Ihan oikein teit. Voikun kaikki toiset naiset kävisi tunnstamassa niin ei menisi monelta hyväuskoiselta niin monta vuotta elämästä hukkaan.
Sinua ei nyt sitten uskottu ja sait myös valehtelijan maineen, ikävä juttu. Teit mielestäni kuitenkin oikein kun edes yritit kertoa asiasta. Salasuhde oli kakka juttu ja sinulta vaati rohkeutta mennä kertomaan silläkin uhalla, että moni saa tietää sinun syyllistyneen moiseen (saat siitäkin tietyn maineen). Kerroit silti, pojot sinulle siitä, ainakin yritit :)
 
Niin, tässähän se tulikin. :)

Mä olen tässä samassa tilanteessa, toisena naisena, mutta suhde on MUN aloitteesta laitettu jäihin.

Ja mä oon alusta asti halunnut kertoa naiselle ja mietin edelleen pitäiskö.
MIKSI? no siksi, että mä itse todellakin haluaisin tietää jos mun mies puuhais vastaavaa mun selän takana.

Mun mielestä vaimolla olis oikeus tietää, toisaalta en haluaisi satuttaa, mutta toisaalta, se kuvittelee elävänsä suhteessa joka ei ole sellainen kuin mitä se luulee. Se kuvittelee voivansa luottaa mieheen kuin kallioon, mutta jopa mä tiedän kaikki naisen asiat kun mies on ne mulle kertonut.

SIKSI!
 
Minäkin kerroin vaimolle. Tosin sen takia että mies oli sanonut että ovat eroamassa. Halusin tietää.
Mies haluaa edelleen jatkaa suhdetta, vaikka kotitilanne meni teon takia vaikeaksi. Vaimo ei vastannut mitään.

En edelleen tiedä varmasti mikä tilanne on, enkä mitä tehdä:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27940896:
Sillä on ap:n tilanteessa väliä. Hän kertoi - ja sitten odotti että vaimo suhtautuu häneen jotenkin mukavasti. Siksi kysyin, että mitä hän oikein odotti sieltä vaimon suunnalta.

Odottiko hän kukkasia vai? Tuskin nyt mitään mukavaa suhtautumista kuitenkaan. En jotenkin lukenut juttua noin. Sitähän hän harmittelee, että vaimo ei uskonut ja on nyt levittänyt ilosanomaa, että ap. on VALEHTELIJA. Ehkähän olisi ennemmin odottanut litsaria poskelle ja huorittelua kun on mennyt miehensä viettelemään, mutta ei sitä että saa valehtelijan maineen.

Ja huomatkaa, hän oli valmis ottamaan vastaan salarakkaan (ja pahemmankin) maineen, mutta halusi silti kertoa vaimolle totuuden tämän miehestä. Luulisi sen olevan hyvä juttu, että vaimo saa tietää totuuden avioliittonsa tilanteesta. Näin ap. on varmaan ajattellut tekevänsä oikein, mutta yllättyikin siitä, että homma päätyi siihen että hän on valehtelija.
Näin minä olen ymmärtänyt jutun.
 
[QUOTE="jehna";27940948]Mä olen tässä samassa tilanteessa, toisena naisena, mutta suhde on MUN aloitteesta laitettu jäihin.

Ja mä oon alusta asti halunnut kertoa naiselle ja mietin edelleen pitäiskö.
MIKSI? no siksi, että mä itse todellakin haluaisin tietää jos mun mies puuhais vastaavaa mun selän takana.

Mun mielestä vaimolla olis oikeus tietää, toisaalta en haluaisi satuttaa, mutta toisaalta, se kuvittelee elävänsä suhteessa joka ei ole sellainen kuin mitä se luulee. Se kuvittelee voivansa luottaa mieheen kuin kallioon, mutta jopa mä tiedän kaikki naisen asiat kun mies on ne mulle kertonut.

SIKSI![/QUOTE]

Ja tämän takia TIEDÄT että muita motiiveja kertoa ei ole??
 
[QUOTE="jehna";27940948]Mä olen tässä samassa tilanteessa, toisena naisena, mutta suhde on MUN aloitteesta laitettu jäihin.

Ja mä oon alusta asti halunnut kertoa naiselle ja mietin edelleen pitäiskö.
MIKSI? no siksi, että mä itse todellakin haluaisin tietää jos mun mies puuhais vastaavaa mun selän takana.

Mun mielestä vaimolla olis oikeus tietää, toisaalta en haluaisi satuttaa, mutta toisaalta, se kuvittelee elävänsä suhteessa joka ei ole sellainen kuin mitä se luulee. Se kuvittelee voivansa luottaa mieheen kuin kallioon, mutta jopa mä tiedän kaikki naisen asiat kun mies on ne mulle kertonut.

SIKSI![/QUOTE]

Ekaks, jos kerran haluat elää periaatteella 'tee muille kuten haluaisit itsellesi tehtävän' niin haluatko jonkun makaavan sun miehesi kanssa? Vai miksi itse pelehdit varatun miehen kanssa ja omatunto alkoi muka vasta nyt kolkuttamaan? Naurettavaa.

Tokaks, erikoinen suhde kun jatkuvasti puhutaan jostain kolmannesta osapuolesta... :D
 
Ihmiset tekee virheitä, se on fakta, toiset toisenlaisia ja toiset toisenlaisia. Toiset sitten yrittää korjata virheitään tai ainakin tunnustaa ne/tehdä oikein niiden jälkeen ja toiset pistää pään puskaan ja hiippailee pois rikospaikalta.

Kaksi eri keskustelua on:
-kannattaako pettää tai olla toinen nainen
-mitä kannattaa tehdä pettämisen/toisena naisena olemisen jälkeen
 
[QUOTE="hmmm";27940997]Ekaks, jos kerran haluat elää periaatteella 'tee muille kuten haluaisit itsellesi tehtävän' niin haluatko jonkun makaavan sun miehesi kanssa? Vai miksi itse pelehdit varatun miehen kanssa ja omatunto alkoi muka vasta nyt kolkuttamaan? Naurettavaa.

Tokaks, erikoinen suhde kun jatkuvasti puhutaan jostain kolmannesta osapuolesta... :D[/QUOTE]

Siis se oli vertaus, mulla ei ole omaa miestä.
Että haluaisin vastaavassa tilanteessa itsekin tietää.

Ei se niin ihmeellinen, toki mies kertoi vaimostaan / heidän suhteestaan minulle, halusi jonkun joka kuuntelee niitä huolia. Siinähän sitä tuli kuultua kaikenlaista.

Ja kun joku kysyi tästä:
"se kuvittelee elävänsä suhteessa joka ei ole sellainen kuin mitä se luulee. Se kuvittelee voivansa luottaa mieheen kuin kallioon
Mistä tiedät? "

Tiedän siitä koska mies on kertonut. Sehän on haluamassa lapsia ja rakentaa talon tämän miehen kanssa, mies ei halua mitään sellaista mutta ei halua vaimoa satuttaa kertomalla.

Mun mielestä tässä tilanteessa haluaisin että se vaimo oikeesti sais sellasen miehen, joka haluaa samoja asioita.
 
[QUOTE="vieras";27940620]Tuo vaimo oli siis tuttavani/kaverini jo vuosien ajalta, samoin kuin mies.[/QUOTE]

No siinä tapauksessa ansaitset valehtelijan maineen! Sitähän olet-valehdellen olet pitänyt julkisivua tuttavallesi/kaverillesi suhteen ajan. Kuka edes ajautuu suhteeseen tuttavan/kaverin miehen kanssa? Yököttävää.
 

Yhteistyössä