V
"vieras"
Vieras
Tottakai on, mutta en mä miehestä puhunut vaan siitä mikä sun osuus on tässä ja miten sinä ajauduit myös tekemään väärin. Miksi mä olisin miestä alkanut tässä haukkumaan kun ei se tässä ole. Toki mies teki väärin, ja vielä enemmän väärin pelastamalla itsensä noin. Mutta ei se vähennä sitä että ole sitä mieltä että sinä myös olet syyllinen. Eri asia on jos iskemään tulee mies joka kaikin keinoin peittää olevansa parisuhteessa, ja et todella mitään siitä tiedä.
Tietysti mäkin olen syyllinen tai se, joka on tehnyt tässä väärin. Sitä en ole kertaakaan kieltänyt. En kai mä muuten olisi edes potenut mitään syyllisyydentuskia.