Jos olet toinen nainen, salasuhdetta ei kannata paljastaa miehen vaimolle!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27940737]Puhuin tuttavista, en ystävistä. Mun ystävät ovat edelleen rinnallani. Enkä myöskään tarvitse noiden tuttavien hyväksyntää tai moikkailuja, mua vaan inhottaa tässä se, että minut on leimattu perättömien asioiden puhujaksi, vaikka kerroin nimenomaan totuuden. Periaatteessa sivuseikka tässä se, että kerroin asiasta, mutta tosiaan siitä opin, että parempi pitää suunsa kiinni.[/QUOTE]

Kuulostat kylmältä ja tunteettomalta ihmiseltä. Luuletko että meitä kiinnostaa, että sinua haukutaan valehtelijaksi?Ihan oikein että kärsit edes vähäsen.Itse olet mennyt sekaantumaan varattuun mieheen, ehkä saatat saada perheen hajoamaan tekojesi takia. Aika pikkuseikka tuo miltä sinusta nyt tuntuu, verrattuna mitä olet itse saanut aikaiseksi.

Jos jotain haluat oppia, opi että älä koske varattuihin !!
 
  • Tykkää
Reactions: Joxu
[QUOTE="jehna";27941036]Siis se oli vertaus, mulla ei ole omaa miestä.
Että haluaisin vastaavassa tilanteessa itsekin tietää.

Ei se niin ihmeellinen, toki mies kertoi vaimostaan / heidän suhteestaan minulle, halusi jonkun joka kuuntelee niitä huolia. Siinähän sitä tuli kuultua kaikenlaista.

Ja kun joku kysyi tästä:
"se kuvittelee elävänsä suhteessa joka ei ole sellainen kuin mitä se luulee. Se kuvittelee voivansa luottaa mieheen kuin kallioon
Mistä tiedät? "

Tiedän siitä koska mies on kertonut. Sehän on haluamassa lapsia ja rakentaa talon tämän miehen kanssa, mies ei halua mitään sellaista mutta ei halua vaimoa satuttaa kertomalla.

Mun mielestä tässä tilanteessa haluaisin että se vaimo oikeesti sais sellasen miehen, joka haluaa samoja asioita.[/QUOTE]

Luulen että oikeasti se mitä itse tässä tilanteessa haluaisit, on OMA mies.
Mietippä hetki tätä, ja pysy erossa muiden suhteista. Et sinä mikään suhdeterapeutti ole. Luulet että teit vaimolle palveluksen, jotta hänen silmänsä avautuisivat, niinkö? Ja kertominen tasan tarkkaan on sitä, että haluat tahallaan sabotoida heidän suhteensa. Et ehkä pysty sitä itsellesi myöntämään, mutta näin se todennäköisemmin on.

Kaikki toiset naiset ovat jollain tapaan kateellisia niitä oikeita vaimoja kohtaan, heillä on jotain mitä TE haluaisitte saada omaksenne mutta ette saa. Kyllä on tekopyhää ja kuvottavaa tulla tänne selittämään mitä sinä sille vaimolle toivoisit. EI todellakaan ole sinun asiasi, vaan avioparin henkilökohtainen asia, ovatko he onnellisia ja mitä toisiltaan haluavat. Vttu teitä toisia naisia, en voi käsittää miten kestätte itseänne! Toimintanne on kuvottavaa ja oikein olisi, jos koko ystäväpiirinne alkaisi välttelemään teitä!

En myöskään voi uskoa miten paljon täällä palstalla saa lukea näitä tarinoita.
Näyttää aika monella naisella olla hemmetin paha olla itsensä kanssa ja huono itsetunto, kun ei muuten keksi jännitystä elämään, kuin iskemällä varattuja miehiä tai kuten te sen ilmaisette;"ajautumalla" varatun kanssa suhteeseen. Surkeeta!
 
  • Tykkää
Reactions: Joxu
[QUOTE="vieras";27941196]Luulen että oikeasti se mitä itse tässä tilanteessa haluaisit, on OMA mies.
Mietippä hetki tätä, ja pysy erossa muiden suhteista. Et sinä mikään suhdeterapeutti ole. Luulet että teit vaimolle palveluksen, jotta hänen silmänsä avautuisivat, niinkö? Ja kertominen tasan tarkkaan on sitä, että haluat tahallaan sabotoida heidän suhteensa. Et ehkä pysty sitä itsellesi myöntämään, mutta näin se todennäköisemmin on.

Kaikki toiset naiset ovat jollain tapaan kateellisia niitä oikeita vaimoja kohtaan, heillä on jotain mitä TE haluaisitte saada omaksenne mutta ette saa. Kyllä on tekopyhää ja kuvottavaa tulla tänne selittämään mitä sinä sille vaimolle toivoisit. EI todellakaan ole sinun asiasi, vaan avioparin henkilökohtainen asia, ovatko he onnellisia ja mitä toisiltaan haluavat. Vttu teitä toisia naisia, en voi käsittää miten kestätte itseänne! Toimintanne on kuvottavaa ja oikein olisi, jos koko ystäväpiirinne alkaisi välttelemään teitä!

En myöskään voi uskoa miten paljon täällä palstalla saa lukea näitä tarinoita.
Näyttää aika monella naisella olla hemmetin paha olla itsensä kanssa ja huono itsetunto, kun ei muuten keksi jännitystä elämään, kuin iskemällä varattuja miehiä tai kuten te sen ilmaisette;"ajautumalla" varatun kanssa suhteeseen. Surkeeta![/QUOTE]

Hahhahhaa, kyllä tosiaan näin on = EI.

En jaksa edes ruveta väittelemään, mutta sanon, että kaikki nuo sun väittämät on täysin vääriä.
 
Harmi ettei vaimo uskonut sinua. Mutta usko pois tuo mies tekee sen vielä uudestaan ja uudestaan. Vaimo tekee itsestään pellen jos aina uskoo miestä, joka selittää että ne naiset on vaan jotain sekopäitä tyrkkyjä. Ehkä jonakin päivänä vaimo onkin sitä mieltä, että sinua olisi pitänyt uskoa!
 
[QUOTE="hepskukkuu";27940720]Mutta siis sen miehen kaveri voisit edelleen olla? Koska hänethän on pakotettu suhteeseen vaimonsa kaverin kanssa, todennäköisesti veitsellä tai aseella uhaten puolenvuoden ajan.

Mies parka![/QUOTE]

Miksi täällä kuvitellaan aina, että pitäisi pettäjää syyttömänä, jos on sitä mieltä, että varattuun sekaantuva(kin) tekee väärin? Se, että pettäjä tekee väärin, ei tarkoita, että sen toisen naisen/miehen käytös olisi arvostettavaa.
 
Et olis sekaantunu alunperin varattuun mieheen, ni ei tarviis olla pahoillaan mitä ihmiset puhuu ja leimaa sua.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";27941346]En mä nyt ihan ymmärrä miten ensin sillä vaimolla ei ole paskan väliä kun sen miestä panee ja sitten kun miehen tunteet hiipuu niin ruvetaan puolustamaan tämän vaimon "oikeutta tietää" ja miten täytyy tehdä moraalisesti oikein...

Todella ällöttävää toimintaa, ei edes itselleen myönnetä mistä on aidosti kyse.[/QUOTE]

Komppaan tätä täysin. Ihan nolottaa kaikkien näiden toisten naisien puolesta.
 
[QUOTE="vieras";27940558]Suhteesta kertominen pettäjämiehen vaimolle on oman kokemukseni mukaan turhaa. En ole ylpeä siitä, että olin jonkin aikaa se toinen nainen, mutta opinpahan sen, että jos omantunnon- ja syyllisyydentuskissaan menee kertomaan asiasta sille vaimolle, olet lopulta itse se valehtelija, sillä "minun mieheni ei ikimaailmassa pettäisi"!

Meidän tapauksessa, harmi vaan, ympärillä oli tosi pienet piirit. On sanomattakin selvää, että miehen ja vaimonsa tuttavat (minunkin tuttaviani) eivät enää edes tervehdi minua. Sen kyllä kestän, jos se olisi seurausta siitä, että olen mennyt sänkyyn varatun kanssa, mutta kun syy on se, että minua pidetään valehtelijana ja kuvitellaan, että koetan pilata muiden suhteita kertomalla perättömiä juttuja.

Minulla oli siis seksisuhde varattuun mieheen noin puolen vuoden ajan. Tunteita siinä ei ollut kummallakaan pelissä, molemmat haimme toisistamme jonkinlaista lohtua ja pakenimme arkea toisiimme. Pikkuhiljaa suhde hiipui, ja aloin miettiä tunnustamista. Tuntui pahalta, että vaimo tervehti mua aina kaupassa iloisesti jne. No, otin asian puheeksi hänen kanssaan, hän ei uskonut. Parin päivän päästä kuitenkin soitti ja tivasi yksityiskohtia. Kerroin kaiken, mitä ikinä pystyin muistamaan. Todisteena näytin miehensä lähettämiä viestejä. Nekään eivät riittäneet, vaan minut tosiaan haukuttiin "tyrkyksi pyrkyriksi, jolla on niin köyhä elämä että pitää yrittää sabotoida muiden avioliittoja"... Jep...!

Parasta tietysti olisi, että ei sekaantuisi varattuun, mutta toiseksi parasta on pitää suunsa visusti kiinni. Vaimoilla tai miehillä ei ole tarvetta/oikeutta tietää, sitä mieltä olen nyt, valehtelijan leima otsassani.[/QUOTE]

Eikös se ole miehen tehtävä se tunnustaminen vaimolleen?
 
No kyl se vaimo on sua uskonut, kun peräänkin soitteli ja yksityiskohtia kyseli. Se on vain valinnut elää suhteessa petturin kanssa. Se, että sut on leimattu valehtelijaksi on varmaan vain sen tapa kostaa sulle.
 
Ai sä saat määrätä sen miten suhun suhtaudutaan ja miksi. Että sulle sopisi, ettei sua tervehditä sen takia, että makasit varatun kanssa, mutta se ei käy ettei tervehditä jostain muusta syytä. Sinäkö määräät sen mitä petetty vaimo saa uskoa tai olla uskomatta ja mitä saa kertoa tuttavilleen?

Oletko koskaan miettinyt, että taidat pitää itseäsi aikamoisena prinsessana ja maailman napana.
En ota kantaa pettämiseen tai kuka on syyllinen mihinkin. Mua tossa sun tarinassa ärsyttää vain tuo todella keskenkasvuinen tapa, jolla suhtaudut itseesi ja ympäröivään maailmaan.
Pisteet siitä kuitenkin, että halusi olla rehellinen petetylle. Mutta se mitä hän sillä tiedolla tekee EI KUULU SINUN MÄÄRÄYSVALTAASI.
 
Ehkä sua vaan pidetään tyhmänä ihmisenä, troublemakerinä (mikä ilmiselvästi oletkin) ja siksi eivät niin välitä olla tekemisissä kanssasi.

Onko sillä väliä sulle ap pidetäänkö sua valehtelijana vai muuten tyhmänä?
 
[QUOTE="vieras";27941153]Kuulostat kylmältä ja tunteettomalta ihmiseltä. Luuletko että meitä kiinnostaa, että sinua haukutaan valehtelijaksi?Ihan oikein että kärsit edes vähäsen.Itse olet mennyt sekaantumaan varattuun mieheen, ehkä saatat saada perheen hajoamaan tekojesi takia. Aika pikkuseikka tuo miltä sinusta nyt tuntuu, verrattuna mitä olet itse saanut aikaiseksi.

Jos jotain haluat oppia, opi että älä koske varattuihin !![/QUOTE]

Minua aina jaksavat ärsyttää nämä täydelliset vaimot, jotka älähtävät, kun joku heille ventovieras mies pettää. Mutta älähdyksen kohteena ovat ne toiset naiset ja kaikki mahdolliset naiset, jotka voisivat tulla myös oman miehen elinpiiriin. Ihan vain huvin vuoksi taidankin ehdotella sinkkukavereilleni (olen siis itsekin sinkku ja olemme melko villejä ja siksi miesten mieleen), että aletaan järjestestelmällisesti vongata varattuja ihan vain panoiksi seuraavien kuukausien ajan. Saavatpahan vaimot vähän vaahdottavaa, kun eihän miehet mitään voi vieteilleen.
 
[QUOTE="vieras";27942391]Komppaan tätä täysin. Ihan nolottaa kaikkien näiden toisten naisien puolesta.[/QUOTE]

Minusta paljon enemmän hävettävää on pettäjillä kuin heidän kanssaan seksiä harrastavilla. Toinen nainen tai mies vain ottaa sen, mitä tarjotaan eikä hänen tarvitse olla moraalittoman ihmisen moraalinvartijana ja toisten parisuhteiden suojelija. Minä ainakaan en aio enää kertaakaan jättää väliin varatulta tulevaa tarjousta.
 
Heh. Voihan sitä lumpustaa varatun miehen kanssa ja olla omassa päässään mitä mieltä tahtoo.

Mutta paskaahan siitä seuraa niskaan, ja sen tietää itse kukin. Joten siitä vaan, sitä saa mitä tilaa.
 
On kyllä täällä typeriä ihmisiä. "Nainen turpa kii, rikot toisten parisuhteen" taitavat nuo henkilöt olla itse pettäjiä, jos eivät halua totuutta kuulla pettämisestä. Onneksi täällä on muutama viisas. Todellakin jos miehesi/naisesi pettäisi sinua, etkö haluaisi tietää siitä? Elää tekopyhässä suhteessa josta toinen vei lattian jalkojen alta. Minä olisin kiitollinen jos joku kertoisi minulle, millainen mies minulla todellisuudessa on. Vaikka se olisi tämä toinen osapuoli. Kyllä itse kannatan, että toinen nainen/toinen mies kertoisi petetylle, millaisen kanssa on parisuhteessa. Jos henkilö vetää siitä pultit ja väittää sinua valehtelijaksi, se on oma asiansa. Sinä ainakin kerroit. Oikeassa parisuhteessa pettämiseen ei narahdettaisi koskaan. Jos suhde ei toimi, se lopetetaan tai koitetaanparantaa, ei pettäminen sitä pelasta, tuhoaa vaan kokonaan ja antaa pettäjälle huonon maineen, joka kiirii kyllä jokaisen korviin.
 
On kyllä täällä typeriä ihmisiä. "Nainen turpa kii, rikot toisten parisuhteen" taitavat nuo henkilöt olla itse pettäjiä, jos eivät halua totuutta kuulla pettämisestä. Onneksi täällä on muutama viisas. Todellakin jos miehesi/naisesi pettäisi sinua, etkö haluaisi tietää siitä? Elää tekopyhässä suhteessa josta toinen vei lattian jalkojen alta. Minä olisin kiitollinen jos joku kertoisi minulle, millainen mies minulla todellisuudessa on. Vaikka se olisi tämä toinen osapuoli. Kyllä itse kannatan, että toinen nainen/toinen mies kertoisi petetylle, millaisen kanssa on parisuhteessa. Jos henkilö vetää siitä pultit ja väittää sinua valehtelijaksi, se on oma asiansa. Sinä ainakin kerroit. Oikeassa parisuhteessa pettämiseen ei narahdettaisi koskaan. Jos suhde ei toimi, se lopetetaan tai koitetaanparantaa, ei pettäminen sitä pelasta, tuhoaa vaan kokonaan ja antaa pettäjälle huonon maineen, joka kiirii kyllä jokaisen korviin.

Samaa mieltä, vaimoni kerkesi pettää minua puolen vuoden ajan ennen kuin sain tietää. Sitten kun puhuin siitä ystävien kanssa niin olivat vähän että no niinhän se on tehnytkin, kyllä me se tiedettiin. Pikkuisen vitutti. Olin viimeinen joka sai tietää.

Niin siis exvaimoni nykyään tietenkin.
 
Ei tietenkään kannata mennä paljastamaan. Tuollainen kostomeininki on aivan typerää.

Minä en ainakaan halua kuulla, jos mieheni on minua pettänyt. Rakastajatar nuolkoon haavansa ihan rauhassa yksikseen. Jos sekaantuu näin konkreettisesti minun perhe-elämääni eli sotkee minutkin soppaan mukaan, niin sitten suutun tosissani. Mies hoitakoot mahdolliset syrjähyppynsäi huomaamattomasti. Mitään draamaa tai jälkipuinteja en halua.
 
Kyllä vikaa on ihan yhtälailla siinä toisessa naisessa, kuin miehessäkin. Mun viha kohdistuis kyllä molempiin. Haluisin tietää mieheni pettämisestä, mutta en sitä haluis kuulla siltä toiselta ämmältä. Todennäkösesti repisin siltä pään irti. Mä en ylipäätään ymmärrä, että minkä hemmetin takia pitää sotkeentua toisten ihmisten parisuhteeseen ja pilata se. Pettämisen jälkeen se suhde vasta pilalla on. Sitten on näitä lortsuja, jotka tietosesti hakee varattuja miehiä. En käsitä tollasia ämmiä yhtään, enkä todellakaan pystyis olemaan sellasen ihmisen kanssa tekemisissä.
 
  • Tykkää
Reactions: MIES!
Suhteesta kertominen pettäjämiehen vaimolle on oman kokemukseni mukaan turhaa. En ole ylpeä siitä, että olin jonkin aikaa se toinen nainen, mutta opinpahan sen, että jos omantunnon- ja syyllisyydentuskissaan menee kertomaan asiasta sille vaimolle, olet lopulta itse se valehtelija, sillä "minun mieheni ei ikimaailmassa pettäisi"!

Meidän tapauksessa, harmi vaan, ympärillä oli tosi pienet piirit. On sanomattakin selvää, että miehen ja vaimonsa tuttavat (minunkin tuttaviani) eivät enää edes tervehdi minua. Sen kyllä kestän, jos se olisi seurausta siitä, että olen mennyt sänkyyn varatun kanssa, mutta kun syy on se, että minua pidetään valehtelijana ja kuvitellaan, että koetan pilata muiden suhteita kertomalla perättömiä juttuja.

Minulla oli siis seksisuhde varattuun mieheen noin puolen vuoden ajan. Tunteita siinä ei ollut kummallakaan pelissä, molemmat haimme toisistamme jonkinlaista lohtua ja pakenimme arkea toisiimme. Pikkuhiljaa suhde hiipui, ja aloin miettiä tunnustamista. Tuntui pahalta, että vaimo tervehti mua aina kaupassa iloisesti jne. No, otin asian puheeksi hänen kanssaan, hän ei uskonut. Parin päivän päästä kuitenkin soitti ja tivasi yksityiskohtia. Kerroin kaiken, mitä ikinä pystyin muistamaan. Todisteena näytin miehensä lähettämiä viestejä. Nekään eivät riittäneet, vaan minut tosiaan haukuttiin "tyrkyksi pyrkyriksi, jolla on niin köyhä elämä että pitää yrittää sabotoida muiden avioliittoja"... Jep...!

Parasta tietysti olisi, että ei sekaantuisi varattuun, mutta toiseksi parasta on pitää suunsa visusti kiinni. Vaimoilla tai miehillä ei ole tarvetta/oikeutta tietää, sitä mieltä olen nyt, valehtelijan leima otsassani.


Olen ollut toinen nainen ja se ei todellakaan kannata. En edes tiedä miksi siihen aloin. Mitään tunteita ei miestä kohtaan ollut, hain vain toisen ihmisen läheisyyttä. Nyt olen lopettanut suhteen, enkä missään nimessä halua että tämä vaimo saisi tietää tästä. En enää ikinä ala suhteeseen varatun kanssa, koska siitä ei seuraa itsellekään mitään hyvää. Jos saisin teon tekemättömäksi, sen tekisin. Mutta otan tästä kokemuksesta opikseni.
 

Yhteistyössä