V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="vieras";27940737]Puhuin tuttavista, en ystävistä. Mun ystävät ovat edelleen rinnallani. Enkä myöskään tarvitse noiden tuttavien hyväksyntää tai moikkailuja, mua vaan inhottaa tässä se, että minut on leimattu perättömien asioiden puhujaksi, vaikka kerroin nimenomaan totuuden. Periaatteessa sivuseikka tässä se, että kerroin asiasta, mutta tosiaan siitä opin, että parempi pitää suunsa kiinni.[/QUOTE]
Kuulostat kylmältä ja tunteettomalta ihmiseltä. Luuletko että meitä kiinnostaa, että sinua haukutaan valehtelijaksi?Ihan oikein että kärsit edes vähäsen.Itse olet mennyt sekaantumaan varattuun mieheen, ehkä saatat saada perheen hajoamaan tekojesi takia. Aika pikkuseikka tuo miltä sinusta nyt tuntuu, verrattuna mitä olet itse saanut aikaiseksi.
Jos jotain haluat oppia, opi että älä koske varattuihin !!
Kuulostat kylmältä ja tunteettomalta ihmiseltä. Luuletko että meitä kiinnostaa, että sinua haukutaan valehtelijaksi?Ihan oikein että kärsit edes vähäsen.Itse olet mennyt sekaantumaan varattuun mieheen, ehkä saatat saada perheen hajoamaan tekojesi takia. Aika pikkuseikka tuo miltä sinusta nyt tuntuu, verrattuna mitä olet itse saanut aikaiseksi.
Jos jotain haluat oppia, opi että älä koske varattuihin !!