Miksi? Varastaisitko pöytähopeat tai jotain?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja kilu09:Rukoilijasirkka on mun vastaus
VauMutta ei mua kannattas ottaa.
![]()
meah olisi minun valintani. En tiä miks.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi? Varastaisitko pöytähopeat tai jotain?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja kilu09:Rukoilijasirkka on mun vastaus
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hyytis. Ottaisin hoitamaan, jos hän itse haluaisi tulla.
Alkuperäinen kirjoittaja mun lapsille tämä:Turkilmas , vaikuttaa niin ihanalta ihmiseltä <3
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut:Voi, mie tulisin niin mielellään :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja kilu09:Rukoilijasirkka on mun vastaus
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Keittiksen, Åbon tai Huuhkajattaren. Tai Ruusan. Myös Metsänpeitto kävisi.
Alkuperäinen kirjoittaja maniokki:mulle kyllä tuli ekana mieleen rukoilijasirkka. uskon että pärjäisi lasten kanssa ja ei veisi "pahoille teille".