Jos olisi pakko niin kenet ottaisit palstailun perusteella lapsesi hoitajaksi? Kerro kuka tuli ensimmisenä mieleen. Saa perustellakin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Visbl tuli ekana mieleen. Monen pienen äiti niin kuin minäkin ja sanoo asiat suoraan. Mielistelijän naamion takana voi piillä millainen piru vaan :whistle:
Myös rukoilijasirkka, aurinkokunta ja olkinalle, tervetuloa milloin vaan lapsia hoitamaan :D

Mä voisin äänestää vielä itseäni Umbrellan puolesta :). On meinaan hänen vanhempi poikansa just meidän esikoisen kanssa vielä hetken pelaamassa ennen kuin komennan heidät nukkumaan :D. Ja uskoisin että saattais hän uskaltaa antaa pienemmänkin mun hoitooni kun tietää miten heikkona mä siihen pikku-hurmuriin olen :D

Aurinkokunnan. Meiän lapset varmaan viihtyis hyvin sen lapsien kanssa, ja muutenkin vaikuttaa rempseeltä tyypiltä. Tosin veikkaan ettei ihan heti ottais 4 vierasta lasta hoidettavaks omiensa lisäks... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja kilu09:
Rukoilijasirkka on mun vastaus

Vau :o Mutta ei mua kannattas ottaa. :D

Höh, miks ei sua. Mä kun kans haluisin sinut lasteni vahdiksi. Sä oot realistinen, hyväsydäminen, nuori, uskovainen, aktiivinen, sulla on itselläsikin pieniä lapsia, keksisit niille virikkeitä...siinä vähän perusteluja.

Alkuperäinen kirjoittaja maniokki:
mulle kyllä tuli ekana mieleen rukoilijasirkka. uskon että pärjäisi lasten kanssa ja ei veisi "pahoille teille".

taas en välttämättä hälle antais, vaiks hoitoon muuten luottaisin, mut hää istuis ja naputtelis tänne palstal kuitenkii kokoajan, kunka miun lapseni koski hänen pienoon=)

Miksi ihmeessä aurinkokunta? Sillähän on omia kakrujakin liuta, niin sinne vielä vieraita mupeloita tunkemaan? Jessus miten hölmöjä olette!

Itse luottaisin Non Compos Mendikseen.

Yhteistyössä